چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

مشخصات کلی لباسشویی ال جی

 

شستشوی هوشمند با تکنولوژی بخار ال جی

ماشین لباسشویی بخارشوی ال جی اولین لباسشویی در جهان است که توانسته با به کار گیری سیستم بخار در فرایند شستشو، کیفیت شستشو را به حد کمال برساند. با این تکنولوژی مطمئن خواهید بود که باکتری ها و ذرات آلرژی زا به طور کامل از بین می رون و در عین حال، به اطو کردن لباس ها کمک شایانی می کند.
مزایای بخار شوی ال جی:
* ضد چروک(Steam Refresh)
* از بین رفتن باکتری های آلرژی  
 

 
- پله ای: در این حرکت لباسها در داخل دیگ(درام) به بالا برده شده و خیلی سریع به پایین انداخته می شوند که از چروک شدن لباسها جلوگیری شود.
- آبکشی: در این حرکت با توجه به دور بالای موتور لباسشویی، لباس ها به بدنه داخلی دیگ(دارم) می چسبند و آب و مواد شوینده به طور یکنواخت و سریع به تمامی لباسها می رسد.
- پیچاندن: پیچاندن لباس برای شستشوی بهتر و کم کردن صدا می باشد که در هنگام شستشو کمترین صدای ممکن از لباسشویی شنیده شود.
- غلتاندن: در این نوع حرکت، به شیوه معمول، لباسها از قسمت پایین دیگ(درام) به بالا رفته و می چرخند که باعث شستشوی بهتر و یکنواخت می شود.
-ساییدن: این حرکت موجی شکل باعث حل شدن کامل مواد شوینده و پاک کردن لکه از روی لباسها می شود.
- تاب دادن: این حرکت بسیار ملایم برای تاب دادن لباس ها و شبیه سازی حرکات شستشوی دستی مخصوصاً برای لباسهای ظریف و حساس می شود.

*** لازم به ذکر است از انتهای سال 2013 تمامی مدلهای لباسشویی ال جی مجهز به شش حرکت شستشو مانند شستشو با دست(6 Motion) گردیدند. 
 

 
موتور بدون تسمه Inverter ال جی با حذف تسمه و پولی که در ماشین لباسشویی های معمولی وجود دارد ثبات موتور را افزایش و لرزش های آن را کاهش داده است که با این ابتکار عمر موتور بیشتر و هزینه ها کاهش یافته است. 
 

 
گواهینامه کیفیت سال 2013 VDE آلمان تایید می کند موتورهای بدون تسمه ماشین های لباسشویی تولید شرکت ال جی هیچ گونه نقصی در طول مدت 5000 چرخه نداشته و ثابت شده که حداقل با طول عمر مفید 22 سال کار می کنند. 
 

 
بخارشوی بدون تسمه ال جی توسط بنیاد آلرژی بریتانیا آزمایش و تایید شده است که مطابق این تاییدیه ، ضد آلرژی و حساسیت می باشد. 
 

 
Smart Diagnosis System
بدون نیاز به حضورز تکنسین فنی و صرفاً از طریق تماس تلفنی با نرکز خدمات گلدیران، هرگونه نقص احتمالی دستگاه تشخیص و رفع می شود. بدین منظور کافی است با خدمات تماس گرفته و گوشی خود را در نزدیکی دستگاه قرار دهید تا تکنسین فنی ما هرگونه نقص احتمالی را تشخیص داده و سریعاً راهکار مورد نظر را با شما درمیان بگذارد. 
 
نظرات 2 + ارسال نظر
عطااله رحمانی 1394,12,12 ساعت 11:59

با سلام
میخواستم یه لباسشویی ال جی بردارم که ضد چروک باشه و مدلش هم جدید باشه ، پیشنهاد شما چیه ؟ ممنون میشم جوابمو سریع بدید .
آیا ضد چروک بودن لباسشویی ال جی رو از کجا و از پسوند مدل انگلیسی اون میشه تشخیص داد ؟

میتونید مدل تایتان 104 رو بخرید
همه مدلهای ال جی برنامه ضد چروک دارن.
برای استفاده از ضد چروک، علاوه برانتخاب برنامه بایستی دور موتور پایینتر برای خشک کن انتحاب بشه

مقدم 1393,12,03 ساعت 16:54

سلام
لطفا راجع کارکرد لباشویی های بخارشو الجی توضیحات کامل تری بدیدچون اصلا هیچ توضیحی راجع به فرق لباسشویی بخارشوبالباسشویی معمولی بجزضدچروک وضدآلرژی بودن بخارشوندادید
وآیادربخارشوازپودر لباسشویی وآب استفاده نمیشود یابعدازشستشوی معمولی بخارشو کارمیکند؟؟؟

تو سیستم بخارشوی ال جی ابتدا با توجه به برنامه انتخابی برای شستشو لباسها با آب شسته شده و سپس درصورت انتخاب برنامه بخارشوی، بخارآب وارد دیگ شده و شتشو با بخار برای از بین بردن بو و باکتری و مواد حساسیت زا و چروک انجام میشه. تو مدلهای جدید از بخار بجای نرم کننده هم استفاده میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد