چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

تمام چیزهایی که از تلویزیون‌های 2013 ال‌جی در بازار ایران باید بدانیم!

فارنت: شرکت ال‌جی با در دست داشتن سهم قابل ملاحظه‌ای از تکنولوژی‌های جدید محصولات صوتی و تصویری، به تازگی جدیدترین محصولات سال ۲۰۱۳ خود در زمینه تلویزیون را منطبق با نیازهای روز جامعه ایران با گارانتی شرکت گلدیران به بازار معرفی کردند.
در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با ویژگی‌های این تلویزیون‌ها آشنا کنیم: 

 
 

timemachineii
ماشین زمان ۲: دیگر برنامه های مورد علاقه خود را از دست نخواهید داد!
اجرای زنده یک برنامه تلویزیونی را متوقف کنید. برنامه یک شبکه را در حالی که به تماشای کانال دیگری مشغول هستید، ضبط کنید و از دستگاه بخواهید تا در زمان خاصی به ضبط برنامه مورد علاقه‌تان بپردازد. این ویژگی زمانی که خارج از خانه هستید و نمی‌خواهید برنامه مورد علاقه خود را از دست دهید نیز کاربرد دارد. با ماشین زمان ۲ ال‌جی، دیگر برنامه های مورد علاقه خود را از دست نخواهید داد.  
هوشمندی در انتقال داده‌ها:
امروزه همه دوست دارند تا فایل‌ها و داده‌های خود را از تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ‌تاپ به سایر وسایل انتقال دهند.
Tag on: امکان مبادله فیلم و عکس و سایر محتواها با استفاده از تکنولوژی مغناطیسی و برچسبTag on مستقیم و بدون نیاز به هرگونه شبکه اینترنت، ما بین گوشی همراه شما و تلویزیون هوشمند و برعکس در محصولات ۲۰۱۳ فراهم شده است.

tout-miracast
۲ndDisplay, Miracast: به شبکه اینترنت بی‌سیم دسترسی ندارید؟ نگران نباشید با استفاده از تکنولوژی Miracast و ۲nd Display و برچسب Tag On تلفن همراه هوشمندتان را به تلویزیون هوشمند ال‌جی و برعکس، بدون نیاز به کابل متصل کنید و به راحتی و بدون نیاز به وسیله جانبی محتویات را به تلویزیون و از تلویزیون به موبایلتان منتقل کنید.

widi--lg
Intel Wi-Di: در تلویزیون‌های ۲۰۱۳ کار با لپ‌تاپ و نمایش ویدئو ساده گردیده است. این تکنولوژی به کاربران اجازه می‌دهد بسیار سریع و آسان به لپ‌تاپ‌هایی که از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند متصل شده و همچنین به کمک این ویژگی پس از اتصال لپ‌تاپ، کنترل آن توسط کنترل جادویی یک ابزار متمایز و راحت برای کاربران است.

lg-smart-tv-feature-mhl
MHL: از آنجایی که صفحه نمایش تلفن همراه شما کوچک است و انجام بازی و جستجو در اینترنت در این صفحه نمایش کوچک دشوار است، ال‌جی استفاده از کابل MHL را به کاربران پیشنهاد می‌دهد. همزمان صفحه نمایش موبایلتان را در تلویزیون دیده و با کنترل جادویی به کنترل تلفن همراه و یا تبلت‌تان بپردازید. خاطرنشان می‌شود تلفن همراه و یا تبلت، هم زمان شارژ نیز می‌گردد.
ابزارهای کنترلی جدید :

Lg Magic Remote
کنترل جادویی: آیا کار با تلویزیون هوشمند سخت است؟ حتی افراد مسن هم می‌توانند به راحتی با کنترل جادویی در اینترنت به جستجو بپردازند.
اشاره کنید: به راحتی کار با ماوس رایانه اشاره کردن با کنترل جادویی ساده شده است.
چرخ: با استفاده از چرخ موجود در کنترل جادویی نه تنها صفحات داخلی بلکه کانال‌های تلویزیون را نیز تعویض کنید.
کنترل صوتی: ویژگی استفاده از آواتار (شکلک راهنما) در جستجوی اینترنت با استفاده از جستجوگر صوتی انگلیسی و سایر زبان‌های موجود در دستگاه برای دسترسی به اینترنت و جستجو در شبکه‌های اجتماعی در این مدل‌ها در دسترس کاربران است.

Lg2013-TV
سایر مزایای محصولات ۲۰۱۳ :

سه‌بعدی راحت: سبک بودن و عدم نیاز به باطری و شارژ باطری از دیگر مزایای عینک‌های سه‌بعدی ال‌جی است.
صدای هوشمند: تجربه مشاهده خود را با صدای هوشمند بهینه کنید. این قابلیت با تغییر اتوماتیک اکولایزرهای خروجی صدا، صدا را بر اساس آنچه می‌بینید بهینه می‌کند.
پنل IPS: قلب یک تلویزیون پنل آن است، ال‌جی با بکارگیری بهترین کیفیت در تولید پنل تجربه‌ای از تصاویر بهتر و کیفیت بهینه‌تر در اختیار مشتریان می‌گذارد.

منبع : فارنت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد