چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

وضوحی فوق العاده که پیش از این تجربه نکرده اید

medium01

وضوحی خارق العاده بر روی صفحه نمایشی غول پیکر

استاندارد جدید HD روز به روز در حال گستراندن مرزهای دنیای خود است. Ultra HD آینده تصاویر دیجیتال محسوب می‌شود که رزولوشنی چهار برابر رزولوشن Full HD عرضه کرده و با وجود ۸٫۳ میلیون پیکسل، کیفیت تصویر بی نظیری را حتی از فواصل خیلی نزدیک عرضه می کند. از تصویر با کیفیت و بی نهایت زنده تلویزیون LG Ultra HD 4K  لذت ببرید.

توجه: استانداردهای ارائه محتویات ۴K/ ultra HD هنوز در حال توسعه هستند.

اسپیکر منحصربفرد کشویی

نوار صوتی منحصربفرد تعبیه  شده با ارائه تجربه شنیداری عالی ، کیفیت تصویری رزولوشن ۴K تلویزیون LG Ultra HD 4K را تکمیل می کند. هنگامی که از تماشای تلویزیون دست می کشید، اسپیکر به صورت خودکار به جای خود بازگشته و همچنان ظاهر زیبا و ساده تلویزیون حفظ می شود.

تبدیل محتویات Full HD به کیفیتی نزدیک Ultra HD

کیفیت تصاویر از طریق فرآیندی چهار مرحله ای که جزئیات ویدیوی شما را افزایش می دهند ارتقا پیدا می کند تا شما بتوانید از مزایای رزولوشن امروزی ۴K لذت ببرید. گام اضافی تحلیل داده در این فرآیند نسبت به فرآیند سه مرحله ای دیگر رقبا ، سبب می شود تا واقعا کیفیت تصویری را که از یک تلویزیون Ultra HD 4K انتظار دارید تجربه کنید.

کنتراست رنگی باور نکردنی

Nano Full LED پیشرفته ترین فناوری LED عرضه شده از سوی LG است. میکرو پیکسل صدها بلوک از LED ها را که در تمام قسمت پشتی پنل تعبیه شده و امکان روشن و خاموش شدن مجزا برای نمایش عمیق ترین، تیره ترین و طبیعی ترین رنگ ها بمنظور ارائه کیفیت تصویری شگفت انگیز را دارند، کنترل می کند.

از هر نقطه ای که دوست دارید، تماشا کنید

یکی از رازهای پشت صحنه تلویزیون های LG ، پنل آن هاست. همانطور که کیفیت دانه های قهوه، کیفیت قهوه نهایی را تعیین می کند، این کیفیت پنل است که کیفیت تلویزیون را مشخص خواهد ساخت. با وجود زوایای دید گسترده که نمایش تصویر را در هر نقطه ای از خانه با بالاترین وضوح ممکن می سازد، می توانید در هر نقطه ای که دوست دارید نشسته و از تصاویر لذت ببرید.

تلویزیون هوشمندی با الهام گیری از شما

کنترل از راه دور جادویی LG روشی ساده و جالب برای انتخاب آنچه قصد تماشای آن را دارید در اختیار شما قرار می دهد. تنها با اشاره و کلیک یا استفاده از دستیار صوتی بی نظیر LG که می تواند بخوبی صدای شما را تشخیص دهد، می توانید به عوض کردن کانال، تغییر میزان صدا و یا دسترسی به محتویات شبکه هایی چون Hulu Plus ؛ Netflix و یوتیوب بپردازید. حالا به زمان کمتری برای دستیابی به موارد دلخواه تان نیاز داشته و زمان بیشتری برای مشاهده آن ها در اختیار خواهید داشت.

توجه: برخی برنامه‌ها نختص برخی مناطق هستند و لزوما در تمامی کشورها وجود ندارند.

دستیابی سریع تر به برنامه های مورد علاقه

به آسانی و با تکان دادن دست تان به قابلیت های مختلف تلویزیون دست پیدا کنید و با استفاده از غلتک تعبیه شده بر روی کنترل و یا با استفاده از دستیار صوتی منحصربفرد LG که قادر است به خوبی صدای شما را برای تغییر کانال و میزان بلندی صدا شناسایی کند ، به این کارها اقدام کرده و یا محتوای خاصی را برای تماشا برگزینید. علاوه بر این می توانید پخش کننده بلو-ری، سیستم سینمای خانگی، ست تاپ باکس و سیستم صوتی تان را با یک کنترل واحد مدیریت کنید. حالا به زمان کمتری برای دستیابی به موارد دلخواه تان نیاز داشته و زمان بیشتری برای مشاهده آن ها در اختیار خواهید داشت.

رها شدن از مجموعه ای از کنترل های از راه دور

دردسر استفاده از کنترل های از راه دور مجزا را کنار بگذارید؛ با بهره گیری از کنترل از راه دور جادویی LG می توانید به صورت همزمان به مدیریت پخش کننده بلو-ری، سیستم تئاتر خانگی، ست تاپ باکس و سیستم صوتی تان بپردازد و بنابراین نیاز نیست برای کار با هر دستگاه در جستجوی کنترل اختصاصی آن باشید.

محتویاتی که می‌خواهید همیشه در اختیارتان است

می توانید فایل های ذخیره شده بر روی هارد های اکسترنال و دیگر حافظه های ذخیره سازی خارجی را به صورت بی سیم بر روی تلویزیون تان مرور کرده و به اشتراک بگذارید. گوشی تان را با استفاده از کابل HD و یا اتصال Wi-Fi به تلویزیون متصل کرده و با وجود Smart Share Plus بر روی صفحه گوشی هوشمند تان به تماشای تلویزیون بپردازید.

تجربه سه بعدی شگفت انگیز

با وجود قابلیت Ultra HD Cinema 3D می توانید به رزولوشنی چهار برابر رزولوشن های Full HD 1080p در حال تماشای محتویات سه بعدی دست پیدا کرده و از میزان جزئیات و تجربه بی نظیر و زنده آن ها شگفت زده شوید. از سهولت استفاده و امکان استفاده مشترک عینک های سه بعدی که کیفیت تصویری فوق العاده را در کنار جلوه های سه بعدی شگفت انگیز عرضه می کنند، لذت ببرید. این احساسی است که Ultra HD Cinema 3D برای شما به ارمغان خواهد آورد.

ساده دوست بدارید، ساده به اشتراک بگذارید

عینک های سه بعدی LG Cinema به شما اجازه می دهند تا تصاویر سه بعدی را آسان تر از هر زمان دیگری به اشتراک بگذارید. این عینک ها با ویژگی هایی چون عدم نیاز به باتری، نبود لرزش و هزینه ی اندک ، به شما اجازه می دهند تا تصاویر سه بعدی را میان دوستان و اعضای خانواده تان به اشتراک بگذارید. ۴ عینک به همراه تلویزیون در اختیار شما قرار داده می شود.

امکان انجام بازی مشترک بر روی تمام صفحه

با وجود فناوری LG Dual Play می توانید با دوست تان به صورت مشترک به بازی پرداخته و هر یک، تمام صفحه را برای بازی در اختیار داشته باشید! در حالیکه عینک های سبک، بدون باتری و ارزان قیمت بر روی چشم هر بازیکن قرار دارد، هر یک از آن ها تنها نقطه دید اختصاصی خود را در حالت دو بعدی مشاهده کرده و بدون آنکه محتویات مربوط به بازیکن مقابل را ببیند، تمام صفحه را در اختیار خواهد داشت. دیگر نیازی برای به اشتراک گذاری صفحه وجود نداشته و امکان تقلب با نگاه کردن به صفحه اختصاصی بازیکن مقابل در بازی های دو نفره ای چون Forza MotorSport 4 وجود نخواهد داشت.Dual Play با اغلب سیستم های بازی کنونی و حتی کنسول های قدیمی تری که از تقسیم صفحه به چند قسمت برای بازی های چند نفره پشتیبانی می کنند، سازگار است. Dual Play از دو عینک ویژه F310DP استفاده می کند که به صورت جداگانه به فروش می رسند.

توجه:این قابلیت به بازی های سازگار دو نفره نیاز داشته و عینک مورد استفاده نیاز به خرید جداگانه دارد.

محتوای سه بعدی بی نهایت

نیازی به نگرانی در مورد محتویات چند رسانه ای سه بعدی وجود ندارد. قابلیت تبدیل محتویات دو بعدی به سه بعدی LG به صورت خودکار این کار را انجام داده و ویدیوها و فیلم ها را به حالت سه بعدی تبدیل می کند.

طراحی، قابلیت ها و مشخصات محصول می توانند بدون اطلاع پیشین تغییر داده شوند. تصاویر استفاده شده ، تصاویر نمایشی و یا شبیه سازی شده هستند. برخی از قابلیت های نشان داده شده در ویدیو ها ممکن است در تمامی مدل ها در دسترس نباشد.   

از: lgblog.ir 

 

-------------------------------------------------------- 

برچسب ها: نمایندگی ال جی در کرج+نمایندگی رسمی ال جی در کرج+نمایندگی گلدیران در کرج+قیمت جاروبرقی ال جی+قیمت ماکرویو و سولاردام ال جی+قیمت آنلاین ساید بای ساید ال جی+قیمت روز یخچال فریزر ال جی+قیمت روز لباسشویی ال جی+قیمت روز ظرفشویی ال جی+قیمت روز سینمای ال جی+قیمت روز LCD ال جی+قیمت LED ال جی+قیمت روز LED Smart ال جی+قیمت روز LED 3D ال جی+قیمت Plasma TV ال جی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد