چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

تلویزیون “OLED منحنی” ال جی رونمایی شد

1760122_482

ال‌جی با همکاری گلدیران، در همایش شب گذشته خود در هتل آزادی ، از تلویزیون OLED منحنی شکلش رونمایی کرد.
 به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ این گردهمایی که با حضور مدیران عالی شرکت‌های ال‌جی، گلدیران و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد، شرکت ال‌جی به عنوان پرچمدار صنعت تلویزیون‌های OLED منحنی جهان، جدیدترین و مبتکرانه‌ترین محصول خود را به بازار ایران عرضه کرد.
تلویزیون‌ OLED منحنی ال‌جی برای نخستین بار در نمایشگاه CES لاس‌وگاس معرفی شد و عموم مردم و رسانه‌های دنیا را شگفت‌زده کرد.

در ابتدای مراسم کریس جانگ، مدیرکل ال‌جی الکترونیکس در ایران،ضمن خوشامد گویی به میهمانان گفت: اولین تلویزیون OLED منحنی دنیا تلویزیونی بسیار پیشرفته با امکان نمایش عالی تصاویر است که نشان از عصر جدیدی در تلویزیون‌ها دارد و در نهایت محصول تحول فناورانه از نمایشگرهای صفحه‌تخت به منحنی است.»

وی در ادامه افزود: «من با افتخار اعلام می‌کنم که بار دیگر ال‌جی نقش خود را به عنوان پیشگام در صنعت محصولات صوتی و تصویری اثبات می‌کند و بازار ایران را با همکاری شرکت گلدیران با فناوری‌های مبتکرانه و نشان دادن فواید باورنکردنی تلویزیون‌های OLED منحنی به مشتریان، در دست خود می‌گیرد.»

در ادامۀ همایش، حسین تنهایی قائم مقام شرکت گلدیران گفت: «شرکت گلدیران همواره پیشرو در عرضۀ جدیدترین و خلاقانه‌ترین محصولات صوتی و تصویری و خانگی در ایران بوده است و افتخار دارد همگام با سایر نقاط جهان اولین تلویزیون OLED منحنی ال جی را به خریداران سختگیر ایرانی ارائه دهد. گلدیران همواره از شعار “ایرانی لایق بهترین هاست” پیروی کرده است.»

در ادامه این مراسم به طور رسمی از این تلویزیون منحنی شکل رونمایی شد.

تلویزیون OLED منحنی نشان از آغاز عصر جدیدی در تلویزیون‌ها دارد. این تلویزیون دارای انحنایی آی‌مکس‌ مانند است که تجربۀ مشاهده راحت و شگفت‌انگیزی ایجاد می‌کند. به لطف وجود فناوری WRGB، تلویزیون OLED منحنی ال‌جی مدل ۵۵EA98000 نسبت کنتراستی بی‌نهایت با سیاهی بسیار عمیق و سفیدی بسیار روشن ارائه می‌دهد. نمایشگر منحنی این تلویزیون پیشرفته دقت رنگ باورنکردنی را، بدون در نظر گرفتن نور محیطی یا زاویۀ دید، ایجاد می‌کند.

تلویزیون OLED منحنی ال‌جی با ضخامت ۴٫۳ میلی‌‌متر و وزن ۱۷ کیلوگرم فوق‌العاده باریک و سبک است. طراحی هیجان‌انگیز، که با پایۀ کریستال تکمیل می‌شود، به غرق شدن بیشتر بیننده در نهایت کیفیت تصویر کمک می‌کند. علاوه بر این، بلندگوهای سرامیکی تلویزیون در پایۀ ساده و شفاف آن تعبیه شده است و صدایی بی‌عیب‌ونقص و با کیفیت حیرت‌انگیز را در دامنۀ فرکانس بالاتر از بلندگوهای مشابه تولید می‌کنند.

تلویزیون OLED منحنی ال‌جی از پلت‌فرم تلویزیون هوشمند و کاربر پسند ال‌جی و مجموعه‌ای از گزینه‌های اتصال بی‌سیم برخوردار است. به لطف وجود قابلیت‌های Tag On، Miracast و MHL، این تلویزیون بی‌همتا به کاربران امکان می‌دهد تا از متصل کردن آسان دستگاه‌ و اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش بهره‌مند شوند. تلویزیون OLED منحنی ۵۵EA98000 با کنترل جادویی Magic Remote عرضه می‌شود که پیمایش در فهرست، جست‌وجوی محتوا و انجام بازی را ملموس و سرگرم‌کننده می‌کند. این تلویزیون از قابلیت مفید دیگری به نام Now On برخوردار است که محتوای مورد علاقه‌تان را بر پایۀ عادات مشاهدۀ شما، پیشنهاد می‌دهد.

گزارش از: حسین عالیان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد