چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

اطلاعات تکمیلی از تلویزیون‌های OLED، UHD خمیده و همچنین تلویزیون هوشمند با WebOS


اطلاعات تکمیلی از تلویزیون‌های OLED، UHD خمیده و همچنین تلویزیون هوشمند با WebOS  

بهتر است ابتدا به سراغ بزرگترین تلویزیون‌تولید شده توسط ال‌جی یعنی تلویزیون خمیده‌ی 105 اینچی ال‌سی‌دی برویم. این تلویزیون فوق عریض می‌توان نقش یک سینما را در خانه‌ی شما بازی کند. ال‌جی زمان خاصی را برای ارائه‌ی آن اعلام نکرد، اما این کمپانی قیمت آن را در حدود 70,000 دلار اعلام کرده است که با توجه به رزولوشن 2,120 در 2,160 آن دور از ذهن نیست.  

اگر به دنبال نسل جدید تلویزیون‌های OLED‌ال‌جی باشید، اولین نمونه‌ی ارائه شده ، یک OLED خمیده‌ی 77 اینچی است. این تلویزیون حاصل ترکیب بهترین فناوری ساخت پنل‌های نمایشی ال‌جی با الگوریتم پویای نمایش تصاویر است که یک محصول فوق‌العاده را تشکیل داده است. ال‌جی این تلویزیون را با قیمت خیره کننده‌ی 29,999 دلار در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد کرد. (البته خبر ورود محصول 55 اینچ خمیده به بازار ایران رو فراموش نکنید!)

برای افرادی که همیشه علاقه به داشتن آخرین فناوری‌های موجود در خانه خود داشته و خمیده بودن تلویزیون اهمیت چندانی ندارد، ال‌جی OLED تخت خود را برای این افراد ارائه داده است. این تلویزیون با نام EA8800 قیمتی برابر با 8,999 دلار دارد و تا حدودی قابلیت خرید آن بالاتر از سایر محصولات تولیدی این کمپانی است که آن‌ها را معرفی کردیم.

بهتر است ابتدا به سراغ بزرگترین تلویزیون‌تولید شده توسط ال‌جی یعنی تلویزیون خمیده‌ی 105 اینچی ال‌سی‌دی برویم. این تلویزیون فوق عریض می‌توان نقش یک سینما را در خانه‌ی شما بازی کند. ال‌جی زمان خاصی را برای ارائه‌ی آن اعلام نکرد، اما این کمپانی قیمت آن را در حدود 70,000 دلار اعلام کرده است که با توجه به رزولوشن 2,120 در 2,160 آن دور از ذهن نیست.  اگر به دنبال نسل جدید تلویزیون‌های OLED‌ال‌جی باشید، اولین نمونه‌ی ارائه شده ، یک OLED خمیده‌ی 77 اینچی است. این تلویزیون حاصل ترکیب بهترین فناوری ساخت پنل‌های نمایشی ال‌جی با الگوریتم پویای نمایش تصاویر است که یک محصول فوق‌العاده را تشکیل داده است. ال‌جی این تلویزیون را با قیمت خیره کننده‌ی 29,999 دلار در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد کرد.  برای افرادی که همیشه علاقه به داشتن آخرین فناوری‌های موجود در خانه خود داشته و خمیده بودن تلویزیون اهمیت چندانی ندارد، ال‌جی OLED تخت خود را برای این افراد ارائه داده است. این تلویزیون با نام EA8800 قیمتی برابر با 8,999 دلار دارد و تا حدودی قابلیت خرید آن بالاتر از سایر محصولات تولیدی این کمپانی است که آن‌ها را معرفی کردیم.  LGTVINT  مطمئنا مهم‌ترین بخش از کنفرانس ال‌جی که به تلویزیون‌های آن اختصاص داشت، مربوط به تلویزیون‌های هوشمند این کمپانی است که به‌همراه WebOS عرضه خواهند شد.  ال‌جی WebOS را به‌منظور استفاده از آن در تلویزیون‌های هوشمند خود از HP خریداری کرد. ال‌جی با توسعه‌ی رابط کاربری ساده‌تر برای تسهیل برقراری ارتباط با کاربر درصدد تبدیل محصول خود به یکی از قوی‌ترین نمونه‌های موجود در بازار است. WebOS با قابلیت چند وظیفه‌گی به‌منظور استفاده از اپلیکیشن‌ها و همچنین پخش تلویزیون بصورت همزمان توسعه داده شده است. این اولین محصول ال‌جی است که قابلیت پشتیبانی از استاندارهای HTML را دارا است که می‌تواند برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان اپلیکیشن بسیاری را به سوی خود جلب کند.

مطمئنا مهم‌ترین بخش از کنفرانس ال‌جی که به تلویزیون‌های آن اختصاص داشت، مربوط به تلویزیون‌های هوشمند این کمپانی است که به‌همراه WebOS عرضه خواهند شد.

ال‌جی WebOS را به‌منظور استفاده از آن در تلویزیون‌های هوشمند خود از HP خریداری کرد. ال‌جی با توسعه‌ی رابط کاربری ساده‌تر برای تسهیل برقراری ارتباط با کاربر درصدد تبدیل محصول خود به یکی از قوی‌ترین نمونه‌های موجود در بازار است. WebOS با قابلیت چند وظیفه‌گی به‌منظور استفاده از اپلیکیشن‌ها و همچنین پخش تلویزیون بصورت همزمان توسعه داده شده است. این اولین محصول ال‌جی است که قابلیت پشتیبانی از استاندارهای HTML را دارا است که می‌تواند برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان اپلیکیشن بسیاری را به سوی خود جلب کند.

منبع: ال جی نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد