چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

ال‌جی تلویزیون‌های هوشمند را با پلت‌فرم جدید WEBOS ساده می‌کند


WEBOS_2

پلت‌فرم جدید الگوی جدیدی در تلویزیون‌های هوشمند حال و آینده ارائه می‌دهد.

لاس‌وگاس، ۶ ژانویه ۲۰۱۴- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) از جدیدترین پلت‌فرم تلویزیون هوشمند در نمایشگاه بین‌المللی لوازم الکترونیک مصرفی (CES) در لاس‌وگاس پرده‌برداری کرد. پلت‌فرم webOS که مارس سال گذشته از هیولت پاکارد خریداری شد دوباره ساخته و به عنوان پلت‌فرم جدید تلویزیون هوشمند ال‌جی معرفی شد. این سیستم‌عامل جدید که بر اساس سال‌ها تجربه‌‌ای که توسط تیم webOS گردآوری شده است رابط کاربری ملموس برای تجربه‌ای که هم یکپارچه است و هم ساده و غیرپیچیده، ارائه می‌دهد. علاوه بر این، پلت‌فرم جدید تولید برنامه‌های کاربردی را برای توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان ساده می‌کند و سازگاری تلویزیون‌های هوشمند با دستگاه‌های دیگر را بیشتر می‌کند.  

این-کیو لی، نایب رئیس و مسئول بخش تلویزیون در شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید: «ما بسیار هیجان‌زده هستیم که می‌توانیم webOS را که برای تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی بهینه شده است اینجا در CES 2014 معرفی کنیم. زیبایی سیستم‌عامل webOS در این است که آزادی زیادی برای کاربر فراهم می‌کند و استفاده از آن راحت است. ما مطمئن هستیم که مشتریان پیمایش، کاوش و تغییر بین اشکال مختلف محتوای webOS را تجربه‌ای واقعاً لذت‌بخش خواهند دید نه خسته‌کننده.»

اتصال آسان، استفاده راحت

پلت‌فرم webOS در ۷۰ درصد از تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی در سال ۲۰۱۴ گنجانده شده است و تجربه تلویزیون هوشمند را بسیار ساده می‌کند. راحتی استفاده از آن جست‌وجوی محتوا، مشاهده و ارتباط با دیگر دستگاه‌ها و حتی روند آغازین نصب را بسیار روان می‌کند. اولین بار که کاربر تلویزیون هوشمند ال‌جی با پلت‌فرم webOS را روشن کرد شخصیت متحرکی به نام  بین‌بِرد (BeanBird) روی نمایشگر ظاهر می‌شود و به شما کمک می‌کند متصل و در طی روند نصب با استفاده از آن آشنا شوید. تنها کاری که کاربر باید انجام دهد این است که کنترل جادویی Magic Remote را تکان دهد یا کلید OK روی کنترل را برای دریافت توصیه‌های بعدی در پنجره کمکی بالدار فشار دهد. سیستم‌عامل webOS می‌تواند فوراً تشخیص دهد که چه زمان و چه نوع دستگاه خارجی به تلویزیون متصل شده است و به شما فهرستی از گزینه‌های مرتبط با آن به کاربر پیشنهاد می‌دهد تا از بین آنها انتخاب کند.

دسترسی فوری و تغییر آسان محتوا

اجراگر (برنامه لانچر) جدید، یک منوی چپ به راست و قابل پیمایش است که در قسمت پایین نمایشگر اجرا می‌شود و یکی از قابلیت‌های خاص webOS است. برنامه لانچر (Launcher) تغییر بین پخش تلویزیون، محتوای تلویزیون هوشمند و رسانه‌هایی که در دستگاه‌های خارجی ذخیره شده است را بدون باز کردن صفحه نمایش Home امکان‌پذیر می‌کند. این به ببینندگان امکان می‌دهد تا همزمان فیلم تماشا کنند، بازی کنند و هنگام دانلود محتوا یا جست‌وجو وب‌گردی کنند. علاوه بر این منوی پخش زنده، که می‌تواند هنگام مشاهده برنامه‌های تلویزیونی باز باشد، جست‌وجو، توصیه و گزینه‌های کانال‌ها را با دسترسی آسان نگه می‌دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد