چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

نکاتی برای استفاده از جاروبرقی

VB20777H

جارو کشیدن یا کار با جارو برقی از آن دسته از کارهاست که نتیجه آن به جز تمیز شدن خانه، ابتلا به کمردرد و گرفتگی عضلات شانه و گردن است. اگر دچار چنین مشکلی شدید بدانید که اشکال در اندازه طول دسته جاروبرقی‌تان است.

هنگام کار با جاروبرقی وزن خود را روی لوله نیندازید و خم نشوید، صاف بایستید و گوشه و کنار خانه را با روانه ‌کردن لوله جارو به هر طرف تمیز کنید نه اینکه خودتان هم حرکت کنید. اندازه لوله هم باید طوری باشد که برای تمیز کردن هر جای خانه لازم نباشد مدام دولا شوید. اگر شما روی دسته جارو خم می‌شوید، دیر یا زود مبتلا به انواع و اقسام دردهای کمری و مفصلی دیگر خواهید شد.  

 اگر بعد از چند دقیقه جاروکشی، صدای مستمر موتور جارو برای گوش‌هایتان ناراحتی ایجاد می‌کند، به شما توصیه می‌کنیم که قبل از شروع، با تکه‌ای پنبه گوش‌های خود را ایمن کنید.

 برخی افراد عادت دارند تمام خانه را در یک مرحله جارو بزنند. اما بهتر است بدانید که جاروکشی قسمت‌های مختلف خانه به صورت متناوب نتیجه بهتری را به دنبال خواهد داشت. خانه را بر اساس تعداد اتاق‌ها قسمت‌بندی کرده و هر قسمت را در یک مرحله جاروکشی کنید. بدین شکل، نه شما به‌ خاطر جاروکشی طولانی‌مدت دچار خستگی مفرط می‌شوید و نه به موتور دستگاه‌ جاروبرقی فشار می‌آید.

هنگام جاروکشی مناطق پرگرد و خاک از یک ماسک یا یک دستمال بر روی بینی و دهان خود استفاده کنید تا حساسیت‌های ریوی در درازمدت برای شما ایجاد نشود.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد