چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

با لوازم خانگی ال‌جی، چت کنید!

LG_SMARTHOME1
 CES 2014‎؛ چت ال‌جی با کاربران از طریق پیام‌ رسانی موبایلی در لوازم خانگی هوشمند

ال‌جی به مشتریان امکان می‌دهد تا از برنامۀ کاربردی LINE Messaging برای ارتباط با لوازم خانگی هوشمند خود به زبانی طبیعی استفاده کنند.

ال‌جی الکترونیکس از جدیدترین نسل نوآوری‌ها و فناوری‌های هوشمندی را که به پردازش زبان طبیعی (NLP) مجهز هستند پرده‌برداری می‌کند تا به مشتریان امکان دهد از طریق برنامۀ پیام‌رسانی محبوب موبایل، LINE و سرویس HomeChat ال‌جی، بتوانند با لوازم خانگی ال‌جی ارتباط برقرار کنند، آنها را کنترل کنند، بر عملکرد آنها نظارت داشته باشند و محتوا را اشتراک گذارند.

با HomeChat، هیچ پیچ و تابی برای یادگیری وجود ندارد زیرا این سرویس به این منظور طراحی شده است که با یکی از پرطرفدارترین سرویس‌های پیام‌رسانی موبایل رایگان، LINE، به کار رود. این سرویس ۱۳۰ میلیون مخاطب در سراسر جهان دارد و در بیشتر پلت‌فرم‌های هوشمند و مهم دنیا اجرا می‌شود. مانند: اندروید، آی‌فون، ویندوزفون، بلک‌بری، نوکیا آشا و همین‌طور دسکتاپ‌های یا لپ‌تاپ‌هایی که با سیستم‌عامل ویندوز مایکروسافت و مک کار می‌کنند. با HomeChat، نیازی به یادگیری فرمان‌های جدید یا افزودن یک کنترل از راه دور دیگر برای میز قهوه‌خوری (میز جلوی مبلمان) شما نیست. هر چیزی که خانه‌داران برای ارتباط برقرار کردن با لوازم خانگی هوشمند ال‌جی دارند، در گوشی هوشمند یا دسکتاپ کامپیوتر آنها وجود دارد.  

سئونگ-جین جو، رئیس و مدیرعامل شرکت لوازم خانگی ال‌جی الکترونیس، می‌گوید: «ال‌جی همیشه در نوآوری پیشگام است و مدام سبک زندگی هوشمندانه‌تر را به روشی پرمعناتر به مشتری‌ها القا می‌کند. ما بسیار هیجان‌زده‌ایم که می‌توانیم لوازم خانگی خود را با جدیدترین قابلیت‌های ارتباطی و هوشمندی به CES بیاوریم.»

دارندگان لوازم خانگی هوشمند ال‌جی در سال ۲۰۱۴ خواهند توانست همۀ لوازم خانگی سازگار خود را با استفاده از HomeChat به یک دستگاه تبدیل کنند تا سطحی از راحتی را داشته باشند که قبلاً هرگز تجربه نکرده‌اند. تنها با ارسال پیام “من در تعطیلات هستم” در HomeChat، فوراً این پاسخ خودکار را دریافت می‌کنید که “آیا باید من به حالت تعطیلات بروم؟” که وقتی پاسخ مثبت به آن داده شود، یخچال به حالت ذخیرۀ انرژی می‌رود، جاروبرقی روباتیک هر روز رأس ساعت ۹ صبح زمین را تمیز می‌کند و ماشین لباسشویی، یک روز قبل از بازگشت شما، یک دور شست‌وشو خواهد داشت. این سرویس ابتدا به زبان‌های انگلیسی و کره‌ای عرضه می‌شود و زبان‌های دیگر به تدریج اضافه خواهند شد.

یک سیستم مدیریت کامل غذا

به لطف وجود قابلیت‌های پیام‌رسانی HomeChat، دارندگان لوازم خانگی جدید ال‌جی خواهند توانست فارغ از اینکه کجا هستند، جدیدترین پیام‌های به‌روز و آنی را از یخچال خود دریافت کنند. اعضای خانواده می‌توانند تصاویر را از طریق گوشی هوشمند خود با استفاده از LINE  به یخچال آپلود کنند تا آنها روی پنل نمایشگر یخچال نمایش داده شوند.

علاوه بر این، مدیریت هوشمند باعث می‌شود که یخچال به یک سیستم مدیریت کامل غذا تبدیل ‌شود. مشتریان می‌توانند از پنل ال‌سی‌دی یا از طریق گوشی هوشمند خود و برنامۀ کاربردی یخچال هوشمند ال‌جی (LG Smart Refrigerator)، بدون باز کردن درب یخچال، از چه چیزی که داخل یخچال است مطلع شوند. با مدیریت هوشمند Freshness Tracker (ردیاب طراوت)، کاربران می‌توانند اطلاعات غذاهای بسیاری را وارد آن کنند و تاریخ انقضای آن را بررسی کنند. مدیریت هوشمند این امکان را دارد که با توجه به محتویات موجود در یخچال، غذاهایی را برای آماده‌سازی توصیه کند.

چیزی بیش از یک جاروبرقی

جاروبرقی HOM-BOT SQUARE می‌تواند برای تمیزکردن در زمان‌های تنظیم‌شده مطابق با اولویت‌های شخصی و نیازهای کاربران برنامه‌ریزی شود. خانه‌داران می‌توانند با استفاده از سرویس HomeChat با پرسیدن سؤال “آخرین بار، کِی تمیز کردی؟” از جاروبرقی از تاریخچۀ تمیزکردن HOM-BOT SQUARE مطلع شوند. جاروبرقی از طریق HomeChat به شما پاسخ خواهد داد که: “۱۰:۵۰ شروع به جارو کردن در حالت زیگ‌ز‌اگ کردم؛ ۱۱:۳۰ تمیز کردن در حالت زیگ‌زاگ تمام شد”. علاوه بر این، حرکت جاروبرقی HOM-BOT SQUARE می‌تواند به طور دستی با استفاده از HomeChat کنترل شود.

یک ماشین لباسشویی که به جای شما فکر می‌کند

با استفاده از HomeChat، کاربران می‌توانند چرخه‌های شست‌وشوی به‌روز را بر حسب نیازهای شخصی خود دانلود کنند و جدیدترین توصیه‌ها را از HomeChat دریافت کنند که آیا چرخۀ شست‌وشو به‌روز شده و نیاز به دانلود دوباره دارد یا نه. سرویس HomeChat می‌تواند ماشین لباسشویی را از راه دور روشن، وضعیت شست‌وشو را کنترل و علامت هشدار اتمام شست‌وشو را از طریق تلفن هوشمند یا تلویزیون هوشمند ال‌جی دریافت کند.

دستور غذا با فرهای هوشمند ال‌جی

با HomeChat و جست‌وجوی دستور غذا (Recipe Search)، کاربران می‌توانند با مایکروفر هوشمند خود مکالمه کنند تا دستوراتی برای غذاهای خاصی که ترکیبات آنها مورد نیازشان است را پیشنهاد بدهد. مایکروفر، به راحتی و به صورت خودکار، غذاهای مورد نظر و مناسب را انتخاب می‌کند. در نتیجه به کاربران کمک می‌کند که برای انتخاب دستی حالت آشپزی مجبور نباشند به زحمت بیفتند. همچنین، برنامۀ مایکروفر هوشمند ال‌جی (smart oven) به محض اینکه دستور غذای جدیدی دریافت کرد شما را باخبر می‌کند تا اعضای خانواده تشویق شوند غذاهای جدید و جالبی را امتحان کنند.

راحتی بیشتر با NFC

مشتریان با NFC Tagging و Smart Diagnosis، می‌توانند اندک مشکلات خود را بدون زحمت برای مراجعه به تکنسین لوازم خانگی و هزینه‌های گران برطرف کنند. برچسب NFC به کاربران امکان می‌دهد که چرخه‌‎های جدید شست‌وشو را برای ماشین‌های لباسشویی دانلود کنند.

* سرویس HomeChat ابتدا به زبان‌های انگلیسی و کره‌ای در دسترس است و سپس زبان‌های دیگر در سال ۲۰۱۴ معرفی خواهد شد.

منبع: ال جی بلاگ


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد