چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

راهکاری ایده آل برای سیستم سینمای خانگی آینده

 

014

هوای بیرون بارانیست و شما تصمیم گرفته اید به جای بیرون رفتن، امروز در خانه بمانید و با تماشای فیلم و یا گوش دادن به موسیقی از دنیای روزمرگی خارج شده و دنیای دیگری را تجربه کنید. تلویزیون هوشمند زیبای LG در جلوی شما و میزان متنابهی از ذرت بو داده، تخمه و دیگر تنقلات در کنار دست تان است! اما جای چه چیزی در این میان خالیست؟

اگر دوست دارید در خانه از تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی و … لذت ببرید، تردیدی نیست که با محصولات فوق العاده LG در زمینه سرگرمی خانگی آشنایی دارید. اما حتی زنده ترین جلوه های بصری سه بعدی در کنار هوشمندترین ابزار و وسایل، بدون وجود یک سیستم تئاتر خانگی عالی که شما را در خود غرق کند، نمی توانند از نهایت ظرفیت و پتانسیل شان استفاده کنند.

در این پست، مفتخریم شما را با LG LH995XBH ، جدیدترین و به روز ترین سیستم سینمای خانگی LG که تا به امروز عرضه شده است، آشنا کنیم. LG LH995XBH به بهترین قابلیت های ممکن امروزی چون صدای سینمایی ، قابلیت اتصال به تلویزیون های هوشمند و رابط کاربری بسیار عالی مجهز شده است. بهتر است نگاهی نزدیک تر به این محصول بیاندازیم.

صدای بی نظیر ۹٫۱ کاناله سینمایی با اسپیکر های عمودی

هنگامی که صحبت از تجربه سینمایی باکیفیت به میان می آید، تنها نباید جنبه های بصری آن را مد نظر قرار داد. گوش های شما می توانند میان صدای یکنواخت دو بعدی و صدای سه بعدی زنده تفاوت قائل شوند. این تفاوتی است که «یک تجربه خوب از سیستم تئاتر خانگی» با لذت واقعی و مشابه سینما با یکدیگر دارند.

LG LH995XBH از چهار اسپیکر مجزای عمودی چند جهته بهره می گیرد که از خروجی ۹٫۱ کاناله ۱۴۶۰ واتی برخوردارند. این اسپیکر ها صدا را در جهت بالا و به سمت بالای سر شنونده ها به بیرون رانده و پردازشگر سه بعدی صدای LG پس از تحلیل منبع، صدا را به تمامی نقاط اتاق منتشر می کند. پس از این کار، امواج صوتی از چندین جهت به سمت شنونده ها می بارند؛ فضاسازی در این حالت بی نظیر بوده و برای مثال کوچک ترین صدای بارشی در فیلم؛ بارش واقعی باران را برای شما تداعی خواهد کرد.

لایه های پیچیده این صدای عالی توسط اسپیکرهای Aramid Fiber تقویت می شوند. در سیستم های استاندارد سینمای خانگی، ممکن است پخش صداهای بلند با خطاهای کوچکی در جزئیات همراه باشد. با به کارگیری فیبر آرامید در ساخت مخروطی های صوتی LG LH995XBH ،  تغییر شکل های هارمونیک فرکانس های صوتی به شکل قابل ملاحظه ای کاهش یافته و صدا به شکل دقیقی به مخاطب منتقل می شود. بنابراین اگر در حین تماشای فیلم های مبارزه ای و یا اکشن خودتان را در جستجوی پناهگاه یافتید، شگفت زده نشوید؛ صحنه ها و صدا به شدت طبیعی و واقعی به نظر می رسند. و در آخر اینکه فیبر آرامید به دلیل توانایی انبساط خود که می تواند از تغییر شکل و یا پارگی مخروطی های صوتی که سبب کاهش کیفیت صدا می شود، جلوگیری کند از شهرت بسیار خوبی برخوردار است.

ابزاری هوشمند برای به اشتراک گذاری

علاوه بر ارائه صدایی فوق العاده ، LG LH995XBH به عنوان یک هاب یا مرکز اتصال که از قابلیت هایی چون Miracast برخوردار است، نیز عمل می کند. Miracast با وجود Wi-Fi Direct امکان به اشتراک گذاری آسان فایل ها را برای ارتباط آسان تر با دیگر ابزارهای دیجیتالی مهیا می سازد. LG LH995XBH به قابلیت های تلویزیون های هوششمند نیز مجهز بوده و امکان مرور وب و دسترسی به محتویات چند رسانه ای متنوع که برای زندگی مدرن امروزی ضروری به نظر می رسد، را فراهم آورد.

این محصول از قابلیت های خاصی هم برخوردار است که در محیط های مختلف و در شرایط متفاوت حتما به کارتان خواهد آمد. فرض کنید پس از یک سفر دور و دراز به خانه تان بر می گردید و در حالیکه شب فرا رسیده و تمامی اعضای خانواده تان در خواب خوش به سر می برند، به دلیل تفاوت زمانی ، شما بیدارید و نمی توانید بخوابید. چند گله گوسفند را شمرده اید، چند کتاب ، حتی از نوع درسی خوانده اید و در کمال شگفتی، هنوز هم بیدارید! حالا نوبت به تماشای فیلم می رسد. در این زمان است که حالت LG Private Sound به کمک شما آمده و صدا را از طریق امواج Wi-Fi به گوشی شما انتقال می دهد. با اتصال هدست به گوشی هوشمندتان می توانید بدون آنکه مزاحم خواب دیگر اعضای خانواده شوید، از تماشای فیلم لذت ببرید.

همین طور با استفاده از بلوتوث ، می توانید به آسانی آهنگ های مورد علاقه تان را از گوشی هوشمند و  یا دیگر ابزارهای تان به LG LH995XBH انتقال داده و آن را با کیفیتی بی نظیر گوش فرا دهید.

مهم نیست که ما تا چه میزان مشروح و با جزئیات به توصیف ویژگی های LG LH995XBH پرداختیم ، و نمی توان تنها با خواندن ویژگی های آن به برتری این سیستم بر دیگر سیستم ها و یا بالعکس اقرار کرد. بهترین کار این است که خودتان به نزدیک ترین فروشگاه و نمایندگی LG در شهرتان مراجعه کرده و از نزدیک صدای LG LH995XBH را بشنوید.

 

 

منبع: /lgblog.ir 

-------------------------------------------------------- 

برچسب ها: نمایندگی ال جی در کرج+نمایندگی رسمی ال جی در کرج+نمایندگی گلدیران در کرج+قیمت جاروبرقی ال جی+قیمت ماکرویو و سولاردام ال جی+قیمت آنلاین ساید بای ساید ال جی+قیمت روز یخچال فریزر ال جی+قیمت روز لباسشویی ال جی+قیمت روز ظرفشویی ال جی+قیمت روز سینمای ال جی+قیمت روز LCD ال جی+قیمت LED ال جی+قیمت روز LED Smart ال جی+قیمت روز LED 3D ال جی+قیمت Plasma TV ال جی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد