چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

یخچال‌های بسیار خنک ال‌جی جایزه‌باران شدند

IFbanner11-597x300

 

یخچال‌ بسیار خنک ال‌جی سبک امریکایی جوایز زیادی را از رسانه‌های معتبر و جشنواره‌های طراحی دریافت کرد.

یخچال‌فریز پیشرفته ال‌جی سبک امریکایی (مدل GSL545NSYV)، که تابستان ۲۰۱۳ معرفی شد، جوایز و تأییدیه‌های زیادی را در ماه‌های گذشته از آن خود کرد و از Trusted Reviews Recommended Award، RedDot 2014 Design award و iF Design Award جوایزی را برای طراحی شیک، مبتکرانه و ظرفیت زیادش دریافت کرد.

طراحی متمایز محصول به گونه‌ای است که برای اولین بار در یک یخچال‌فریزر سایدبای‌ساید دسته‌های افقی جیبی تعبیه شده است. 

 

این دسته‌های شیک حسی شبیه باز کردن درب اتومبیل را در شما القا می‌کنند؛ خیلی محکم اما نرم. حذف دسته‌های عمودی و بیرون زده در طراحی یخچال‌های قبلی نیز تقریباً چنین حس طبیعی را ایجاد می‌کند. خطوط افقی جلوه‌ای ساده دارد که تقریباً در همان ارتفاع سطح کابینت شماست و در نهایت ظاهری بسیار مرتب به آشپرخانه شما می‌دهد.

آب‌ریز زیبا و منحصربه‌فرد این یخچال از استیل صیقلی و کلید فشاری برخوردار است. نور تمیز و سفید LED نیز نشان از انتخاب عملکرد مورد نظر شما را دارد. علاوه بر این، این یخچال همان طراحی معاصری را دارد که سری GSL545 از آن برخوردارند.

وب‌سایت Consumer Review و Trusted Reviews در مورد طراحی زیبایی‌شناختی این محصول می‌گویند:

-          «یخچال‌فریزر GSL545NSYV یک محصول خارق‌العاده در هر آشپزخانه‌ای است که سبک مدرن و شیک امروزی را با ظرفیت بسیار بزرگ و قابلیت استفاده الهام‌گرفته ترکیب می‌کند.»

-          «در آزمون یخچال و فریز ما، این مدل از ال‌جی در مجموعه‌ای از آزمایشات سربلند بیرون آمد و امتیازات خوبی به دست آورد؛ مخصوصاً در بخش فریزر.»

منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد