چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

برای دومین سال متوالی در IER؛ ال‌جی فروشنده برتر لوازم خانگی

 

ier1-239x300

هفته گذشته، در رقابتی تنگاتنگ با هفت سازنده لوازم الکترونیک مصرفی، ال‌جی ۴ جایزه را از آن خود کرد که شامل تأمین‌کننده برتر (Ultimate Top Supplier) لوازم خانگی بود. این جایزه طبق آرای فروشندگان در سراسر انگلستان به ال‌جی اهدا شد.

ماشین لباسشویی-خشک‌شویی F1695RDH  ال‌جی به عنوان مبتکرانه‌ترین محصول خانگی (most innovative domestic appliance ) شناخته شد و ماشین ظرفشویی TrueSteam جایزه بهترین لوازم خانگی با کمترین میزان مصرف انرژی (The Best Energy Saving appliance) را از آن خود کرد. جایزه ارائه خاص نیز به یکی از مدیران فروش مستقل ما در تیم لوازم خانگی اهدا شد.

ماشین ظرفشویی F1695RDH  با دریافت جایزه ابتکار در فناوری لوازم خانگی از هفت سازنده دیگر پیشی گرفت. این جایزه به دلیل ظرفیت فوق‌العاده بالای ۱۲ کیلوگرم و روند شست‌شوی استاندارد، راهکاری شست‌وشوی کامل با توانایی شستن و خشک کردن لباس‌ها تنها با لمس یک کلید، به ال‌جی اهدا شد. در ضمن، ماشین ظرفشویی TrueSteam ال‌جی در رسته صرفه‌جویی در مصرف انرژی عنوان قهرمانی را کسب کرد و جایگاه اول رقابت را در میان ۸ محصول دیگر در زمینه آشپزی، شست‌وشوی لباس و ظرف از آن خود کرد.

 

جایزه برترین ابتکار در فناوری برای ماشین لباسشویی F1695RDH  ال‌جی

در حال حاضر در انگلستان، ماشین لباسشویی F1695RDH ال‌جی بیشترین ظرفیت را در میان ماشین‌های لباسشویی-خشک‌شویی دارد و به مشتریان این توانایی را می‌دهد که ۱۲ کیلوگرم را بشویند و ۸ کیلوگرم را در عرض ۶۰ سانتی‌متر برای اولین بار خشک‌کنند. با این فناوری، به میزان زیادی در دفعات شست‌وشو صرفه‌جویی می‌شود و زمان کمتری مصرف می‌شود. محفظه فوق‌العاده بزرگ با سرعت ۱۶۰۰ دور در دقیقه لباس‌ها را می‌چرخاند و به دلیل وجود موتور مبتکرانهInverter Direct Drive  می‌تواند در جهات مختلفی بچرخاند. متوسط حجم ماشین‌های لباسشویی در انگلستان ۶ کیلوگرم است. این ماشین لباسشویی-خشک‌شویی ۸/۱۲ کیلوگرمی به مشتریان امکان می‌دهد تا حجم بالای ۸ کیلوگرم لباس کثیف را بارگذاری کنند و کلید Wash+Dry را برای شست‌شو و خشک‌شویی بچرخانند و بدون هیچ دخالت دیگری در روند شست‌وشو، لباس‌های تمیز و خشک را تحویل بگیرند. علاوه بر این قابلیت، ال‌جی همه ابتکارات موجود دیگری که در محصولات ماشین لباسشویی در دسترس بود را در این محصول گنجانده است؛ مانند: فناوری شست‌وشو با ۶ حرکت، شست‌شوی پارچه‌های مختلف با الگوریتم اختصاصی برای مراقبت بیشتر، فناوری TrueSteam که با سرعت و ظرف ۲۰ دقیقه با برنامه طراوات با بخار (steam refresh) برای نو و تر وتازه کردن لباس‌هایی که تازه یک بار پوشیده شده‌اند به کار می‌رود و حذف اثبات‌شده ۹۹٫۹۸ درصد از مواد حساسیت‌زا شامل موی حیوانات و کرم‌های گردوغبار و همین طور کاهش چین‌وچروک.

جایزه صرفه‌جویی در مصرف انرژی و اقتصادی بودن برای ماشین ظرفشویی TrueSteam ال‌جی

بار دیگر، ماشین ظرفشویی TrueSteam ال‌جی، با قهرمانی مزایای فناوری بخار، برنامه پیش‌ شست‌وشو را بدرود گفت. این قابلیت از توانایی رسیدن به دمای بالا از طریق فناوری بخار، از بین بردن لکه‌ها و غذاهای خشک‌شده روی ظرف‌ها، و همین طور مراقبت از ظرف‌های بلور بدون خط‌وخش افتادن یا باقی ماندن لک، که اغلب در ظرفشویی‌ به چشم می‌خورد، برخوردار است. این مدل به موتور Inverter Direct Drive مجهز است که به ماشین امکان می‌دهد فشار آب را با بازده بیشتری کنترل کند و در همین حال فضای کمتری را نسبت به موتورهای ماشین ظرفشویی قدیمی به خود اختصاص می‌دهد. بنابراین، به ۱۰ لیتر آب فضای بیشتری در محفظه می‌دهد. موتورهای Inverter Direct Drive بازده بسیار بالایی دارند و می‌توانند شدت پاشیدن آب را بر حسب بارگذاری بهینه کنند. بنابراین، با کمترین میزان مصرف انرژی بهترین نتیجه شست‌وشو عایدتان می‌شود و حتی می‌توانید ماشین را تا نیمه پر کنید! علاوه بر این، ماشین ظرفشویی ال‌جی می‌تواند یک سرویس ۱۴ نفره از ظرف را تنها با ۹ لیتر آب بشوید؛ این ترکیبی عالی از عملکرد پاک‌کنندگی و صرفه‌جویی در مصرف آب است. ماشین ظرفشویی D1484 A+++ TrueSteam ال‌جی بالاترین درجه بازده انرژی را با کمترین میزان صدا در انگلستان دارد و هم در انرژی و هم در آب صرفه‌جویی می‌کند و پاک‌کنندگی کامل را بدون نیاز به پیش‌ شست‌وشو تضمین می‌کند. این لوازم خانگی مطمئن قابلیت Time Delay دارد؛ یعنی یک حسگر Soil Sensor خودکار و گزینه “شست‌وشوی قسمتی” با کاهش محاسبه‌شده در مصرف آب. در این صورت، شما از بازده انرژی  آب اطمینان کامل خواهید داشت.

جشنواره جایزه IER (فروش لوازم برقی مبتکرانه) در ۲۷ فوریه در لندن برگزار شد و در بیست‌ودومین سال برگزاری خود، مهارت و نوآوری صنعت در بخش ساخت و فروش لوازم برقی مصرفی در سراسر دنیا را جشن گرفت.

با تشکر بسیار از تمامی فروشندگان لوازم برقی که به ال‌جی رأی دادند. 

منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد