چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

راهنمای خرید تلویزیون

home-sub_buyers_guide_lm670_2h

آنچه باید قبل از خرید یک تلویزیون جدید بدانید

تلویزیون‌ها در صدها مدل و اندازۀ مختلف در بازار وجود دارند اما اینکه کدام یک برای شما بهتر است نه تنها برای شما بلکه همیشه برای خیلی‌ از مشتریان یک مسئلۀ پیچیده و گیج‌کننده بوده است. از تلویزیون‌های ارزان‌قیمتی که همۀ خانواده را شاد می‌کند تا تلویزیون‌هایی با صفحه‌نمایش بزرگ که تجربۀ سینمایی و لم دادن روی کاناپه را برای شما فراهم می‌کند، ما اینجاییم که به شما بگوییم کدام تلویزیون برای شما مناسب است. کدام را بخرید و کدام را نخرید!

اول از همه، بد نیست چند نکته را در نظر داشته باشید:

  • چقدر می‌خواهید برای خرید تلویزیون هزینه کنید؟ قیمت‌ها متفاوت هستند و کمترین قیمت را معمولاً تلویزیون‌های ۲۲ اینچ دارند و بیشترین را تلویزیون ۸۴ اینچ. دو تلویزیون با یک اندازۀ صفحه‌نمایش نیز ممکن است قیمت‌های متفاوتی داشته باشند. این امر بستگی به امکانات تلویزیون‌ها و نوع صفحه‌نمایش و عوامل دیگری دارد.
  • می‌خواهید تلویزیون شما در چه اندازه‌ای باشد؟: حتماً نمی‌‌خواهید مجبور شوید که بینی خود را به صفحۀ تلویزیون بچسبانید یا آنقدر بزرگ باشد که هم فضای زیادی اشغال کند و هم تماشای آن خیلی راحت نباشد. یادتان باشد که اگر خیلی به تلویزیون نزدیک شوید نتیجۀ دلخواه عایدتان نمی‌شود.

در این راهنما سعی داریم نگاهی نزدیک‌تر به انواع رایج تلویزیون‌ها بیندازیم و ببینیم هنگام خرید به چه نکاتی باید توجه کنیم. مثلاً چه امکاناتی برای ما مهم است و  به چه چیزهای دیگری باید توجه کنیم.

چه نوع تلویزیونی بخرم؟ ارزان، هوشمند یا سه‌بعدی؟

لازم نیست برای خرید یک دستگاه تلویزیون مبلغ هنگفتی هزینه کنید؛ فرقی نمی‌کند این تلویزیون در اتاق نشیمن باشد یا برای اتاق خواب یا آشپزخانه در نظر گرفته شده باشد. اگر خیلی هوشمند یا سه‌بعدی بودن تلویزیون برایتان اهمیت ندارد، لازم نیست هزینۀ اضافی متقبل شوید. یک تلویزیون ارزان‌قیمت برای شما گزینۀ مناسبی خواهد بود.

اگر دوست دارید با تلویزیون به اینترنت متصل شوید و از محتوا و خدمات آنلاین بهره‌مند شوید، به شما تلویزیون‌های هوشمند را توصیه می‌کنیم. (در مورد این فناوری در مطالب بعدی بیشتر صحبت خواهیم کرد.)

تلویزیون‌های سه‌بعدی هم دیگر در رویا نیستند، امروزه آن قدر رواج پیدا کرده‌اند که تقریباً در بسیاری از خانه‌ها یافت می‌شوند. اما داشتن تلویزیون سه‌بعدی به این معنی نیست که شما می‌توانید روی کاناپه لم دهید و همۀ برنامه‌ها را سه‌بعدی ببینید. (در مورد این فناوری نیز بیشتر صحبت خواهیم کرد.)

در مطالب بعدی منتظر ادامۀ این راهنمای خرید باشید…

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد