چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

LG XBOOM: از قدرت لذت ببرید

BOOM 

موسیقی زبان، آیین و یا مرزی نمی‌شناسد. همچون رودی خروشان به جریان در آمده و به ما آرامش، شور و هیجان و دلایل بی پایانی برای آنکه زندگی را با قلب مان احساس کنیم، می‌بخشد؛ موسیقی قدرت خود را برای به حرکت در آوردن هر کسی و غلبه بر ذهن و قلب او در هر زمان و مکانی دارد.

برای دوستداران با احساس موسیقی گرفته و آن هایی که تنها برای شور و هیجان از موسیقی لذت می‌برند؛ LG محصول موسیقیایی پرقدرتی تدارک دیده است که تمامی نیازهای آن‌ها را برآورده می‌سازد. چه راک دوست داشته باشید چه جاز، پاپ ، هیپ هاپ و یا هر نوع موسیقی دیگری، حتما این محصول را هم دوست خواهید داشت.

LG XBOOM با ۲۵۰۰۰ وات قدرت ، از تمامی رقبای خود پیشی می‌گیرد. هر بار آن را روشن کنید، خودتان را در میهمانی صدا خواهید یافت. LG با وجود فناوری های نو و خلاقانه خود ، سعی دارد تا آسایش و راحتی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

علاوه بر ۲۵۰۰۰ وات خروجی، LG XBOOM قابلیت های منحصربفردی چون Smart DJ ، Auto EQ (اکولایزر خودکار)، سازگاری با بلوتوث و رقص نور قرمز LED نیز داراست.

قابلیت Smart DJ به صورت خودکار و با استفاده از جلوه های صوتی چون Flanger، Phaser ، Chorus و Delay به میکس آهنگ‌ها پرداخته و از جلوه های Backspin ، Crossfade و Beatbox هم برای هیجان بخشیدن به آن‌ها استفاده می‌کند. حالا می‌توانید DJ خودتان در خانه باشید! این قابلیت ویژه LG XBOOM به شما اجازه می‌دهد موسیقی را در سطحی جدید تجربه کنید.

اگر می‌خواهید تون آهنگ‌ها را با توجه به سبک آن ها، تنظیم کنید ، Auto EQ به شما اجازه انجام بدون دردسر و آسان این کار را خواهد داد. LG X BOOM به بلوتوث هم مجهز شده است و بنابراین می‌توانید با اتصال بی سیم ابزارهای تان و انتقال آهنگ های تان با استفاده از بلوتوث از آن‌ها لذت ببرید.

علاوه بر این ، رقص نور با استفاده ازLED  های تعبیه شده، بعد دیگری به سیستم های تئاتر خانگی می‌افزاید. نور LED‌ها با توجه به ریتم موسیقی تغییر کرده و به شما اجازه می‌دهد تا در کنار ظاهری زیباتر، به صورت بصری  هم از موسیقی لذت ببرید. بنابراین اگر به دنبال سیستم تئاتر خانگی قدرتمندی هستید، ما LG XBOOM را به شما توصیه می‌کنیم.

وقتی همه چیز ممکن است، زندگی دلپذیر می‌شود. 

از: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد