چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

پیش به سوی Ultra HD : معرفی تلویزیون UB9800 ال‌جی

LG-4k-lcd-84UB98

 

تلویزیون UB9800 ال‌جی از پرچمداران ال‌جی در خانواده Ultra HD است که کیفیت تصویری بی‌مانند دارد و تصاویر را با دقت و رنگ خیره‌کننده‌ای بیان می‌کند. این مدل‌ پیشرفته در اندازه‌های ۶۵، ۷۹، ۸۵ و ۹۸ اینچ در دسترس هستند و از نظر امکانات پیشرفته، طراحی مدرن و زیبا و پلت‌فرم راحت تلویزیون هوشمند webOS در نوع خود شاهکار است. تلویزیون UB9800 ال‌جی، از امسال به بعد، تجربه سرگرمی خانگی بی‌همتایی را برای شما فراهم می‌کند.  

ال‌جی UB9800 از عملکرد شگفت‌انگیز ارتقای کیفیت تصویر بهره‌ می‌برد و می‌تواند تصاویر SD، HD یا Full HD را به محتوایی شارپ و نزدیک کیفیت Ultra HD تبدیل کند. قابلیت موتور True 4K Engine Pro همراه با الگوریتم وضوح عالی (Super Resolution Algorithm) با حذف خطاهای دید، که در دیگر سیستم‌های ارتقای کیفیت رایج است، تجربه لذت‌بخش‌تری از مشاهده را تضمین می‌کند. علاوه بر این، ال‌جی UB9800 از فناوری MEMC یا ۴K Motion Estimation Motion Compensation برخوردار است که اطمینان می‌دهد همه تصاویر ۴K Ultra HD تا جایی که امکان دارد زنده، طبیعی و بدون مات‌شدگی به نظر برسند.

تلویزیون UB9800 گواهی از نسل آینده تلویزیون‌هاست. رمزگشای ۴K HEVC 60p می‌تواند سیگنال‌های H.264 و HEVC H.265 را با سرعت ۳۰ یا ۶۰ فریم بخواند. این تلویزیون محتوای Ultra HD را تقریباً از هر منبع ورودی، شامل HDMI 2.0، USB و LAN به طور یکپارچه‌ می‌خواند.

نمایشگر خارق‌العاده IPS 4K در این تلویزیون رنگ‌های دقیق و زنده‌ای را در زاویه دید وسیع فراهم می‌کند و به شما اطمینان می‌دهد که همیشه، تقریباً از هر جایی که نشسته‌اید، تصویری عالی را مشاهده کنید. فناوری نمایشگر IPS 4K بهترین کیفیت تصویر ممکن در Ultra HD را ارائه می‌دهد.

تلویزیون UB9800 ال‌جی به قابلیت ۴K+ 3D مجهز است و قابل مقایسه با سایر رقبا نیست. این ویژگی وضوح Ultra HD و فناوری ۴K 3D ال‌جی را با هم ترکیب می‌کند تا مشاهده‌ای استثنایی و شگفت‌انگیز را میسر کند. ۴K فرمتی عالی و بی‌عیب‌و‌نقص برای سه‌بعدی است زیرا تعداد بالای پیکسل‌ها وضوح و واقعی بودن محتوای سه‌بعدی را افزایش می‌دهد. سه‌بعدی از نوع FPR است؛ بنابراین، برای کاربر بسیار راحت است و جلوه‌های بصری بدون پرش را با عینک‌های سبک و بدون باتری میسر می‌کند. علاوه بر این، موتور تبدیل پیشرفته تبدیل محتوای دوبعدی به سه‎بعدی خیره‌کننده را امکان‌پذیر می‌کند.

تلویزیون UB9800 ال‌جی صدایی توانمند و عمیق را از طریق سیستم صدای فراگیر ULTRA Surround ارائه می‌دهد. تنظیمات صدای تلویزیون، که با همکاری سازنده لوازم صوتی پیشرفته یعنی هارمان/کاردون ایجاد شده است، بیننده را عمیق‌تر از قبل به قلب صحنه می‌کشاند.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد