چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

یخچال‎‌فریزر ال‌جی: چی میل دارید قربان؟

Capture

وقتی سخن از چیزهایی به میان می‌آید که در یخچال نگهداری می‌کنید، برخی خوراکی‌ها هستند که همیشه باید دم دست باشند؛ مثل آنهایی که عاشق روغن زیتون هستند، انگور دوست دارند یا وقتی سرماخورده‌اند میل زیادی به شکلات دارند. فهرست خوراکی‌های ضروری و دم دستی شما هر چه که باشد، نباید برای پیدا کردن آن در یخچال خیلی کندوکاو کنید. ال‌جی یخچالی را طراحی کرده است که به شما کمک می‌کند خوراکی‌های دم دستی و مورد علاقه خود را راحت‌تر پیدا کنید.  

یخچال‌ ال‌جی با گنجایش فوق‌العاده بالا هر گونه راحتی را که از ال‌جی انتظار دارید در اختیار شما قرار می‌دهد؛ مثل فضای چندتنی (۳۱ فوت) و چند تا سبد و کشوی مختلف برای طبقه‌بندی کردن مواد غذایی. اما در یخچال درتودر (Door-in-Door)، راهی کاملاً جدید برای نگاه کردن به فضای قفسه‌ها و برداشتن خوراکی مورد علاقه وجود دارد.

البته، اکنون شما مجبورید غذای مورد علاقه خودتان را پیدا کنید و بقیه اعضای خانواده نیز ممکن است همان میزان فضا را برای دسترسی سریع به خوراکی مورد علاقه‌شان لازم داشته باشند. وقتی از دوستان، اعضای خانواده و همکاران خواستیم که ۵ خوراکی را که داخل درب جلو یخچال ال‌جی با دسترسی آسان می‌گذارند را نام ببرند، نوشیدنی‌ها جزو اصلی‌ترین انتخاب‌ها در این یخچال‌های خنک بودند. بعد از آن هم میان‌وعده و خوراکی‌های اساسی.

به عقیده یکی از مشتریان خانم ۳۴ ساله، کره، تخم‌مرغ، پنیر و آب‌پرتقال از واجبات هستند. وی گفت: «من و همسرم تصمیم گرفتیم صبحانه خوردن را به عادتی روزانه تبدیل کنیم. بنابراین، همیشه در یخچال به دنبال تخم‌مرغ هستیم!»

یک سرآشپز خبره که می‌داند چگونه یک غذای عالی درست کند خوراکی‌های دیگری را برای تهیه غذا نام برد که بیشتر استفاده می‌کند؛ چیزهای مثل کره، آب گازدار و غیره. او اینها را تقریباً در هر وعده غذایی استفاده می‌کند. یکی از مشتریان که دو فرزند کم سن و سال دارد نیز ماست، تمشک، سیب، پنیر و آبمیوه را خوراکی‌هایی می‌داند که بچه‌ها مدام در یخچال در پی آن هستند. بنابراین، بهتر است میان‌وعده‌های مورد علاقه آنها درست دم دستشان باشد.

دیوید، فردی مجرد است و به تنهایی زندگی می‌کند. به عقیده او انواع نوشیدنی و چند نوع سس تند از همه چیز مهم‌تر هستند و باید همیشه دم دست باشند. بدون سس تند اصلاً نمی‌شود زندگی کرد!

همان طور که می‌بینید، میلیون‌ها روش مختلف برای استفاده از درب جلو با خوراکی‌ها و نوشیدنی‌هایی مخصوص شب‌های گرم تابستان است. در نتیجه، ممکن است شما در خانواده خود غذاهای مختلفی را داخل درب جلو با دسترسی آسان برای هر یک از اعضای خانواده قرار دهید.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد