چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

مشخصات ظرفشویی KD-C703NW و KD-C703NT

Clarus IR - KD-C703N* 

KD-C703NW سفید
KD-C703NT تیتانیوم
  • 14 نفره ( 168 پارچه)

  • صفحه نمایش LED و دکمه های لمسی

  • سبد هوشمند قابل تنظیم (Smart Rack)

  • نمودار مصرف انرژی ++A

  • مشخصات عمومی:
    14 نفره 168 پارچه
    3 حالت اختیاری با شدت فشار آب SPRAY ( جهت شستشوی کریستال)
    برنامه شستشو اقتصادی با نصف ظرفیت
    جت پمپ مجهز به تکنولوژی اینورتر (Inverter Direct Drive)
    سیستم خشک کن Hybrid
    شستشوی بسیار داغ
    صفحه نمایش LED
    قابلیت شستشوی ظروف بزرگ و قابلمه تا 35 سانتی متر
    قفل کودک
    مجهز به دکمه ی نصف ظرفیت (HALF Load) با انتخاب طبقه
    مجهز به سیستم تشخیص عیب خودکار (Smart Diagnosis System)
    مجهز به سیستم تشخیص میزان کثیفی ظروف (Soil Sensor)
    نمودار مصرف انرژی ++A
    نظرات 2 + ارسال نظر
    گرامی 1393,09,11 ساعت 09:28

    سلام من یکی از مشتریان شما هستم که به تازگی ظرف شویی خریدم و آب گرم نداریم آبا میتونم از ماشین ظرف شویی بدون آب گرم استفاده کرد؟
    متشکر از لطفتون

    کلیه ظرفشوییها تک شیره و به آب گرم نیاز نداره و بسته به نوع برنامه انتحابی آب رو گرم میکنه

    شکراله کمالی 1393,04,18 ساعت 10:09

    سلام ضمن وقت بخیری من یکی ازمشتریان شما هستم که چند محصول شما رو خریداری کردم ونیاز شدید به راهنمای استفاده ازظرفشوئی ولباسشوئی به زبان فارسی دارم لطفا راهنمائی کنید چطوری می تونم گیر بیارم یا اینکه اگه امکان داره برام بفرستید به ایکیلم ممنونم

    میتونید از http://www.lg.com/ir/support/software-manuals دانلود کنید

    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد