چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

لوازم خانگی پیشرفته ال‌جی با شما گپ می‌زنند

LG_Smart_Appliances_Main_500

 

سرویس مبتکرانه HomeChat به مشتریان امکان می‌دهد تا با لوازم خانگی هوشمند و پیشرفته ال‌جی خودشان به راحتی ارتباط برقرار کنند.

سئول، ۷ مه ۲۰۱۴- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) عرضه لوازم خانگی هوشمند پیشرفته با سرویس پیام‌رسانی و انقلابی HomeChat را در کره جنوبی اعلام کرد. سرویس HomeChat از پردازش زبان طبیعی (NLP) و Line، برنامه پیام‌رسانی پرطرفدار موبایل با بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر، استفاده می‌کند تا به خانه‌دارها امکان دهد تا با جدیدترین لوازم خانگی هوشمند ال‌جی ارتباط برقرار کنند، آنها را کنترل و بر کارشان نظارت کنند و محتوا را با آنها به اشتراک گذارند. مجموعه لوازم خانگی هوشمند این شرکت سطح جدیدی از راحتی را معرفی می‌کنند: یخچال مجهز به دوربین، ماشین لباسشویی که به کاربران امکان می‌دهد تا چرخه‌های شست‌وشو را از راه دور به وسیله HomeChat شروع و دانلود کنند و مایکروفر نوری که از NFC و وای-فای برای کنترل راحت از هر جایی پشتیبانی می‌کند.  

سرویس HomeChat ال‌جی با همراهی برنامه کاربردی و پرطرفدار Line به کاربران امکان می‌دهد که وقتی دور از خانه هستند پیشنهادات را دریافت و تنظیمات را کنترل کنند. سرویس HomeChat با رابط کاربری ملموس ارتباط با یخچال هوشمند ال‌جی، ماشین لباسشویی یا مایکروفر را مانند گپ زدن با یک دوست نزدیک فراهم می‌کند. برای راحتی بیشتر، قابلیت Quick Button دسترسی سریع و آسان به عملکردهایی که بیشترین استفاده را دارند میسر می‌کند. سرویس HomeChat به کاربران امکان انتخاب سه حالت مختلف را می‌دهد: تعطیلات، دور از منزل، در راه بازگشت به منزل. این سرویس جدید ال‌جی حتی سرگرمی را نیز به لوازم خانگی‌اش افزوده است و بیش از ۴۰ برچسب Line متفاوت برای لذت‌بخش شدن و شخصی شدن مکالمات را به آن اضافه کرده است.

سئونگ-جین جو، رئیس و مدیرعامل شرکت لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «لوازم خانگی هوشمند امروز تنوعی از قابلیت‌های مفید را ارائه می‌دهند اما بسیاری از مشتریان هنوز تنظیمات را روندی بسیار پیچیده می‌دانند. سرویس HomeChat ال‌جی نه تنها محصولات ما را ساده و پیشرفته می‌کند بلکه تجربه کاربری منحصربه‌فردی ارائه می‌دهد و ارزش بیشتری به زندگی مشتریان ما می‌افزاید.»

یخچال هوشمند ال‌جی

پیشرفته‌ترین یخچال هوشمند ال‌جی از چندین نوآوری چشمگیر، مانند قابلیت مشاهده هوشمند (Smart View)، برخوردار است. با استفاده از اولین دوربین داخلی یخچال، که در بالای بخش اصلی تعبیه شده است، کاربران می‌توانند با گوشی هوشمند یا تبلت خود دقیقاً کنترل کنند که چه چیزی داخل یخچال است. دوربین با زاویه دید وسیع نه تنها قفسه‌های بالایی را نشان می‌دهد بلکه مواد غذایی در پایین‌ترین کشو را نیز نمایش می‌دهد. دوربین تعبیه‌شده باز و بسته بودن یخچال را تشخیص می‌دهد و از مواد غذایی ذخیره‌شده، بعد از آخرین مرتبه باز شدن، تصویر می‌گیرد. با استفاده از سرویس HomeChat کاربران می‌توانند فوراً ببینند که دقیقاً به چه چیزی نیاز دارند تا زمانی که در فروشگاه مواد غذایی یا سوپرمارکت هستند هر چه نیاز دارند را خریداری کنند.

قابلیت مدیریت هوشمند ال‌جی یخچال را به یک سیستم مدیریت کامل غذا تبدیل می‌کند. با استفاده از پنل ال‌سی‌دی یا برنامه کاربردی LG Smart Refrigerator برای گوشی هوشمند، کاربران می‌توانند محتوای یخچال را بدون باز کردن درب آن بررسی کنند. قابلیت Freshness Tracker مدیریت هوشمند این امکان را فراهم می‌کند که تنوع زیادی از غذاها و آشامیدنی‌ها را نگهداری کنند و از تاریخ انقضای آنها مطلع بمانند. مدیریت هوشمند می‌تواند بر حسب محتویاتی که در داخل یخچال ذخیره شده است به شما پیشنهاداتی برای تهیه غذا بدهد.

قابلیت منحصربه‌فرد مدیریت بهداشت و سلامت ال‌جی می‌تواند پیشنهادات غذایی و همین طور برنامه‌های غذایی روزانه و هفتگی بر حسب پروفایل شخصی شما ارائه دهد. اطلاعات سن، جنسیت، قد و وزن برای تشخیص شاخص توده بدنی (BMI) استفاده می‌شود تا برای ایجاد یک برنامه غذایی شخصی و مناسب به کار رود.

ماشین لباسشویی هوشمند ال‌جی

با سرویس HomeChat، مشتریان می‌توانند از راه دور و بیرون از منزل ماشین لباسشویی خود را کنترل و بر کار آن نظارت کنند. با ارسال پیام “شست‌وشو را آغاز کن” (start washing cycle ) وقتی در راه منزل هستند، ماشین لباسشویی هوشمند ال‌جی اطمینان می‌دهد که تا زمان رسیدن شما به منزل شست‌وشو کامل می‌شود. و با ارسال پیام “چه کار می‌کنی؟” (what are you doing? ) کاربران می‌توانند از روند کنونی ماشین لباسشویی اطلاع پیدا کنند. ماشین لباسشویی هوشمند ال‌جی به نمایشگر لمسی پیشرفته‌ای مجهز است که انتخاب یا دانلود برنامه شست‌وشوی مناسب را از طریق اتصال وای-فای راحت می‌کند.

مایکروفر نوری هوشمند ال‌جی

با سرویس HomeChat و جست‌وجوی دستور پخت، خانه‌دارها می‌توانند با مایکروفر هوشمند ال‌جی ارتباط برقرار کنند تا پیشنهادات دستور پخت برای غذاهایی خاص را دریافت کنند. گزینه بازگشت به خانه (Return-home) را با استفاده از سرویس HomeChat انتخاب کنید تا مایکروفر هوشمند از شما بپرسد امروز چه غذایی دوست دارید بپزید؟ (what dish would you like to make today) و پنجره جست‌وجوی دستور پخت باز می‌شود. وقتی مایکروفر برای پختن آماده شد، دمای فر و زمان پخت را برای آن غذای خاص تنظیم می‌کند. کاربران می‌توانند هشدارهایی را در گوشی هوشمند خود در زمان وجود دستور غذای جدید دریافت کرده و اعضای خانواده را به امتحان کردن غذاهای جدید و جالب تشویق کنند.

ال‌جی، بعد از معرفی موفقیت‌آمیز در کره، تصمیم دارد یخچال، ماشین لباسشویی و مایکروفر سازگار با سرویس HomeChat را در بازارهای دیگر شامل ایالات متحده معرفی کند.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد