چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

امکانات ساده و هوشمند و صدایی حیرت‌انگیز


AV_SIMULATION1

مجموعۀ صوتی-تصویری پیشرفتۀ ال‌جی با امکانات ساده و هوشمند و صدایی حیرت‌انگیز

الجی، با جدیدترین محصولات صوتی-تصویری خود، تجربۀ صدایی هیجانانگیز، چندمنظوره بودن و طراحی شیک و زیبایی را در CES 2014 ارائه میکند.

ال‌جی الکترونیکس، کمتر از سه هفتۀ دیگر، جدیدترین مجموعۀ صوتی-تصویری خود را در نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی ۲۰۱۴ (CES) در لاس‌وگاس معرفی می‌‎کند. این مجموعۀ پیشرفته از محصولات شامل تکرار تحسین‌برانگیزترین SoundPlate کم‌جا (مدل LAB540W)، سیستم صوتی مبتکرانۀ بی‌سیم (مدل NP8740) و Sound Bar زیبا و باریک (مدل  NB5540) است. این سیستم‌ها، همراه با چند محصول خیره‌کنندۀ دیگر، صدایی توانمند و عمیقاً راضی‌کننده‌ای را با امکانات ارتباطی هوشمند و پیشرفتۀ متنوعی میسر می‌کنند که باعث می‌شوند سیستم‌های ال‌جی قابلیت چندمنظورۀ زیادی داشته باشند. 

 

بیونگ-هون مین، نایب رئیس بخش لوازم صوتی-تصویری در شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی، می‌گوید: «صفحه‌نمایش‌های تلویزیون توجه بسیاری از مشتریان را در سالن نمایش به خود جلب می‌کند اما قهرمان بی‌نظیر سرگرمی‌های خانگی، که به آن توجه کمتری می‌شود، صدا است. در ال‌جی، ما بخش قابل توجهی از تحقیق و توسعۀ تلویزیون را روی تجربۀ صوتی قرار می‌دهیم و بر این باوریم که عرصۀ نبردی در آینده برای تصاحب قلب و ذهن هواخواهان سرگرمی‌های خانگی خواهیم داشت.»

ترکیب تلویزیون هوشمند با صدایی حیرتانگیز

مدل LAB540W، که بیشتر با عنوان SoundPlate معروف است، جدیدترین عضو در خانوادۀ دستگاه‌های صوتی باریک است که همراه با تلویزیون‌های صفحه‌تخت امروزی عرضه می‌شود. این دستگاه شیک که پایه را تنها ۳۹٫۵ میلی‌متر بالاتر می‌برد فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند و می‌تواند درست زیر بسیاری از تلویزیون‌های ۳۲ تا ۵۵ اینچ قرار گیرد تا درهم‌ریختگی کمتری را ایجاد کند. این مدل جدید مجهز به سیستم صدای ۴٫۱ کانال پیشرفته و ۳۲۰ وات و همین طور ساب‌ووفر خارجی بی‌سیم است. این دستگاه جمع‌وجور صدایی قدرتمند را از چندین جهت منعکس می‌کند تا تجربۀ صوتی حیرت‌انگیز و بی‌نظیری ارائه دهد.

 دستگاه SoundPlate به عنوان پورتال اتصال نیز عمل می‌کند و با برخورداری از پخش‌کنندۀ بلو-ری داخلی و قابلیت‌های تلویزیون هوشمند، هر تلویزیون صفحه‌تختی را به یک تلویزیون هوشمند با عملکرد صدای قدرتمند تبدیل می‌کند. علاوه بر این، مشتریان می‌توانند از صفحه‌نمایش دومی نیز برای پخش  بی‌سیم محتوا به LAB540W از طریق شبکۀ بی‌سیم خانگی یا بلوتوث استفاده کنند.

پخش موسیقی با کیفیت بالا در چندین اتاق

سیستم صوتی بی‌سیم ال‌جی، برندۀ جایزۀ نوآوری از  ۲۰۱۴ CES Innovation Award، به کاربران این قدرت را می‌دهد که امکانات نامحدود سیستم صوتی خانگی را انتخاب کنند. این کار امکان‌پذیر است زیرا NP8740 از جدیدترین فناوری شبکه خانگی برخوردار است که شامل پشتیبانی از وای-فای دوبانده (۲٫۴/۵ گیگاهرتز) می‌شود تا پخش موسیقی را با کیفیت بالا در سرتاسر خانه میسر کند. هر بلندگوی بی‌سیم نه تنها صدایی غنی با وضوح و عمق بالا تولید می‌کند بلکه صدا را از چندین جهت انتشار می‌دهد.

چندین بلندگو می‌توانند در هر ترکیبی از اتاق‌ها تنظیم شوند و سراسر خانه تحت یک سیستم باشد. فناوری شبکۀ خانگی این امکان را فراهم می‌کند که بین پخش یک آهنگ در سراسر خانه (Party Mode) یا پخش آهنگ‌های متفاوت از هر بلندگو (Personal Mode) یکی را انتخاب کنید. علاوه بر این، NP8740 می‌تواند به دیگر سیستم‌های صوتی متصل شود تا تجربۀ یکپارچه‌ای با کنترل و صدای خروجی بهتر ایجاد کند.

سیستم صدای بی‌سیم به مجموعه‌های موسیقی دیجیتال امکان دسترسی بدون شبکۀ خانگی را می‌دهد و برنامۀ کاربردی قابل دانلود گوشی هوشمند را به یک واحد کنترل با کاربری آسان تبدیل می‌کند. رابط کاربری به کاربران امکان می‌دهد که صدا را به صورت یکپارچه از منابع آنلاین پخش کنند. وضوح کلی توسط توییتر دوگانه و ۲۴بیت/۱۹۲ کیلوهرتز بهبود پیدا می‌کند و کیفیت صدایی استریومانند ایجاد می‌کند.

کیفیت صدای هیجانانگیز در طراحی مینیمالیست و جمعوجور

گزینه‌های متنوع Sound Bar ال‌جی مکملی عالی برای انواع تلویزیون در ابعاد و سبک‌های مختلف هستند. مثلاً NB5540 یک همتای زیبا برای تلویزیون‌های مدرن و باریک است که طراحی مینیمالیست و نقره‌ای تیرۀ برق‌انداخته‌ای دارد. ضمیمۀ ویژه و چشمگیر دیگری در تلویزیون‌های پیشرفتۀ صفحه‌تخت ال‌جی این است که این سیستم مجهز به خروجی قدرتمند صدای ۴٫۱ کانال و ۳۲۰ وات است. NB5540، با وجود ساختاری ساده، به لطف وجود دو کانال جلو و دو کانال پشت، صدایی غنی و قدرتمندی پخش می‌کند که فضای خانه را پر می‌کند. این دستگاه از های-فای DAC و آمپلی‌فایر آنالوگ Class D برخوردار است که کیفیت صدای عالی HD را اطمینان می‌دهد و از دست رفتن جزییات صدا را کم و صدایی طبیعی و واضح ایجاد می‌کند.

NB5540 از HDMI و Audio Return Channel (ARC) برخوردار است و این امکان را فراهم می‌کند که تنها با یک کابل به تلویزیون متصل شود. این سیستم بلوتوث هم دارد که پخش بی‌سیم صدا را از دستگاه‌های هوشمندی مانند تلویزیون هوشمند یا گوشی هوشمند امکان‌پذیر می‌کند. NB5540 می‌تواند روی دیوار نصب شود یا هر جایی در اتاق قرار گیرد و گزینه‌ها و حق انتخاب‌های زیادی در اختیار مشتریان قرار دهد.

سابقۀ جوایز

محصولات صوتی-تصویری ال‌جی جوایز و تحسین‌های بسیاری را از آن خود کرده‌اند. سیستم صوتی مایکرو (مدل CM3430) جایزۀ EISA 2013 را دریافت کرده و Sound Bar ال‌جی با مدل NB4530A جایزۀ iF Design Award را همراه با ۵ ستاره از های-فای برای امکانات عالی و راحتی استفاده کسب کرده است.

مجموعۀ ۲۰۱۴ شامل محصولات پیشرفتۀ دیگری نیز هستند که امکانات بی‌سیم راحت و تجربۀ شنیداری فراموش‌نشدنی را ارائه می‌دهند. بازدیدکنندگان از غرفۀ ال‌جی در CES 2014 (نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی، سال مرکزی، شمارۀ ۸۲۰۴)، از سه‌شبه ۷ ژانویه تا جمعه ۱۰ ژانویه، این فرصت را دارند که خودشان جدیدترین پخش‌کننده‌های بلو-ری هوشمند، سیستم‌های سینمای خانگی، Pocket Photo 2.0 و Mini AUDIO را از نزدیک ببینند.

 

منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد