چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

با بلندگوی آسیب‌دیده چه کنیم؟

qtipproc_610x351

آیا وسط مخروط بلندگوی شما تلنگری خورده است؟ ما چند راهکار به شما آموزش می‌دهیم تا آن را به زیبایی قبل برگردانید.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به طور ناگهانی هنگام شیطنت و بازی کودکان در اتاق یا در اثر هر رخداد دیگر ضربه‌ای به مخروط بلندگو وارد شده و آن را گود انداخته یا سوراخ کرده باشد. راهکارهای زیر را دنبال کنید تا بتوانید گودرفتگی را تعمیر کنید.

چسب و گوش پاک‌کن

صادقانه بگوییم که این تکنیک را در هیچ جای اینترنت نمی‌توانید پیدا کنید و ایده‌ای است که به ذهن من رسیده و حداقل در مورد من خوب جواب داده است.

برای این کار، شما یک گوش پاک‌کن، چند تا قیچی یا ناخن‌گیر و چند قطره چسب مایع قوی نیاز دارید. از قیچی استفاده کنید تا سر یک طرف گوش‌ پاک‌کن را صاف کنید. با این کار سطح بزرگتری برای تماس با بلندگو خواهید داشت. سپس، چند قطره چسب روی انتهای صاف گوش پاک‌کن، که به تازگی بریدید بریزید و بگذارید تا چسب به عمق آن برسد و آن را محکم درون سوراخ بلندگو فرو کنید. حدود ۲۵ تا ۳۰ ثانیه نگه دارید تا وقتی، بعد از این مدت، آن را رها کردید بتواند خودش ثابت بایستد.

بگذارید چسب به مدت ده دقیقه به حال خود بماند و سپس گوش پاک‌کن را به آرامی و با کمی تلاش به بیرون بکشید تا گود رفتگی سر جای خود برگردد. سپس، آرام گوش پاک‌کن را به عقب و جلو بچرخانید تا شل شود و دوباره در حالی که آن را پیچ می‌دهید همین طور آرام بکشید تا گوش پاک‌کن کنده شود.

لولۀ جاروبرقی

یکی از رایج‌ترین فنونی که برای تعمیر کردن گودرفتگی بلندگو در اینترنت توصیه می‌شود استفاده از لولۀ جاروبرقی است. ما که این کار را امتحان نکردیم اما فکر می‌کنیم که این شیوه به طور کل بلندگو را قورت می‌دهد و به داخل می‌کشد!

ولی حداقل در موردی که ما داریم، جاروبرقی راهکار خوبی است و تنها راه حلی است که باقی‌ماندۀ چسب یا فرورفتگی را از بین می‌برد. کافیست جاروبرقی را روشن کنید، لوله را روی گودرفتگی بگیرید و سعی کنید آن را به حالت اولیه خود برگردانید.

راهکار دیگری که می‌توانید در این ترفند استفاده کنید این است که از رول دستمال توالت خالی مانند یک نی بزرگ استفاده کنید و گودرفتگی را مانند شیر بمکید؛ البته شاید خجالت بکشید چنین راهکاری را امتحان کنید :)

سوزن

راهکارو تلاش آخری که به نظر ما می‌رسد این است که شما می‌توانید مرکز گودرفتگی را با استفاده از یک سوزن خیاطی، که از قبل آن را خم کرده‌اید، سوراخ کنید و بادقت سوزن را دور فرورفتگی قلاب کنید و آن را بیرون بکشید. اگر واقعاً گودرفتگی آنقدر وحشتناک است که نمی‌توانید دوباره آن را سر جای خود برگردانید، این راهکار خوبی است که می‌توانید امتحان کنید. اما وقتی روی پردۀ بلندگو سوراخ ایجاد کردید راهی برای چسباندن مجدد آن نیست. بلندگوی شما برای همیشه مانند کرۀ چشمی که یک خط در مرکز آن افتاده است باقی خواهد ماند. از نظر صدا هم باید بگوییم که یک سوراخ به اندازۀ سر سوزن آن چنان بر کیفیت صدا تأثیر نخواهد گذاشت. فقط کمی از ریخت می‌افتد و زشت می‌شود.

(توجه: اگر هنوز محصول شما دارای گارانتی است، پیشنهاد میکنیم قبل از این کارها با خدمات تماس بگیرید :) )

خب، این شما و این هم فنونی که به شما آموزش دادیم؛ اگر بلندگوی سوراخ دارید این فنون را امتحان کنید و تجربۀ خود را با ما در میان گذارید. 

از: LGblog 

---------------------------------------------------- 

برچسب ها: نمایندگی ال جی در کرج+نمایندگی رسمی ال جی در کرج+نمایندگی گلدیران در کرج+قیمت جاروبرقی ال جی+قیمت ماکرویو و سولاردام ال جی+قیمت آنلاین ساید بای ساید ال جی+قیمت روز یخچال فریزر ال جی+قیمت روز لباسشویی ال جی+قیمت روز ظرفشویی ال جی+قیمت روز سینمای ال جی+قیمت روز LCD ال جی+قیمت LED ال جی+قیمت روز LED Smart ال جی+قیمت روز LED 3D ال جی+قیمت Plasma TV ال جی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد