چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

دستگاه پخش بلو-ری ال‌جی HR939M

71IDjSpihyL._SL1500_

دستگاه پخش بلو-ری ال‌جی HR939M همراه شما در آنچه نباید از دست دهید

پیدا کردن زمان و نشست پای برنامه‌های زنده تلویزیون می‌تواند با چالش‌هایی همراه باشد. ال‌جی HR939M به شما امکان می‌دهد هر چه می‌‌خواهید را هر زمان که می‌خواهید ببینید. اگر فقط می‌شد زندگی را در حالت مکث قرار دهیم چه می‌شد….؟!

هیچ کس دلش نمی‌خواهد برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود را از دست بدهد اما با گرفتار شدن مردم به کار و مشغولیت زیاد آنها به سختی می‌توان برنامه‌ریزی کرد و پای جدیدترین قسمت‌های برنامه تلویزیونی دلخواه یا گزارش ورزشی زنده‌ای که مدت‌ها در انتظارش بودید نشست.  

جدیدترین پخش‌کننده دیسک بلو-ری ال‌جی به شما کمک می‌کند که برای تلویزیون مورد علاقه خود وقت پیدا کنید. با ال‌جی HR939M نه تنها می‌توانید از فیلم‌های بلو-ری شگفت‌انگیز با کیفیت ۱۰۸۰p لذت ببرید بلکه می‌توانید برنامه‌های تلویزیونی ضبط‌شده را مشاهده کنید. برنامه‌های کاربردی مانند BBC iPlayer و Netflix دسترسی به هزاران برنامه و فیلم درخواستی را امکان‌پذیر می‌کند. اتصال به اینترنت به این معنی است که شما می‌توانید با شبکه‌های اجتماعی ارتباط برقرار کنید. بنابراین، وقتی سرانجام وقت پیدا می‌کنید که پای تلویزیون بنشینید، می‌توانید تمامی رخدادهای کنونی و گذشته را ببینید.

قابلیت Freeview تلویزیون زنده با کیفیت HD را فراهم می‌کند. اگر می‌خواهید بیرون بروید یا یک برنامه را مدت‌ها بعد از انقضا در کانال نگه دارید می‌توانید آن را در هارد درایو یک ترابایت ذخیره کنید. این هارد ۲۵۴ ساعت ضبط HD را فراهم می‌کند. نمی‌توانید بین دو برنامه به طور همزمان تصمیم بگیرید؟ اصلاً لازم نیست. وجود تنظیم‌کننده‌های دوگانه (Dual tuners) به این معنی است که شما می‌توانید یکی را تماشا و دیگری را ضبط کنید یا هر دو را به طور همزمان ضبط کنید. در آخر اینکه، جدول پخش برنامه‌ها دیگر قدیمی شده و به درد این روزها نمی‌خورد.

 (توجه: برخی امکانات در برخی مناطق فعال نیستند)

منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد