چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

مشخصات سینمای خانگی ال جی LH-985XBH

Apollo II - LH-985XBH 

LH-985XBH
  • مجهز به بلندگوهایی 9.1 کاناله با صدای سه بعدی

  • مرورگر پیشرفته

  • قابلیت انتقال صدا به موبایل

  • LG App Store

  • مشخصات عمومی
    پشتیبانی از هارد دیسک خارجی
    جستجوی راحت و دسترسی با فایل ها با استفاده از DLNA ،شبکه LAN و WiFi
    دارای قابلیت (SIMPLINK (HDMI-CEC
    سوپر USB (ورودی USB Plus + قابلیت Ripping)
    قابلیت 3D Blu-ray
    قابلیت BLUETOOTH
    قابلیت اتصال به ipod
    قابلیت ضبط و پخش صدا از طریق USB
    گالری صدای LG

     

    مشخصات صوتی
    قدرت خروجی صدا :  1160 وات

     

    ورودی/خروجی
    پورت HDMI :  3

    نظرات 7 + ارسال نظر
    حمید 1394,05,14 ساعت 00:30

    سلام طول سیم های باندای عقبش چقدره؟؟؟؟

    حدود 5-6 متر

    محمد 1393,12,15 ساعت 01:04

    با سلام من این مدل دستگاه رو خریداری کردم کیفیت عالی صدا فوق العاده ای داره ولی مشکلی که دارم بابت پخش زیرنویس فارسی قاطی میاد زیر فیلم نو قسمت تنطیم دستگاه هم فارسی و عربی گذاشتم ولی درست نشد لطف کنید راهنمایی کنید با سپاس

    پست آموزش زیرنویس رو تو همین وبلاگ مطالعه کنید

    نیما 1393,01,31 ساعت 19:41

    سلام اگه میشه در مورد روش قابلیت انتقال صدا به موبایل 985 کمی بگید ممنون می شم

    لطفا" دفترچه راهنمای کالا رو مطالعه کنید

    حسین 1392,12,25 ساعت 14:57 http://www.tanha@mh.com

    سلام من 47la66100 اسمارت خریدم ولی نمیتونم ازبرنامهاش استفاده کنم همش میگه ایمل شما ثبت نشده خارج میشه ؟ در ضمن برای خرید سینمای خانگی بیل دومدل اپلو۲ و ۹۸۰ مونم لطفا راهنمایی کنید کدام مدل بهتره با تشکر

    برای استفاده از برنامه ها از طریق تلویزیون در LG smart world ثبت نام کنید دیگه مشکلی نخواهید داشت و اگه از نظر مبلغی واستون مهم نیست آپلو2 رو بگیری

    بهزاد 1392,12,13 ساعت 01:37

    سپاسگزارم

    بهزاد 1392,12,07 ساعت 00:24

    سلام
    آقا دم شما گرم که توجه دارید به بازدیدکننده هاتون
    وبلاگ ال جی و سایت گلدیران که اصلا به سوالات و نظرات ما اهمیت نمیدن
    در هر صورت اگر با گلدیران در تماس بودید بگید که گزینه وایرلس رو از سایت حذف کنند . چون من به هوای وایرلس بودن خریدمش وگرنه 500 تومن بیشتر هزینه میکردم و مدل 995 رو میخردم
    البته اینو به همه بگم که 985 دستگاه بسیار بسیار عالی و پرقدرت و زیبائیه و دوستش دارم

    ساکن اراک هستم و از نمایندگی اراک خریداری کردم ، اگر ساکن کرج بودم حتما از شما میخردیم

    سلام
    حق باشماست معمولا سینمای وایرلس تو کد کالا حرف W داره که موقع خرید در صورت بی اطلاعی عوامل فروش میتونید به اون توجه کنید.
    دستگاه خریداری شده کیفیت بسیار خوبی داره و مبارکتون باشه.

    بهزاد 1392,12,05 ساعت 21:58

    سلام
    این دستگاه مجهز به سیستم وایر لس نیست
    من چند روز پیش خریداری کردم و همه بلندگوها با سیم هستند
    مدلی که برای عراق و امارات تولید شده یعنی BH9520TW ، وایرلس هست

    حق باشماست. مرسی درست شد.

    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد