چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

در خواب هم نمی‌دیدید: خانه‌ای هوشمندتر از شما

february-07-13

نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی (CES)، که هر سال برگزار می‌شود، مبتکرانه‌ترین و شگفت‌انگیزترین فناوری‌هایی که همه را به ذوق می‌آورد را به نمایش می‌گذارد. کنفرانس ژانویه امسال، بیشتر بر روی سرویس خانه هوشمند و یکپارچه ال‌جی، به عنوان یکی از افتخارات فناوری، تمرکز کرده بود. ماشین لباسشویی، خشک‌شویی، یخچال، مایکروفر، جاروبرقی، تلویزیون و دیگر وسایل هوشمند همه با هم با برنامه کاربردی SmartControl کار می‌کنند تا به برآورده کردن اهداف ال‌جی برای اتصال گسترده سراسر خانه به یکدیگر کمک کنند. برای هر کسی که  روزی رویای آنها را داشته و به آن فکر می‌کرده است، این لوازم خانگی جدید و هوشمند ال‌جی قطعاً می‌توانند همان چیزهایی باشند که شما عاشقشان می‌شوید.  

با کنترل‌هایی که در برنامه کاربردی وجود دارد، همه وسایل خانگی عملاً به فرمان‌های شما پاسخ می‌دهند. بله، لوازم خانگی! (حتی وقتی نمی‌توانیم آدم‌های اطرافمان را کنترل کنیم.) فناوری هوشمند ال‌جی شما را از رفتن به سمت دستگاه‌ها راحت می‌کند و کارهای روزانه زیادی را از دوشتان برمی‌دارد. هر جای خانه که هستید فقط کافیست یک کلید را فشار دهید و ماشین لباسشویی شما فوراً می‌داند که چه کاری برای خوشحال کردن شما انجام دهد. شما می‌توانید از هر لوازم خانگی که با برند ال‌جی می‌خرید مطمئن باشید و بدانید که شما و لوازم خانگی همیشه کاملاً هماهنگ خواهید بود.

لازم نیست وقتی دور و اطراف لوازم خانی نیستید در مورد عملکرد لوازم خانگی خود نگران یا متحیر شوید. با قابلیت دسترسی هوشمند (Smart Access) شما می‌توانید وضعیت بارگذاری لباس‌ها یا برشته شدن کباب را بدون بلند شدن از روی کاناپه بررسی کنید. شما عاشق این می‌شوید که لوازم خانگی هوشمندتان همیشه شما را به‌روز و مطلع نگه می‌دارند.

اما این ارتباط بی‌عیب‌و‌نقص به این معنی نیست که زندگی با لوازم خانگی هوشمند قابل پیش‌بینی خواهد بود. قابلیت سازگاری هوشمند (Smart Adapt) به لوازم خانگی قابلیت دانلود دستورهای غذایی جدید و برنامه‌های شست‌وشو را می‌دهد. بنابراین، دستگاه‌های دلخواه شما همیشه شما را شگفت‌زده و متحیر می‌کنند. علاوه بر این، مدل‌های هوشمند و صرفه‌جو می‌توانند از فناوری شبکه هوشمند (Smart Grid) برای کاهش هزینه‌های انرژی استفاده کنند.

اگر تا کنون به تلفن همراه یا کامپیوتر خود به عنوان تنها وسایل هوشمند موجود در خانه نگاه می‌کردید، وقت آن رسیده که دوباره نگاهی به دور و اطرافتان بیاندازید و نظر خود را عوض کنید. با رواج هر چه بیشتر فناوری هوشمند در هر سال، انواع چیزهایی که فکر می‌کنید خیالی هستند نیز به واقعیت می‌پیوندند؛ چه جاروبرقی روباتیک باشد، چه ماشین لباسشویی که عیب خودش را تشخیص می‌دهد یا یخچالی که قبل از شما می‌داند تاریخ انقضای شیر چه روزی است! فناوری هوشمند ال‌جی به شما امکان می‌دهد تا از روابطی تقریباً نزدیک با لوازم خانگی خود لذت ببرید. آنها همیشه باملاحظه هستند، مهارت‌های ارتباطی عالی دارند و هر دوی شما همیشه در یک صفحه ارتباط برقرار می‌کنید. به راحتی می‌توانید ببینید که چطور لوازم خانگی شما که روزی نگاهی سرسری به آنها می‌انداختید امروز یکی از لوازم خانگی خواهند بود که شما دوستشان دارید.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد