چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

تلویزیون هوشمند سینما سه‌بعدی با WebOS

overview_webos_01_small

 

بار دیگر تلویزیون ساده می‌شود

 

تلویزیون هوشمند ال‌جی یک ابتکار درخشان در رابط کاربری است که همه چیز را ساده می‌‌کند.

 

برنامه لانچر


انتخاب آسان و سریع محتوا

تنها با یک کلیک ساده روی کلید خانه (Home)، شما می‌توانید محتوا و عملکردهایی که مد نظر دارید را از برنامه لانچر در انتهای صفحه‌نمایش انتخاب کنید تا هنگام پخش برنامه و جست‌وجوی محتوا باز هم می‌توانید به آن مراجعه کنید و درخواست‌های خود را تغییر دهید.  

 

منوی زنده

شیوه‌ای جدید برای جست‌وجوی کانال‌ها

توصیه‌ها، کانال‌ها، جست‌وجو و اطلاعات ضبط‌شده روی صفحه منوی زنده (Live Menu)، در زمانی که اشاره‌گر کنترل از راه دور روی صفحه شناور است، دیده می‌شود. شما می‌توانید به راحتی، درست از روی صفحه‌ای که در حال تماشا بودید جست‌وجو کنید و لذت ببرید.

فروشگاه مجازی ال‌جی


همه چیز در یک جا

تلویزیون هوشمند جدید بر پایه webOS به شما امکان می‌دهد که از تمام سرگرمی‌ها در فروشگاه مجازی ال‌جی (LG Store) لذت ببرید؛ مانند برنامه‌های زنده تلویزیون، ویدئوهای درخواستی، محتوای سه‌بعدی، برنامه‌های کاربردی و محتوای توصیه‌شده. فروشگاه مجازی ال‌جی یک فروشگاه کامل است که با ورود به آن هر چه می‌خواهید را پیدا می‌کنید.

امروز

داغ‌ترین مطلب روز

اگر می‌خواهید محتوا را جست‌وجو کنید، نشانه‌گر کنترل را روی برنامه لانچر بگذارید و کلیک کنید. اکنون، شما می‌توانید صفحه مطالب امروز (Today) را ببینید. از برنامه‌های زنده تلویزیون تا ویدئوهای درخواستی، بهترین محتوا زیر نوک انگشتان شماست.

 

روند نصب سرگرم‌کننده


تلویزیون خود را با سرگرمی بیشتر روشن کنید

تلویزیون هوشمند بر پایه پلت‌فرم webOS تجربه کاملاً جدیدی دارد که شما را برای روند نصب آسان تلویزیون آماده می‌کند. از همان آغاز روند نصب اولیه، شخصیت کارتونی پرنده‌ای به نام BeanBird به شما کمک می‌کند تا این روند را با سهولت و سرگرمی در هر مرحله از این راه به پایان برسانید و در هر مرحله راهنمایی‌های لازم را به شما می‌دهد.

یک ترفند فوری!

اتصال و پخش از دستگاه‌های جانبی تلویزیون اکنون به آسانی و همانگونه که باید باشد صورت می‌گیرد. عملیات پیچیده با کنترل از راه دور در تلویزیون‌های قدیمی که در زمان اتصال کامپیوتر یا تلفن همراه به تلویزیون لازم بود را فراموش کنید.

سینما سه‌بعدی

چیزی که در دوبعدی بهترین است، در سه‌بعدی نیز بهترین است. ترکیب بهترین کیفیت تصویر و بهینه‌ترین شکل انحنای تصویر سرگرمی سه‌بعدی را به اوج خود می‌رساند.

عینک‌های سه‌بعدی راحت

از عینک‌های سه‌بعدی بسیار راحت لذت ببرید. عینک‌های سینما سه‌بعدی سبک، بدون پرش و بدون باتری و ارزان هستند و تجربه مشاهده بهتری را به ارمغان می‌آورند.

 

عینک‌های سه‌بعدی بدون پرش

از تلویزیون سه‌بعدی لذت ببرید که برای چشم‌های شما راحت‌تر و بدون پرش‌های آزاردهنده است.

 

اشتراک  هوشمند (Smart Share)

فایل‌ها را در وسایل جانبی مرور کنید و به طور بی‌سیم در تلویزیون خود با صفحه‌نمایش بزرگ به اشتراک گذارید. ال‌جی تلویزیون هوشمندی را معرفی می‌کند که به راحتی هر چه تمام‌تر با وسایل دیگر ارتباط برقرار می‌کند.

 

کنترل جادویی Magic Remote

کنترل، جهانی، اشاره کردن، چرخک، حرکت و صدا؛ پیشرفته‌ترین و راحت‌ترین کنترل تلویزیون

 

کنترل جهانی

 

به ست‌تاپ باکس، بلندگوها، BDP و حتی تلویزیون ماهواره‌ای خود فقط با یک کنترل از راه دور ساده دسترسی پیدا کنید و آنها را در کنترل خود درآورید؛ راهکاری تک‌مرحله‌ای برای نهایت راحتی.

 

اشاره

فقط اشاره کنید و روی کنترل از راه دور هوشمند برای تلویزیون هوشمند خود کلیک کنید.

 

چرخک

با چرخک، درست مانند روشی که از ماوس کامپیوتر استفاده می‌کنید، به بالا و پایین پیمایش کنید، بزرگنمایی کنید و از بزرگنمایی خارج شوید.

 

صدا

با کنترل از راه دور خود صحبت کنید تا هر چه می‌خواهید را پیدا کنید.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد