چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

ال‌جی برای نوآوری‌های پیشرفتۀ تشخیص صدا و حرکت تأیید شد

CERTIFICATE_OF_VALIDATION_FROM_UNDERWRITERS_LABORATORIES1

فناوری مبتکرانۀ تشخیص صدا و حرکت انگشت در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی اولین گواهی اعتبار را از UL دریافت کرد.

عملکرد تشخیص صدا و حرکت انگشت در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی الکترونیکس توسط کارشناسان معتبر تحقیق و آزمایش محصولات، UL، مورد تأیید قرار گرفت. عملکردهای تشخیص صدا و حرکت انگشت که در جدیدترین تلویزیون‌های هوشمند و پیشرفته (Premium) ال‌جی وجود دارد اجزای اصلی تجربۀ کاربری لذت‌بخش و حسی هستند.

دو-جون لی، معاون و مسئول بخش تجربۀ کاربری در شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی، می‌گوید: «اولین بودن در دریافت گواهی UL برای تأیید قابلیت‌های تلویزیون هوشمند بر نوآوری و متمایز بودن ابتکارات ما صحه می‌گذارد. ما بر پیشبرد تجربۀ تلویزیون هوشمند برای به ارمغان آوردن راحتی بیشتر برای زندگی مردم متعهد هستیم.»

برای تشخیص صدا، سازمان UL ارزیابی کرد که این قابلیت تا چه اندازه فرمان‌های صوتی را به خوبی می‌فهمد و با چه سرعتی فرمان‌ها را پردازش می‌کند. قابلیت تشخیص حرکت انگشت از نظر دقت پیگیری حرکات و مؤثر بودن عملکردهای خاصش ارزیابی شد.  

عملکرد تشخیص حرکت انگشت و صدا از سال ۲۰۱۴ در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی با سیستم‌عامل جدید در دسترس خواهند بود. عملکرد تشخیص حرکت انگشت با دوربین داخلی یا دوربین اتصالی ال‌جی نیز سازگاری دارد.

بازدیدکنندگان از غرفۀ ال‌جی در نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی (CES) لاس‌وگاس در سال ۲۰۱۴ این فرصت را خواهند داشت تا فناوری‌های تلویزیون هوشمند پیشرفته را خودشان امتحان کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد 1393,11,22 ساعت 14:57

سلام قیمت این دوربین چنده؟و از کجا میشه تهیه کرد؟

کلیه لوازم جانبی توسط خدمات گلدیران فروخته میشه و متاسفانه اطلاعی از قیمت ندارم. لطفا با 02184733 تماس بگیرید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد