چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

ویدئوی آشنایی با سیستم عامل WEBOS ال جی

 

lg-webos-tv-theverge-1_560

تلویزیون هوشمند در صدر فناوری‌های پیشرفته قرار دارد و یکی از جدیدترین دستگاه‌هایی است که حتی افراد خبره در فناوری نیز به سختی می‌توانند از پس کار کردن با آن بر بیایند. با اینکه تلویزیون‌های هوشمند زیادی در بازار هستند، سیستم‌عامل webOS برای تسهیل فرایند و ارائه قدرت کامل تلویزیون هوشمند برای مشتری طراحی شده است. webOS ال‌جی به کاربران امکان می‌دهد تا در اینترنت یا در فهرست رسانه‌ای شخصی خود جست‌وجو کنند تا دقیقاً به آنچه می‌خواهند دسترسی پیدا کنند.  

سادگی webOS به بینندگان امکان کنترل صفحه‌نمایش تلویزیون را به طور کامل می‌دهد. وارد webOS، جدیدترین پلت‌فرم تلویزیون هوشمند ال‌جی شوید. بعد از خرید این سیستم‌عامل پویا از اچ‌پی در مارس سال گذشته، این پلت‌فرم توسط ال‌جی دوباره خلق و معرفی شد تا به کاربران یک رابط کاربری ملموس ارائه دهد که تجربه ساده، جدید و غیرپیچیده‌ای را میسر کند. در بهینه‌سازی سیستم webOS  برای تلویزیون هوشمند ال‌جی، بسیاری از منتقدان صنعت از ظهور رابط کاربری خبر دادند که در نهایت توانسته است کیفیت تصویر عالی از جدیدترین نسل از تلویزیون‌ها را با سیستم‌عاملی پیوند دهد که پیمایش واقعاً هوشمند و قدرت ارتباط با اکوسیستمی غنی از محتوای آنلاین را امکان‌پذیر می‌کند.

این ویدئوی رسمی از ال‌جی قابلیت استفاده‌ای را که در قلب webOS نهفته است به عنوان یک رابط کاربری پیشرفته نمایش می‌دهد.

 

 

منبع: ال جی بلاگ

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر مهددی 1395,03,03 ساعت 23:34

تو استفاده این tv کمک کنید

تو منوی تلویزیونهای هوشمند ال جی- گلدیران ، دفترچه راهنمای تعاملی فارسی وجود داره که با استفاده از اون میتونید روش کار با منوهای مختلف رو یاد بگیرید

سالار 1393,07,28 ساعت 14:59

سلام ایا الجی واسه سایر تی وی ها این اپدیت رو la66000

خیر
WEBOS سیستم عامل سریLB به بعده و برای هر مدلی آپدیت مخصوص به خودش منتشر میشه

میثم 1393,05,16 ساعت 14:32

سلام
مرسی از سایت خوبتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد