چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

BH9630TW؛ سیستم سینمای خانگی تمام کانال بی‌سیم


BH9630TW_Offset_F

دیگر به کابل‌هایی که در هم گره می‌خورند و ظاهر شلوغ و به‌ریخته‌ای به سالن نشیمن شما می‌دهند نیازی نیست.

با سیستم سینمای خانگی BH9630TW (آریانا ۲)، از شر تمام کابل‌ها نجات پیدا می‌کنید. بلندگوهای این سیستم بی‌سیم هستند و صدایی تمام کانال با قدرت ۱۱۰۰ وات را پخش می‌کنند؛ صدایی که قدرتش اعجاب‌انگیز است.

تجربۀ صدایی سه‌بعدی را با خود به منزل ببرید. سینمای خانگی BH9630TW وضوح و واقعیت صدا را افزایش می‌دهد.

مخروط‌های بلندگو از جنس فیبر آرامید هستند که صدایی پایدار و هماهنگ را به ارمغان می‌آورند.

در این سیستم صوتی قدرتمند، قابلیت پخش دیسک‌های بلو-ری سه‌بعدی نیز وجود دارد.

از دیگر امکانات BH9630TW می‌توان به افزایش کیفیت تاUltra HD  اشاره کرد. با این قابلیت، تصاویر ۴ برابر وضوح بیشتری نسبت به ۱۰۸۰ پیکسل اچ‌دی دارند. علاوه بر این، امکان تبدیل تصاویر دوبعدی به سه‌بعدی نیز میسر است.

با BH9630TW، می‌توان به راحتی به وب‌سایت‌هایی که از Flash10  و HTML5 پشتیبانی می‌کنند سر زد و یک وبگردی کامل داشت.  

قابلیت Screen mirroring (آینه کردن تصویر) به شما این امکان را می‌دهد که محتوای کامپیوتر یا تلفن همراه هوشمند خود را در تلویزیون منعکس کنید.

یکی دیگر از مزایای این سیستم برخورداری از قابلیت Private Sound Mode است؛ با کمک برنامۀ کاربردی ال‌جی نیز گوشی هوشمند خود را به یک هدفون بی‌سیم تبدیل می‌کنید.

سیستم سینمای خانگی BH9630TW پخش محتوای چند رسانه‌ای به صورت بی‌سیم و با کمک وای-فای را فراهم می‌کند. شما می‌توانید محتوای رسانۀ خود را که در کامپیوتر، یو‌اس‌بی یا هارد اکسترنال در حال پخش است در این سیستم مرور و پخش کنید.

دسترسی به ویدئوهای درخواستی و فروشگاه مجازی ال‌جی نیز امکان‌پذیر است. محتوای ویدئوهای درخواستی و برنامه‌های کاربردی از طریق سِرور به‌روز می‌شوند.

با سیستم سینمای خانگی آریانا ۲، که به تازگی وارد بازار ایران شده است، از هر آنچه از چنین سیستمی انتظار دارید، با قدرتمندترین و شگفت‌انگیزترین امکانات لذت ببرید و نهایت سرگرمی را تجربه کنید.

از: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد