چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

فناوری کمپرسور یخچال‌فریزرهای ال‌جی مورد تحسین VDE قرار گرفت

VDE-Pruefzeichen-VDE

 

یخچال‌های ال‌جی، که به فناوری منحصربه‌فرد کمپرسور اینورتر خطی مجهز هستند، برای بازده انرژی و به ویژه عملکرد بی‌صدا، اکنون مورد تأیید انجمن فناوری‌های الکتریک، الکترونیک و اطلاعات (VDE) قرار گرفته است. VDE به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین انجمن‌های علمی و فنی ۵۰۰ کارمند بسیار متخصص دارد که بیش از ۱۰۰ هزار آزمایش برای سازندگان ملی و بین‌المللی نظیر ال‌جی انجام داده است. 

 

عملکرد کارامد

در آزمایشاتی که VDE انجام داد، یخچال‌های ال‌جی مجهز به فناوری کمپرسور اینورتر خطی بیش از ۳۲ درصد بازده بیشتری نسبت به کمپرسورهای پیستونی معمول دارد که نتیجه آن پایین آمدن مبلغ قبض برق است. بنابراین، شما می‌توانید هزینه بیشتری را برای پر کردن یخچال صرف کنید تا استفاده از آن!

عملکرد بی‌صدا

انجمن VDE دریافت که یخچال‌های ال‌جی، در مقایسه با یخچال‌هایی که کمپرسور پیستونی دارند، ۲۵ درصد بی‌صداترند. مدل کمپرسور اینور خطی با اندازه‌گیری از جلو ۲۲ دسی‌بل صدا منتشر می‌کند که معادل میزان صدای یک اتاق خواب ساکت است. بنابراین، کسانی که آشپرخانه اپن یا باز دارند، می‌توانند در کنار یخچال خود خواب راحتی داشته باشند. صدای موتور نیز نه مزاحم کتاب خواندن آنها می‌شود و نه تماشای تلویزیون!

به دلیل طراحی منحصربه‌فرد کمپرسور خطی، شما می‌توانید از مزایای صدای کم و مصرف برق کمتر یخچال‌فریز خود لذت ببرید. کمپرسور پیشرفته ال‌جی، با استفاده از پیستون خطی به جای پیستون‌های قبلی، سایش داخلی کمتری ایجاد می‌کند؛ در نتیجه، قابلیت اطمینان و دوام بیشتر می‌شود و به همین ترتیب مصرف انرژی و صدا نیز به دلیل کاهش نقاط سایش کمتر می‌شود.

برخی از جدیدترین یخچال‌های ال‌جی که فناوری کمپرسور خطی آنها مورد تأیید VDE قرار گرفته است عبارت‌اند از:

 

یخچال‌فریزر سایدبای‌ساید ال‌جی مدل GSL545NSYV

یخچال‌فریزر سایدبای‌ساید ال‌جی مدل  GSL325WBYV

یخچال‌فریزر معمولی ال‌جی مدل  GBB530NSCFE


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد