چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

وووی! این تو چه سرده…

Kaiser3-main-597x361

کارآمد، مد روز و پر از امکانات. یخچال‌فریزر سبک جدید امریکایی ال‌جی نهایت ابتکار در فناوری سردسازی و طراحی کاربردی را با ظرفیت بالای ذخیره‌سازی برای همه غذاهایی دارد که باید در اعماق زمستان در محیط بسته به خواب زمستانی فرو روند!

مجموعه جدید چندین مدل را در بر می‌گیرد. قابلیت اتصال به لوله‌کشی آب یا بدون لوله‌کشی، استیل یا سیلور، سیاه یا سفید یا آب‌سردکن یا بدون آن! این انتخاب شماست!

یخچال‌فریزی سایدبای‌ساید ال‌جی (مجموعه GSL325 با آب‌سردکن و مجموعه GSB325 با نمایشگر خارجی) از فناوری کمپرسور خطی این برند برخوردار است که بازده انرژی را بالا می‌برد، دوام فوق‌العاده زیادی دارد و به دلیل وجود قطعات محرک کمتر سروصدای کمتری نیز تولید می‌کند. با سیستم کمپرسور خطی و متمایز ما هنوز آشنا نیستید؟ این ویدئو را ببینید که تفاوت بین انواع کمپرسور را نشان می‌دهد…  

علاوه بر این، جدیدترین راهکارهای مبتکرانه غذاها را در مدت طولانی‌تر تازه نگه می‌دارد. فناوری تعادل رطوبت (Moist Balance Crisper) طراحی مشبکی را تشکیل می‌دهد که بالای کشوی سالاد و سبزیجات تعبیه شده است. رطوبت غذاها در این کشو گرفته می‌شود و سپس درون شبکه به دام می‌افتد و حفظ می‌شود. در نتیجه، مواد خوراکی به مدت طولانی‌تر تازه می‌مانند و دور ریختن و یخ‌زدن سالاد و سبزیجات به حداقل می‌رسد! علاوه بر این، قابلیت Total No Frost به شما اطمینان می‌دهد که سرتاسر محیط داخلی یخچال نیز خنک می‌شود. بنابراین، لازم نیست غذاهایی که در عقب نگه داشته می‌شود را یخ‌زدایی یا موادی که در قفسه پایین هستند گرم کنید.

منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد