چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

رونمایی از مجموعه تلویزیون‌های تماشایی ULTRA HD در CES 2014


LG_CURVED_ULTRA_HD_TV_1

شرکت ال‌جی مدل‌هایی را به نمایش خواهد گذاشت که بسیار مورد تحسین قرار گرفته‌اند و کیفیت صدا و تصویر در آنها ارتقا یافته است

ال‌جی الکترونیکس از مجموعه جامع تلویزیون‌های ULTRA HD در نمایشگاه بین‌المللی CES از ۷ تا ۱۰ ژانویه ۲۰۱۴ در لاس‌وگاس رونمایی خواهد کرد. سال گذشته، ال‌جی با مجموعه تلویزیون‌های ULTRA HD مجهز به کیفیت تصویر بی‌نظیر و امکانات پیشرفته تحسین همگان را برانگیخت. در نمایشگاه CES امسال، این شرکت بار دیگر از همه پیشی گرفت و با اولین تلویزیون منحنی ULTRA HD با نسبت تصویر ۲۱:۹ (مدل ۱۰۵UC9) با نمایشگر قابل توجه ۱۰۵ اینچ در مرکز توجه است.

این-کیو لی، نایب رئیس و مدیر بخش تلویزیون در شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید: «جدیدترین تلویزیون‌های ULTRA HD چشمان بسیاری را در نمایشگاه CES امسال خیره خواهد کرد. کیفیت تصویر چشمگیر است و مشتریان خواهند فهمید که ال‌جی در فناوری ULTRA HD گرایشات جدیدی ایجاد می‌کند و در حرکت به سمت رسانه ۴K پیشگام است.»  

اولین تلویزیون ۱۰۵ اینچ منحنی ULTRA HD با نسبت تصویر ۲۱:۹

تلویزیون جدید ULTRA HD منحنی ال‌جی (مدل ۱۰۵UC9) از نمایشگر بزرگ ۱۰۵ اینچ با نسبت تصویر ۲۱:۹ و وضوح ۵K 2160×۵۱۲۰ برخوردار است. نتیجه اینکه تجربه مشاهده سینمایی در خانه فراهم می‌شود. تلویزیون۱۰۵UC9  با طراحی زیبا و ارگونومیک و نمایشگر  بزرگ منحنی ۱۰۵ اینچ، در مقایسه با دیگر تلویزیون‌های امروزی موجود در بازار، تجربه مشاهده بی‌مانندی را ارائه می‌دهد. این نمایشگر با نسبت تصویر سینمایی، که بیشتر فیلم‌ها نمایش می‌دهند، مطابقت دارد و نوارهای سیاه را که معمولاً در محتوای نمایشگر تلویزیون‌های صفحه‌تخت مرسوم قابل رؤیت است برطرف می‌کنند. نمایشگر فوق وسیع به بینندگان این امکان را می‌دهد که به اطلاعات مشاهده در کنار تصویر دسترسی پیدا کنند؛ بدون اینکه هیچ عملکردی را متوقف کنند.

کیفیت تصویر استثنایی تلویزیون‌های ULTRA HD جدید با صدایی غنی و عمیقی تکمیل شده که با سیستم صوتی چند کاناله ۷٫۲ در جلوی تلویزیون با همکاری هارمان کاردون (Harman Kardon) طراحی شده است. این بلندگوها با ایده مفهمومی ULTRA Surround در تلویزیون جدید ال‌جی تجربه صوتی ایجاد می‌کنند که بیننده ر ا عمیقاً وارد محیط روی صفحه می‌کند.

تلویزیون پیشرفته ۴K ULTRA HD با طراحی درخشان

علاوه بر اینکه تلویزیون ۱۰۵ اینچ منحنی ۴K ULTRA HD در صنعت پیشگام است، ال‌جی مدل UB9800 پیشرفته (premium) سری ۴K ULTRA HD را در ابعاد ۶۵، ۷۹، ۸۴ و ۹۸ اینچ عرضه خواهد کرد.

سری UB9800 به چیپ اختصاصی منحصربه‌فردی مجهز است که وضوح Ultra HD را افزایش می‌دهد و کیفیت تصویر کلی را بهینه می‌کند. به یمن وجود این چیپ، موتور پیشرفته Tru-ULTRA HD Engine Pro ال‌جی کیفیت تصویر این محصول را از سایر رقبا متمایز می‌کند.

مدل UB9800 از عملکرد ارتقای کیفیت تصویر بی‌نظیری برخوردار است که محتوای SD، HD یا Full HD را می‌گیرد و آن را به تصاویر نزدیک به Ultra HD تیز تفسیر می‌کند. موتور Tru-ULTRA HD Engine Pro با استفاده از الگوریتم وضوح عالی (Super Resolution Algorithm) ارتقایافته کار می‌کند و تجربه مشاهده لذت‌بخش‌تری را با برطرف کردن خطاهای بصری، که در دیگر سیستم‌های ارتقای کیفیت تصویر رایج است، تضمین می‌کند. علاوه بر این، موتور Tru-ULTRA HD Engine Pro از فناوری به نام برآورد حرکت، اصلاح حرکت یا ۴K Motion Estimation Motion Compensation (MEMC) برخوردار است و این اطمینان را حاصل می‌کند که محتوای ۴K Ultra HD زنده و بدون مات شدن باشد.

یکی از قابلیت‌های پیشرفته و آینده‌نگر در تلویزیون‌های ULTRA HD ال‌جی رمزگشای ۴K HEVC 60p است. این دستگاه سیگنال‌های پخش با فرمت‌های H.264 و HEVC H.265 با سرعت ۳۰ یا ۶۰ فریم را رمزگشایی می‌کند. همچنین، این تلویزیون به طور یکپارچه محتوای Ultra HD را تقریباً از هر منبع ورودی، شامل  HDMI 2.0، USB و LAN پخش می‌کند. تلویزیون‌های جدید از قابلیت منحصربه‌فرد سینما سه‌بعدی ULTRA HD برخوردار است که از فناوری Film Patterned Retarder (FPR) برای ترجمه تصاویر سه‌بعدی رضایت‌بخش بدون پرش یا اعوجاج  استفاده می‌کند. مدل‌های جدید تلویزیون ULTRA HD به وضوح ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پنل ULTRA HD مجهز هستند. فناوری IPS ال‌جی به دلیل توانایی ارائه تصاویر دقیق و خارق‌العاده و زاویه دید وسیع بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این سری از تلویزیون‌ها به صدای بهبودیافته با همکاری هارمان کاردون (harman/kardon) تجهیز شده‌اند.

بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی در CES 2014 (مرکز همایش‌های لاس‌وگاس، سالن مرکزی، شماره ۸۲۰۴) از سه‌شنبه ۷ ژانویه تا جمعه ۱۰ ژانویه این فرصت را دارند که جدیدترین تلویزیون‌های ULTRA HD ال‌جی را با چشم خود از نزدیک ببینند.

منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد