چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

راهنمای حل مشکل زیر نویس فیلمها در پخش فیلم از طریق پورت USB تلویزیون

 Screenshot
برای حل مشکل زیر نویس:
1- ابتدا نرم افزار notepad ++ رو دانلود کنید. بعد زیرنویس با فرمت srt رو با اون باز کنید و روی آخرین نسخش اگه باشید برید بالا روی گزینه format و چک کنید. یونیکد باید روی ANSI باشه اگه نبود روی Convert To ANSI کلیک کنید و سپس فایل رو ذخیره کنید.  
2- حالا فیلم رو توی تی وی پخش کنید روی تنظیمات subtitle برید و یونیکد sub رو توی عربی بزارید دیگه همه زیر نویس هاتون بدون مشکل پخش میشه.
 
با تشکر از آقای مصطفی جهت ارسال این مطلب
http://androidbaran.ir

نظرات 58 + ارسال نظر
Min ho 1395,04,18 ساعت 22:19

با سلام من یه تلویزیون هوشمند سامسونگ دارم منتها بعضی زیر نویس ها رو با زبون عجیب غریب پخش می کنه و هر چقدر هم توی رمز گذاریش می گردم گزینه ی عربی نداره زبان های دیگه دار چی کار کنم؟

سجاد 1395,04,17 ساعت 19:33

با سلام
همین مشکل زیرنویس رو دارم.ANSI هم که تبدیل مییکنم همه زیرنویس میشه ?????(علامت سوال)
مدل تلویزونم LG-UC97
لطفا راهنمایی کنین

متاسفانه مدل تلویزیون رو کامل ننوشتید
اگه 97000 با 02184733 تماس بگیرید راهنماییتون کنن

بهنام 1395,04,16 ساعت 16:46

سلام یه تلویزیون ال جی مدل 47la620vدارم 3دی ماهواره دار .مشکل زیر نویس دارم اصلا نشون نمیده .بعد باهاش نمیشه فیلم ضبط کرد .لطفا راهنمایی کند کلی پول بالاش دادم ئمرسی

این مدل قاچاقه

علی 1395,04,15 ساعت 12:56

با سلام تو پست قبلی مشکل وارونه بودن زیرنویس در تلویزیون LG 4k رو گزارش کرده بودم مدل تلویزیونم هم اگه اشتباه نکنم 65UB98000GIلطفا.راهنمایی.کنید

تو تنظیمات زیر نویس تلویزیون UTF8 انتخا ب کنید و اگه نبود با 02184733 تماس بگیرید

Hoda 1395,04,13 ساعت 16:10

ال ای دی سامسونگ داریم usb بیشتر فیلما زیر نویسش نمیاد چیکار کنیم

علی 1395,04,13 ساعت 09:55

با سلام و احترام من تلویزیون LG 4K دارم زیرنویس فرمتش ANSI میکنم و در تلویزیون هم تنطبمات زیرنویس رو بر روی عربی میزارم صحیح نشون میده اما وارونه لطفا راهنمایی کنید

مدل تلویزیون چیه؟

سلام 1395,04,11 ساعت 04:24

سلام
من یه ال ای دی اسمارت سری پنج دارم، میخوام هارد بهش وصل کنم و فیلم ببینم، فرمت mkv رو اجرا میکنه به نظرتون؟ sutitol داره این سری؟
خیلی ممنون میشم سریع جواب بدین
با تشکر فراوان

متاسفانه اطلاعی ندارم

A.B 1395,04,09 ساعت 23:35

سلام مدل تلویزیون LG وقتی فلش رو میزنم زیرنویسش رو از اخر به اول مینویسه مثلا خب رو مینویسه ب خ اونم با فاصله.
مشکلش چیه و چطوری میتونم درستش کنم؟

مدلش چیه؟

jj 1395,04,06 ساعت 03:32

نمی دونی چقدر ممنونتم.
مشکل چند ساله ی منو حل کردی حالا میتونم کلی فیلم با کیفیت و سه بعدی رو با زیرنویس ببینم.
الان به خودم میگم چقدر حماقت کردم که زودتر راجع بهش سرچ نکردم.
بازم تشکر

سپاس از لطف شما

شیما 1395,04,03 ساعت 19:12

سلام من یه تلویزیون TCL مدل ۶۷۰۰ UDS گرفتم اما زیرنویس فارسی اجرا نمیشه. ممکنه راهنماییم کنید لطفا

محمد 1395,03,20 ساعت 16:09

با سلام وخسته نباشید من وقتی توی کامپیوتر زیرنویس را بافیلم تنظیم کردم وهمه مراحل بالا را انجام دادم وقتی فیلم را در فلش می ریزم تا درتلویزیون ببینم وقتی فیلم را اجرا می کنم تلویزیون خاموش می شه وقتی زیرنویس را حذف می کنم فیلم پخش می شه ولی وقتی زیرنویس را کنار فیلم می گذارم باز تلویزیون خاموش می شه شما می دونید علت چیه ؟ ممنون می شم اگه راهنماییم کنید

مارک و مدل تلویزیونتون چیه؟

مرتضی 1395,02,12 ساعت 11:46

سلام برای پخش زیر نویس با پسوند srt فقط کافیه اسم فیلم و زیر نویس دقیقا یکی باشه اما من مشکل بزرگ تری دارم آل سی دی ال می دارم که زبان عربی یا فارسی برای زیر نویس فارسی نداره باید چیکار کنم

امیر 1395,02,02 ساعت 15:21

عالی بود. روی ال جی جواب داد.

مهدی 1395,02,01 ساعت 03:50

با سلام من خودم همین مشکل را داشتم یعنی زیرنویس تو کامپیوتر نمایش داده میشد ولی تو تلویزیون نمایش داده نمیشد یعنی وقتی فلش رو به تلویزیون میزدم فقط فیلم میومد و اثری از زیرنویس نبود که بخواد بصورت عجق وجق باشه یا نباشه برای همین میخوام چند نکته بگم شاید بدردتون بخوره قبلاز هر چیز بگم مدل تلویزیون من ال جی ال ای دی 47 اینچ هستش
اول از همه باید بگم که کلا زیرنویس ها سه نوع فرمت دارند srt , sub , idx دقت کنید که برای نمایش دادن زیرنویس در تلویزین فرمت بایستی حتما srt باشد اگر زیرنویس شما sub , idx بود باید از طریق نرم افزارهای مخصوص فرمت زیرنویس را به srt تغییر دهید
قدم بعدی باید نام فیلم و زیرنویس را یکی کنید دقت کنید که حتی اگر یک نقطه هم با یکدیگر فرق کنند زیرنویس تو تلویزیون نمایش داده نمیشه برای این کار روی فیلم کلیک راست کنید و گزینه ی Rename را بزنید حالا اسم دلخواه را بنویسید مثلا اگر نام فیلم رو 1 گذاشتید باید همین کار را هم برای فایل زیرنویس انجام دهید یعنی تام زیرنویس هم 1 باشد تا اینجای کار به تنظیمات تلویزیون ربطی نداشت
حالا فلش را به تلویزین بزنید و انرا باز کنید تا فیلم پخش شود دقت کنید که فایل زیرنویس در تلویزیون مخفی میباشد و نمیتوان انرا دید
بعد از پخش فیلم حالا روی کنترل تلویزیون دکمه SETTINGS را بزنید حالا از بین 3 گزینه گزینه set video play را انتخاب کنید دقت کنید که الان گزینه subtitle شما on شده است حالا روی گزینه زخی cod page گزینه Arabic رو انتخاب کنید حالا زیرنویس فارسی در فیلم نمایش داده میشود امیدوارم که مشکلتان حل شده باشد. بدرود

سپاس بابت آموزش کامل این مطلب

محمد 1395,01,10 ساعت 00:43

با عرض سلام من یه سینمای خانگی پاناسونیک گرفتم . با توجه به هم ریخته گی زیرنویس در قسمت ستینگ زیرنویس ، زبان عربی یا فرسی نداره که من انتخاب کنم واسه همین با توجه به تبدیل زیرنویس به ansi باز هم مشکل حل نشده ممنون میشم راهنمایی کنید

sina 1395,01,07 ساعت 16:36

سلام.من اخرین نسخش و نصب کردم ولی گزینه ای به نام گزینه فرمت وجود نداره میشه توضیح بدین کدوم قسمتشه

مسعود 1395,01,07 ساعت 14:27

آقا چاکرم خیلی ممنون

ابراهیم 1394,12,29 ساعت 19:14

سلام.عیدتون مبارک.
من یه مشکلی داشتم ممنون میشم راهنماییم کنید.من فیلم ها رو توی لپ تاپ میتونم زیر نویساشو بندازم روش و پخش میشه مشکلی نداره ولی وقتی اونا رو روی فلش به ال ای دی ال جی وصل میکنم زیر نویسارو نشون نمیشه.حتی با یه ترم افزار زیر نویس رو باهاش مچ کردم ولی بازم نشون نداد.چیکار کنم تا زیر نویس فیلمارو تو ال ال ای نشون بده؟خیلی ممنون

مدل کامل تلویزیون چیه؟

یعقوب 1394,12,23 ساعت 15:07

سلام

درود بر شما

navid 1394,12,20 ساعت 12:16 http://nothing

سلام ؛ من یه تلویزیون ال جی ۴۷ اینچ خریدم الان من وقتی فلش وصل میکنم فیلم ببینم ؛ فیلم رو که اجرا میکنم میزنم روی تنظیمات اضافی؛ گزینه زیرنویس کلیک نمیخوره لطفا راهنمایی کنید

مدل کامل دستگاه چیه؟

حسن 1394,12,19 ساعت 22:22

سلام دوستان عزیز

من تلوبزیون سامسونگ مدل f6450 دارم

مشکل من اینه زیر نویس و پخش میکنه اما بصورت انگلیسی

کل نظرات و چک کردم و همشونو امتحان کردم اما نشد ک نشد

از رو یو اس بی فیلم و نگاه میکنم

از رو tv قسمت در حال پخش زیر نویس و روشن کردم و زبانش و گزاشتم رو عربی

تو مد فلش تو تنظیمات زیر نویس همه چی توش هس جز انتخاب زبان زیر نویس !

ممنون میشم راهنمایی کنید

لطفا با خدمات سامسونگ تماس بگیرید و اگه نتیجه گرفتید اینجا اعلام کنید تا سایر دوستان هم استفاده کنن

shamdani 1394,12,07 ساعت 12:10

سلام من هم مشکل دوستمون رو دارم که گفته بودن اصلا در منوی تولز بخش زیرنویس فعال نیست که بخوام به عربی برگردونم. پاسخ رو جائی ندیدم مجبور شدم دوباره سوال کنم. شرمنده
مدل تلویزیون من سامسونگ 46 اسمارت ال ای دی هست البته AV من آنتن هوائی نداره یعنی فقط از طریق ریسیور کانالها رو میگیرم این ممکنه مشکل باشه؟ ممنون میشم راهنمائی کنید.

راجع به سامسونگ اطلاعاتی ندارم، لطفا با سامسرویس تماس بگیرید

Aida 1394,12,05 ساعت 23:50 http://chs.blogsky.com

سلام من امروز تلویزبون
UB83000GI مدل ال جی گرفتم ولی وقتی usb وصل کردم هر چی سعی میکنم اصلا زیرنویس فارسی فیلم و حتی نشونم نمیده چه بره به اینکه بخواد عجیب غریب نشون بده.میشه لظفا راهنمااییم کنید که چه جوری زیرنویس فیلم و بیارم؟؟ممنون میشم

merila 1394,11,24 ساعت 14:31

با توجه به توضیحاتی که اینجا و جاهای دیگه بود تلوزیون رو تنظیم کردم مشکل اینجاست قسمت tools که باید زیرنویس رو روی عربی بذارم قابل کلیک نیس و نمی تونم تغییر بدم نمی دونم چیکار کنم . لطفا راهنمایی کنید مغزم بهم ریخت از دست این

مدل تلویزیون چیه؟

piper 1394,11,09 ساعت 23:26 http://all.me.fars@gmail.com

هنگام‏ ‏تماشا‏ی‏ ‏فیلم‏ ‏گزینه‏ ‏ی‏ ‏رفتن‏ ‏به‏ ‏لیست‏ ‏در‏ ‏یک‏ ‏طرف‏ ‏وتنظیمات‏ ‏پیشرفته‏ ‏در‏ ‏طرف‏ ‏دیگر‏ ‏از‏ ‏تنظیمات‏ ‏پیشرفته‏ ‏گزینه‏ ‏ی‏ ‏اس‏ ‏یو‏ ‏بی‏ ‏را‏ ‏انتخاب‏ ‏وزبان‏ ‏زیر‏ ‏نویس‏ ‏را‏ ‏به‏ ‏تایلندی‏ ‏.درصورت‏ ‏نبودن‏ ‏زبان‏ ‏فارسی‏ ‏.تغییر‏ ‏دهید‏ ‏.

kimia 1394,10,09 ساعت 19:46

سلام خسته نباشید من تلوزیون ال جی اسمارت خریدم 47 اینچ فلش که میزنم زیرنویس جدا از هم و در هم میاد چیکار باید بکنم و فرمت فلش باید چی باشه که تلوزیون بخونه؟؟

neman 1394,10,04 ساعت 12:22

با عرض سلام
مدل من 42ln575s هست ولی تو تنظیمات زیرنویس نه فارسی هست نه عربی چکار کنم؟

این مدل غیر شرکتیه

hamid 1394,09,17 ساعت 14:22 http://no

سلام بس جریان اینکه 4 سال بیش تی وی ال جی 47 اینچ سه بعدی مدله lw5700 رو از دبی از نمایندگی خود الجی خریداری کردم اوردم اینجا و از نماینگی با یه کنترل مخصوصی داشت راحت شاید روی هم 3 دقیقه طول نکشید دیجیتال و منوش رو فارسی و تمامه زیرنویساش هم براحتی فارسی خوانا بخش میشه این تی وی سه بعدی هم 4 ماهه از دبی خریدم اون موقه اخرین مدل الجی بود تولید 2015 نیمه دومو هست نمیشه دیجیتال و منوش رو فارسی کرد اینم مدلش غیر شرکتی هست یا همون از بانه خریداری کرد فرقش چی هست مدلهای قدیمی 2011 میشه ولی مدلهای 2015 جدیتر نمیشه قیمت بالاتر با تشکر .مدل uf 850 t سه یعدی 4k

تو مدلهای قدیمی ال جی زبانهای مختلف رو برای تمام مناطق میذاشت ولی تو سری جدید بسته به اینکه کالا برای کدوم کشور تولید بشه، امکاناتش سفارشی میشه و منو فارسی تو تلویزیونهای شرکتی گلدیران قرار می گیره

hamid 1394,09,16 ساعت 05:28 http://no

سلام 4 ماهه بیش تیوی ال جی55 اینچ مدل uf850 t رو که4kوسه بعدی هستش از بانه خریداری تمامه فیلمها کیفیته بلوری رو براختی بخش میکنه اما زیرنویسه بعضی فیلمها ناخواناست درصورتیکه روی تی وی مدله 2011 زیرنویس همون فیلمها که از بانه خریداری شده خوانا بخش ونشون میده .......در ضمن این مدل منوش فارسی میشه یا خیر ادرسی هست که این مدل 2015 4kسه بعدی الجی رو دیجیتال و منو و رنگهاش رو تنظیم وزیرنویسه همه فیلمها خوانا بخش کنه مدلش4kسه بعدی UF 850Tتشکر بسیار .

کالاهای قاچاق و بانه ای خدمات نداره

سید مرتضی 1394,09,15 ساعت 22:42

دستتون درد نکنه که راهنماییم کردین .میخواستم بپرسم که حله همین مشکل رویه dvd RECEIVER چطوریه اونم همین مشکلو داره.
مدلش هم LH-768HTS .
اونم اصلا فایل ها با فرمت MKV رو اجرا نمیکنه

این مدل کلا MKV رو ساپورت نمیکنه

omid 1394,09,11 ساعت 18:39

سلام تلویزیون من مدل 47LA بعصی از زیرنویس ها درست پخش میشه بعضی زیرنویس ها علامت سوال میاد با notpad هم درست نشد ربان ریرنویس رو هم به عربی تغییر دادم نشد پیکار کنم؟

لطفا مدل دستگاه رو کامل ذکر کنید

رضا 1394,09,02 ساعت 00:24

سلام--
من یک فیلم را با زیرنویس مخصوصش را همنام می کنم وزیرنویس را انکد utf8 می کنم توی یک پوشه می گذارم وتوی فلش ومی گذارم توی ال ای دی و ال ای دی با زیرنویس فیلم را پخش می کند اما وقتی زیرنویس را با نرم افزار mkv merg می چسبانم زیرنویس پخش نمی شود چکار کنم...تشکر

milad 1394,09,01 ساعت 12:48

گزینه ی format ندیدم که من

مجتبی 1394,08,29 ساعت 14:38

با عرض سلام
تلویزیون من ال جی LB65200 هستش
هر کاری ک گفتین رو انجام دادم لامصب نمیشه
لطفا راهنماییم کنید
ممنون

سید مرتضی 1394,08,21 ساعت 19:15

دستتون درد نکنه که راهنماییم کردین .میخواستم بپرسم که حله همین مشکل رویه dvd RECEIVER چطوریه اونم همین مشکلو داره.
مدلش هم LH-768HTS .
اونم اصلا فایل ها با فرمت MKV رو اجرا نمیکنه

مرتضی 1394,08,20 ساعت 23:31

سلام--با اون شماره ال جی تماس گرفتم همین راهمایی شما را کردند اما مشکل زیر نویس حل نشد---
ایا حتما باید از نوت ورژن جدید استفاده کرد---

مدل تلویزیون غیر شرکتیه و اطلاعی از عملکردش نداریم

سید مرتضی 1394,08,20 ساعت 23:14

تلوزیون ال جی
مدل 42PJ650R
فرمت MKV رو اصلا نمیخونه
اکثره فرمت ها رو نمیخونه

این مدل غیر شرکتیه

سید مرتضی 1394,08,20 ساعت 23:06

سلام .میخواستم بدونم آپدیت تلوزیون الجی (پلاسما)مدل 42PJ650R چطوریاس؟
خواهش میکنم جواب بدین .اصلا USB که میزارم هیچ فیلمی رو اجرا نمیکنه.
واقعا نمیدونم چیکار باید بکنم راهنماییم کنید لطفااااا

تلویزیونهای پلاسما آپدیت نمیشن

سید مرتضی 1394,08,20 ساعت 18:09

سلام خدمت همه اونایی که دارن این متنو میخونن .مشکله خیلی بزرگه من اینه که وقتی usb رو ,به tv وصل میکنم اصلا فایلارو پیدا نمیکنهو میگه فیلمی موجود نیست.
نمیدونم چی کار باید بکنم
اگه میشه شما راهنماییم کنید ممنون میشم.

لطفا مارک و مدل تلویزیون و فرمت فایلهاتون رو اعلام کنید

مهسا 1394,08,16 ساعت 19:09

تلوزیون TCL هستش و اینکه با کلمات نامفهوم نشون میده

لطفا با خدمات TCL تماس بگیرید

مرتضی 1394,08,10 ساعت 22:16

سلام--من ال ای دی 42lm58000-tc با ورژن 03.02.97 دارم قبلا فیلمهای که دانلود می کردم زیر نویس ان را دانلود می کردم بعد فابل زیر نویس را unicode می کردم بعد هم نام با فیلم بعد با نرم افزار mkv merg با هم ادغام می کردم نمی دانم حالا از هر روشی امتحان می کنم هیچ عنوان زیر نویس توی ال ای دی نمی اید توی رایانه مشکلی نیست توی ال ای دی پخش نمی شود--چکار کنم---ورژن ال ای دی تغییر کرده واپدیت شده یا مشکلی چیزی دیگری هست؟؟؟تشکر

لطفا با 02184733 تماس بگیرید

کیان 1394,08,07 ساعت 22:59

سلام مجدد و خسته نباشید
زبان تلوزیونو فارسی کردم بازم زیرنویسه انگلیسیه
راه حل داره؟؟؟؟

تو تنضیمات زبان، گزینه های مختلفی داره، تو اون قسمت علاوه بر منو، زبان زیر نویس رو هم فارسی انتخاب کنید

کیان 1394,08,07 ساعت 11:27

سلام تلوزیون من LB69 هست
زیر نویس رو نشون میده ولی با زبان انگلیسی
خود زیرنویس فارسیه توی کامپیوتر چک کردم
تنظیمات تلوزیونم عربیه
چیکار میتونم بکنم؟ ممنون میشم اگه کمکم کنید

زبان تلویزیون رو در حالت فارسی بذارید درست میشه

میثم 1394,08,06 ساعت 12:44

سلام به همگی ،من روش بالا رو امتحان کردم و جواب گرفتم،خیلی راحته،رو همه تلوزیونها هم جواب میده

بهنام 1394,07,27 ساعت 11:58

سلام.من به تازگی یه تلویزیون43LF54 ال جی رسیور دار خریدم.زیرنویس فیلمهایUSB و اطلاعات داخل تلویزیون بصورت حرف به حرف از چپ به راسته مثل این جمله " ام ش ه ب م ال س"
لطفا راهنمایی کنین.اگه آپدیت جدید هست چطور باید آپدیت کنم؟؟

این مدل غیر شرکتیه

حسن 1394,07,25 ساعت 10:41

سلام
من تلویزیون ال جی رسیوردار خریدم که اصلا منو فارسی نداره بعدش فلش که میزنم داخلش وفیلم پخش میکنم زیرنویس فارسی فیلم رو نشون نمیده،زیرنویسمم فرمتش ansi هستش.دوستان اگه راهی بلدند لطفا راهنمایی کنند.با تشکر از لطف شما

ارمان 1394,07,21 ساعت 16:57

سلام تلویزیون من اصلا زیرنویس نشون نمیده همه این کارایی ک گفتینو کردم ولی بازم نشون نمیده
مدل lg-42lv34000

لطفا" با 02184733 تماس بگیرید تا برسی بشه

اسماعیل 1394,06,18 ساعت 16:08

بابا راحت ترین روش رو میگم مشکل همه ال جی ای ها حل میشه:
پسوند فایل زیرنویستون رو از srt به txt تبدیل کنید بعدش فایل رو باز کرده و با پسوند ansi ذخیره (save as) بگیرید بعد فایل txt رو به srt برگردونید.
تمام همه چیز شده...

مهران 1394,06,14 ساعت 23:56

سلام من زبان زیرنویسم غیر فعاله 1 نوشته روش

مارک و مدل تلویزیون چیه؟

رضا 1394,05,09 ساعت 20:47

سلام من به تازگی یک تلویزیون
LG 47LB65200 Smart LED TV خریدم و متاسفانه مشکل زیرنویس فارسی دارم حتی منو فارسی کردم ولی متاسفانه این مشکل دارم یعنی فنت های فارسی زیر نویس پراکنده و درهم ریخته نشون میده . دوستان راه های زیادی برای من گفتن. با نرم افزار های مختلفی ارائه کردن ولی از طریق رسیور که پخش میشه مشکلی نداره ولی از طریق تلویزیون یا سینما خانگی که دارم اون هم مدل LG LH-970XBH به مشکل برخوردم
ممنون میشم راهنمایی کارشناسانه کنید.

لطفا با 02184733 خدمات مشتریان گلدیران تماس بگیرید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.