چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

آموزش عیب یابی و رفع ایرادهای احتمالی جاروبرقی

Goldiran logo
• جارو برقی مکش ندارد
1- چک و تمیز کردن کیسه و مخزن زباله ، لوله خرطومی و متعلقات آن و فیلترها(که در دفترچه راهنما محل قرار گیری فیلتر ها نشان داده شده است) . توجه : اگر دکمه ON/OFF روی خرطومی بود ، نباید شسته شود .اما اگر دکمه ON/OFF روی بدنه دستگاه بود می توان لوله را شست . چنانچه کیسه زباله پارچه ای است حتما باید با دست شسته شود. 2- فیلترها در تمام مدلها باید با آب سرد و بدون استفاده از موارد شوینده شسته شده و در سایه دور از نور و حرارت مستقیم خشک گردد. ( به استثناء فیلتر خروجی مدل 4806 و 4807 که در پشت دستگاه قرار دارد که نباید شسته شوند) 3- خرطومی سوراخ یا پاره نشده باشد. در سایر موارد با خدمات تماس بگیرید .  

• جارو برقی متوقف یاخاموش می شود
1- در صورت استفاده با حداکثر قدرت در زمان بیش از 20 دقیقه و با حداقل قدرت در زمان بیش از 30 دقیقه امری طبیعی است . * به دلیل وجود ترموستات در دستگاه هنگامیکه موتور گرم می شود دستگاه خودبخود خاموش می شود . 2- چک کردن اتصالات برق دستگاه ( پریز برق داشته باشد که با یک وسیله برقی مثل سشوار می توان این امر را کنترل کرد.) 3- در صورت « پر بودن محفظه آشغال» یا « مسدود بودن لوله » یا « گرفتگی فیلتر» دستگاه سریع خاموش می شود. 4- در سایر موارد با خدمات تماس بگیرید .

• خاک بیرون پرت می کند
1- کیسه یا مخزن زباله درست وصل شده باشد . 2- تمیز کردن فیلتر هوای خروجی و فیلترهای میانی (که در دفترچه راهنما محل قرار گرفتن فیلتر ها نشان داده شده) چنانچه مشکل برطرف نگردید با خدمات تماس بگیرید.

• دستگاه روشن نمی شود
1- دستگاه دیگری مثل سشوار را به پریز برق بزنید تا معلوم شود پریز برق دارد یا نه . 2- کنترل نمایید از سه راهی جهت برق استفاده نشده باشد . دستگاه باید مستقیما به یک پریز مستقل وصل باشد. 3- دوشاخه کاملا داخل پریز باشد و شکل ظاهری دوشاخه دفرمه نشده باشد . 4- لوله خرطومی بطور صحیح به دستگاه وصل شده باشد . توجه : در برخی از مدلها دستگاه با کلیدهای روی دسته ، و در برخی دیگر از روی بدنه روشن می شود . بعضی از مدلها هم روی بدنه و هم روی دسته کلید دارند که ابتدا با کلید روی بدنه دستگاه را روشن می کنیم(حالت STAND BY) و سپس با کلید روی دسته حالت مکش را انتخاب می کنیم. در صورت روشن نشدن دستگاه با خدمات تماس بگیرید.

• قدرت مکش جارو برقی کم وزیاد می شود
جارو برقی هایی که برنامه مکش AUTO دارند به خاطر وجود یک سنسور (DUST SENSOR ) قدرت مکش کم و زیاد می شود(بر اساس ورود گرد و غبار به داخل دستگاه) این حالت کاملا" طبیعی می باشد .

منبع: شرکت خدمات گلدیران