چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

اتصالات پشت تلویزیون به چه درد می‌خورد؟

connections-560

اگر به تازگی یک تلویزیون جدید خریده‌اید، شاید از این همه درگاه ارتباطی در پشت تلویزیون متعجب شوید و ندانید به چه دردی می‌خورند. بیاید با هم نگاهی به پشت یکی از تلویزیون‌های ال‌جی و انواع اتصالات آن بیاندازیم.

جک هدفون: برای مواقعی که شب‌ها، دیر وقت، می‌خواهید تلویزیون تماشا کنید.

آنتن: همان درگاه آنتن هوایی است که به این قسمت متصل می‌شود.

ورودی دستگاه‌های جانبی: اگر سوکت‌هایی از نوع قدیمی صوتی-تصویری دارید و برای چیزهایی مانند VCR یا کنسول بازی هستند، از این درگاه استفاده کنید.

ورودی کامپیوتر: با استفاده از این درگاه و استفاده از کابل HDMI یا DVI می‌توانید تصویر و صدا را از کامپیوتر به تلویزیون ارسال کنید.

خروجی اپتیکال دیجیتال: شما می‌توانید از این درگاه برای ارسال سیگنال‌های صوتی تلویزیون به چیز دیگری مانند ساندبار، ساندپلیت یا دیگر منابع صدای خارجی استفاده کنید.

شبکه سیمی: این بخش مختص اتصال روتر اینترنت است. شما می‌توانید از امکانات تلویزیون هوشمند لذت ببرید. (اگر دوست دارید، می‌توانید به جای شبکه بی‌سیم از شبکه باسیم استفاده کنید تا اتصال ثبات و پایداری بیشتری داشته باشد.)

درگاه کنترل: سیستم‌های اتوماسیون خانگی و دیگر لوازم پیشرفته از این درگاه استفاده می‌کنند. لازم به استفاده روزمره نیست.

کارت ارتقا: این درگاه برای سرویس‌های پرداختی یا پولی استفاده می‌شود که شاید شما اصلاً به آن نیاز نداشته باشید.

درگاه یواس‌بی: درایوهای سخت‌افزاری جانبی یا فلش مموری را می‌توانید به این قسمت اضافه کنید تا تصویر، ویدئو یا محتوای دیگر را ضبط کنید یا نمایش دهید.

ورودی HDMI: دستگاه پخش‌کننده بلو-ری، ماهواره یا کنسول بازی را می‌توانید به این قسمت متصل کنید. برخی ورودی‌های HDMI قابلیت‌های دیگری نیز دارند؛ مثل نمایش محتوا از گوشی هوشمند، پخش سیگنال‌های Ultra HD یا ارسال صدا به ساندبار.

توجه: با توجه به عرضه محصول در مناطق مختلف، ممکن است برخی ورودی و خروجی‌ها نداشته باشد.

 

 

منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد