چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

نت‌‌فلیکس با کیفیت ULTRA HD 4K در تلویزیون‌های ULTRA HD ال‌جی

WEBOS_2

پلتفرم جدید webOS تلویزیونهای هوشمند همتایی بینظیر برای پخش محتوای ۴K

لاس‌وگاس، ۶ ژانویه ۲۰۱۴- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) امروز مجموعه گسترده ۲۰۱۴ تلویزیون‌های ULTRA HD را با پلت‌فرم اختصاصی webOS برای تلویزیون هوشمند ال‌جی معرفی کرد. این پلت‎فرم از پخش محتوا از نت‌فلیکس با کیفیت Ultra HD 4K پشتیبانی می‌کند که برترین شبکه تلویزیونی اینترنتی است. مجموعه۴K  تلویزیون‌های ۲۰۱۴ ال‌جی برای اولین بار در همین هفته در CES 2014 معرفی می‌شوند. 

 

دکتر اسکات آن، رئیس و مدیر ارشد فناوری در ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید: «ال‌جی و نت‌فلیکس تاریخی طولانی از معرفی اولین‌ها به بازار داشته‌اند که شامل اولین شبکه متصل به بلو-ری برای ارائه پخش نت‌فلیکس، به عنوان رستۀ جدیدی از لوازم الکترونیک مصرفی متصل به اینترنت، در سال ۲۰۰۸ می‌شود. محتوای ۴K نت‌فلیکس در صفحه‌نمایش‌های Ultra HD شگفت‌انگیز ما از طریق پلت‌فرم webOS تلویزیون هوشمند روش لذت بردن مشتریان از تلویزیون را تغییر می‌دهد.»

امروز صبح، رد هِستینگز، رئیس و مدیرعامل نت‌فلیکس، در همایش مطبوعاتی ال‌جی در CES گفت: «نت‌فلیکس به عنوان برترین شبکه تلویزیونی اینترنتی دنیا در میان اولین‌هایی است که محتوای Ultra HD را به مشتریان ارائه می‌دهد. پخش محتوا اصلی‌ترین روش برای دریافت محتوای ۴K توسط مشتریان است و ما هیجان‌زده‌ایم که با ال‌جی همکاری می‌کنیم تا بتوانیم اواخر همین سال آن را به منثه ظهور برسانیم.»

تلویزیونها آماده برای آینده

تلویزیون‌های ULTRA HD ال‌جی در ۲۰۱۴ برای این طراحی شده‌اند که جدیدترین استانداردها را برای اتصال، محافظت از محتوا و رمزگذاری برنامه ارائه دهد؛ یعنی به ایجاد پخش ۴K مجهز هستند. عامل اصلی برای حصول اطمینان وجود رمزگشای ۴K HEVC 60p است.

سام چانگ، معاون ارشد ال‌جی الکترونیکس امریکا و مدیر آزمایشگاه ال‌جی در سیلیکون ولِی، می‌گوید: «ارائه محتوا یک سؤال بزرگ در مورد تلویزیون‌های Ultra HD از زمانی بوده است که ال‌جی با عرضه تلویزیون ۸۴ اینچ خود در سال ۲۰۱۴ اولین برند در بازار بود. با اینکه موتور Tru-Ultra HD Engine کیفیت ارتقایافته بی‌نظیری ارائه می‌دهد اما همیشه هدف کلی ارائه محتوای ۴K ذاتی بوده است و نت‌فلیکس یک شریک عالی در این زمینه است.»

هر تلویزیون از پلت‌فرم تلویزیون هوشمند و جدید webOS نیز برخوردار است که شامل تجربه کاربری ملموس و تازه‌ای است؛ به این معنی که تلویزیون هوشمند دوباره ساده می‌شود؛ یعنی یک تجربه مدرن از تلویزیون. کاربران می‌توانند بین سرویس‌های مختلف برای ایجاد روشی هوشمندانه‌تر، سریع‌تر و روان‌تر بین نمایشگرها عقب و جلو بروند و پیمایش کنند. علاوه بر این، منوی پخش زنده در webOS تنوعی از اطلاعات، قابلیت‌ها و محتوا را ارائه می‌دهد که شامل توصیه نمایش‌های تلویزیونی، نوار جست‌وجو و برنامه‌هایی که قبلاً مشاهده شده‌اند است. ال‌جی و نت‌فلیکس برای مشارکت در پخش محتوای Ultra HD 4K  در آنسوی مرزهای امریکا در مذاکره هستند.

بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی در CES (مرکز همایش‌های لاس‌وگاس، سالن مرکزی، شماره ۸۲۰۴) می‌توانند از ۷ تا ۱۰ ژانویه می‌توانند webOS را در جدیدترین تلویزیون‌های OLED، ۴K ULTRA HD و دیگر مدل‌های این شرکت در مجموعه سرگرمی‌های خانگی سال جدید تجربه کنند.

* استانداردهای ارائه محتوای ۴K/UHD در حال ایجاد شده هستند.

*اتصال به اینترنت و اشتراک‌های خاص باید جداگانه خریداری شود. محتوا و خدمات بر حسب مدل محصول متفاوت است و تغییر می‌کند.

منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد