چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

مشخصات تلویزیون ال جی LA62100

Cinema 3D - LA62100 

32LA62100
("32)
42LA62100
("42)
47LA62100
("47)
55LA62100
("55)
  • نسل دوم ماشین زمان

  • 4 گیگابایت حافظه داخلی

  • تلویزیون هوشمند به همراه نرم افزار های هوشمند و قابلیت به روز رسانی

  • قابلیت بازی دو طرفه Dusl Play

  • مشخصات عمومی
    Contrast Optimazer
    Full web browsing
    Simplink
    پشتیبانی از نمایش 24 فریم در ثانیه
    تبدیل تصاویر دو بعدی به سه بعدی
    تکنولوژی انحصاری FPR
    تلویزیون هوشمند (LG Smart TV)
    دارای گیرنده داخلی دیجیتال
    دستگاه کنترل جادویی
    ساب ووفر داخلی
    صدای فوق العاده سه بعدی
    صرفه جویی فوق هوشمندانه انرژی
    قابلت ضبط تصاویر در صورت اتصال حافظه جانبی
    قابلیت DLNA/WiFi
    قابلیت Dual Screen
    قابلیت WiDi (نمایش تصاویر تلوزیون بر روی دستگاه های هوشمند داخل شبکه خانگی)
    قابلیت پخش فرمت HD DivX
    قابلیت تنظیم عمق تصویر سه بعدی
    کیفیت تصویر Full HD با وضوح 1080*1920 پیکسل
    موتور پردازشگر سه گانه
    ورودی USB 2.0 قابلیت پخش فیلم، عکس، موسیقی
    عینک سه بعدی هدیه :  4 عدد
    ورودی HDMI :  3 عدد
    ورودی USB 2.0 :  3 عدد 
     


    مشخصات تصویر
    قابلیت انطباق :  200 هرتز
    وضوح تصویر :  1080*1920
    (Picture Wizard II (2D/3D 
     

    مشخصات صوتی
    بلندگوها :  1way 2 speakers
    قدرت خروجی صدا :  20 وات
    از بین برنده نویز صدا
    پخش DTS
    پخش دالبی 
     

    ورودی/خروجی
    تعداد HDMI1.4 :  3
    تعداد USB 2.0 :  3
    ورودی RF :  1
    ورودی کامپوزیت :  1
    خروجی اپتیکال :  1
    LAN :  1
    خروجی هدفن :  1
    کنترل جادویی :  B/in(MR13)
    دوربین B/in / Ready :  Ready (VC400) 
     

    مشخصات فنی
    مصرف برق در حالت آماده به کار :  کمتر از 1W
    فرمتهای قابل پخش USB :  (AC3(Dolby Digital
    AAC
    DivX HD
    DTS
    EAC3
    JPEG
    MP3
    Mpeg
    PCM
    نوع تکنولوژی سه بعدی :  FPR
    سه بعدی :  پخش صدای سه بعدی
    تبدیل دو بعدی به سه بعدی
    قابلیت پشتیبانی از بازی دو طرفه
    کنترل عمق سه بعدی
    هوشمند :  دسترسی به بازی سه بعدی ال جی
    دسترسی به دنیای سه بعدی ال جی
    دسترسی به محتواها
    محتواهای ویژه ایران
    مرورگر وب
    منوی اصلی راحت
    اشتراک گذاری هوشمند (Smart Share) :  2nd Display
    DLNA
    LG Cloud ابر ال جی
    MHL
    Miracast(WiFi Display)
    NFC دوطرفه
    Simplink
    WiDi
    Wifi داخلی
    ماشین زمان :  پشتیبانی از هارد خارجی
    حافظه داخلی :  (1. HD Input - High Picture Quality: about 12mins - Normal Picture Quality : about 1 hours 2. Input SD & Analogue - High Picture Quality: about 45 Mins - Normal Picture Quality : about 1 hours 16 mins) 
    حجم حافظه داخلی/تعداد تیونر :  1/4GB
    دیگر مزایای ویژه :  تلتکست فارسی
    کنترل نور صفحه جهت مصرف انرژی کمتر

    نظرات 8 + ارسال نظر
    Hamed 1401,01,28 ساعت 00:31

    با سلام.آیا تلویزیون ال جی 47اینچ مدلLA62100قابلیت 4kرا دارد

    محسن 1395,06,29 ساعت 23:53

    سلام ایا ریموت این تلویزیون میشه جدا خریداری کرد

    بله
    میتونید با 02184733 تماس بگیرید و سفارش بدید.

    مجید 1393,09,23 ساعت 23:28

    سلام بی زحمت عکس ریموتشم بزنید

    لطفا تو لینک پایین ببینید
    http://www.lg.com/au/tv-accessories/lg-AN-MR400

    فواد 1393,08,15 ساعت 15:28

    سلام وخسته نباشید ..من مدل la6210 وارداتی رو خریدم ایا میتونم تو سایت LG Smart World ثبت نام کرده و بازیهای موجود تو فروشگاه ال جی رو نصب کرده استفاده کنم؟

    کالا تون غیر شرکتیه

    میلاد 1393,08,03 ساعت 22:20

    با سلام. من این مدل از تلویزیون ال جی رو خریدم. یه سوال داشتم و اون اینکه آیا این تلویزیون قابلیت پخش تصویر در تصویر رو داره؟ (پخش دو کانال همزمان) ممنون میشم راهنماییم کنید.

    پخش دو کانال همزمان، دو تیونره میشه که این مدل نداره ولی سیستم تصویر در تصویر داره، به این شکل که موقع اتصال به اینترنت یک پنجره کوچک باز میشه که میتونید تصویر تلویزیون یا دستگاه ورودی رو ببینید.

    اکبر 1393,02,27 ساعت 14:36

    وقتی که می خوام به اینترنت وصل بشم قسمت dns متوقف می شه چیکار باید بکنم

    کانکت بودن مودم و و جود اعتبار اینترنت رو برسی کنید

    مهدی 1393,02,09 ساعت 21:18

    سلام من LG LA 62100 گرفتم بازی نداره میتونم بازی نصب کنم یابا فلش که بازی داره وصل کنم بعد بازی کنم ممنون میشم کامل توضیح بدید.

    این تلویزیون اسمارته و می تونید پس از اتصال به اینترنت تو LG Smart World ثبت نام کرده و بازیهای موجود تو فروشگاه ال جی رو نصب کرده استفاده کنید

    میثم 1393,01,03 ساعت 14:17

    سلام من تلویزیون 42 اینچ مدل 62100 ال جی دارم من از کدوم سایت میتونم نرم افزار رو دانلود کنم؟ البته تلویزیون خودش این قابلیت رو داره ولی حجمش زیاده و زمان زیادی میبره تا دانلود کنم و میخوام از اینترنت دانلود کنم و از طریق فلش آپدیت کنم

    و یک مشکلی هم که دارم فیلمهای سه بعدی رو خوب نمایش نمیده و میشه گفت تفاوت محسوسی با عینک نمیکنه چیکار کنم از کجا بفهمم که عینکهاش اصلن و تقلبی نیستن
    ممنون

    اپ ها رو باید مستقیم از LG Smart word نصب کنید وبرای اینکار به اینترنت پر سرعت نیاز دارید. فیلمهای موجود در lg 3D world جنبه تست داره و با توجه به حجم کم کیفیت پایینی داره. فیلمهای با کیفیت خوب رو دانلود وبا فلش از طریق تلویزیون میتونید ببینید. دیسکهای بلوری هم کیفیت فوق العاده ای دارن. تلویزیون رو اگه با ضمانت گلدیران خریدین هیچ چیزش تقلبی نیست تنضیمات تلویزیون رو در دفترچه راهنمای موجود در منو مطالعه کنید. برنامه اصلی تلویزیون هم لینکش بالاتر هست

    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد