چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

افتتاح باشگاه وفاداری مشتریان ال‌جی- گلدیران

family-pic

افتتاح باشگاه وفاداری مشتریان ال‌جی- گلدیران

به پاس قدردانی از اعتماد مشتریان وفادار در انتخاب محصولات ال‌جی و با هدف افزایش رضایت‌مندی مشتریان، ارتباط صمیمی و پویا، ارائه خدمات و امکانات ویژه تأسیس شده است. اعضای این باشگاه با کسب امتیازات لازم، از امکانات و خدمات متنوع و منحصر به فردی بهره مند خواهند شد. 

 

طبقه بندی باشگاه

در این باشگاه، اعضا در چهار سطح الماس (Diamond)، طلا (Gold) ، نقره (Silver) و برنز (Bronze) قرار می‌گیرند. اعضای این باشگاه با کسب امتیاز از طریق خرید و یا انجام فعالیت‌های معرفی شده در بخش “فعالیت‌های باشگاه” می‌توانند رتبه خود را ارتقا بخشند. اعضای این باشگاه، خریداران محصولات ال‌جی با ضمانت گلدیران، از تاریخ ۱/۱/۲۰۱۳ میلادی (۱۰/۱۰/۱۳۹۲ شمسی) به بعد که اطلاعات کامل خود را به هنگام نصب محصولات به شرکت مشتریان گلدیران ارائه داده‌اند، هستند که درصدی از امتیازات ایشان، حاصل از خریدهای انجام شده و فعالیت‌های جانبی، به صورت اعتبار در کارت ایشان ذخیره می‌گردد.

خدمات اختصاصی باشگاه

Pink Service – ارائه خدمات توسط زوج خانم و آقا

از آنجا که بانوان استفاده‌کنندگان اصلی لوازم خانگی در منزل هستند هنگام نیاز به خدمات غالباً در منزل تنها هستند و ترجیح می‌دهند تکنسین خدمات، زمانی برای ارائه خدمات مراجعه نماید که همسر یا شخص دیگری در منزل حضور داشته باشد. شرکت مشتریان گلدیران در راستای ایجاد احساس راحتی، اطمینان خاطر و امنیت برای این دسته از مشتریان خدمات صورتی (PINK SERVICE) را تعریف و راه اندازی نمود. که طی آن هنگام ارائه خدمات، یک زوج تکنسین به منزل مشتری مراجعه می نمایند و تکنسین آقا نسبت به نصب یا رفع ایراد دستگاه اقدام می کند و تکنسین خانم آموزش نحوه استفاده، نکات ایمنی و توضیحات ضروری را به مشتری (خانم) ارائه می‌نماید. قطعاً برقراری ارتباط و انتقال اطلاعات از جانب تکنسین خانم به مشتری (خانم) بهتر و راحت‌تر صورت می‌گیرد. این خدمت نه تنها اقدامی موثر در عرصه فعالیت‌های اجتماعی است بلکه توانسته با احترام به عقاید و فرهنگ مشتریان اطمینان خاطر، امنیت و آرامش را برای ایشان به ارمغان بیاورد. اعضای الماس (Diamond) و طلایی (Gold) باشگاه همیشه از خدمات توسط تکنسین (PINK) به صورت رایگان استفاده می‌کنند.

آموزش خصوص آشپزی با مایکروویو ال‌جی

شرکت مشتریان گلدیران، مرکز آموزش آشپزی با مایکروویو ال‌جی را برای بالابردن سطح دانش مصرف‌کنندگان و استفاده بهینه از محصولات راه‌اندازی کرده است. این مرکز با برگزاری کلاس‌های آموزش آشپزی، سعی در آشنا کردن مصرف‌کنندگان با محصولات دارد. در عین حال، با ایجاد فضای صمیمی افراد را ترغیب می‌کند روی خوش زندگی را با محصولات ال‌جی تجریه کنند. کلاس‌های فوق در صورت درخواست اعضای محترم سطح الماس (diamond) به صورت خصوصی در محل مشتری برگزار می‌گردد.

نصب مجدد محصول و آموزش مجدد

کارشناسان همواره توصیه می‌کنند برای نصب مجدد محصول در نقل مکان و یا تغییر دکوراسیون منزل از فرد متخصص کمک گرفته شود. همچنین ممکن است در زمان نصب، کاربر اصلی محصول حضور نداشته باشد و با کارایی محصول به درستی آشنا نشده باشد. بر این اساس، نصب یا آموزش مجدد، یکی دیگر از خدماتی است که شرکت مشتریان گلدیران در دستور کار خود قرارد داده است و اعضای Diamond, Gold  می‌توانند به صورت رایگان از آن بهره مند شوند.

امکان عودت محصول خریداری شده

در صورت بروز مشکل برای محصول در ۳ ماه اول خرید آن برای اعضای باشگاه محصول تعویض گردیده و محصول جدید به ایشان تحویل می‌گردد.

آمـوزش مجدد در مـحـل مشتری

ممکن است در زمان نصب، کاربر اصلی محصول حضور نداشته باشد و با کارایی محصول به درستی آشنا نشده باشد. بر این اساس نصب یا آموزش مجدد، یکی دیگر از خدماتی است که شرکت مشتریان گلدیران در دستور کار خود قرارد داده است.

تمدید ضمانت به صورت رایگان

در هنگام نصب و یا یک ماه قبل از اتمام گارانتی به مصرف‌کننده توصیه می‌شود با توجه به شرایط زیر و با پرداخت هزینه، ضمانت محصولات را تمدید نماید.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت http://www.lgvipclub.ir مراجه کنند.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا تهرانی 1396,03,30 ساعت 17:31

عدم توجه به مشکل دستگاه خریداری شده ال جی از سوی گلدیران

باسلام

احتراما اینجانب دکتر علیرضا تهرانی با توجه به تبلیغات وسیع شرکت گلدیران بالاخص در سالهای گذشته در خصوص کیفیت محصولات و گستردگی خدمات پس از فروش، اخیرا اقدام به خرید یکدستگاه ماشین لباسشویی ١٠.٥ کیلویی ١٠٠ درصد خشک کن از نمایندگی مجاز LG بقیمت ٤٢٠٠٠٠٠ تومان نمودم که متاسفانه طی استفاده پس از نصب متوجه نشتی آب از درب ماشین لباسشویی شدم که بعد از تماس با مرکز خدمات و گارانتی، در دو نوبت کارشناسان محترم مجموعه گلدیران به منزل مراجعه نموده و ضمن اذعان به علت حادث بودن این مشکل بصورت بالذات از کارخانه، طی تنظیم گزارش ماوقع، بدون حصول نتیجه لازمه و تعویض دستگاه، به همین میزان گزارش نویسی بسنده نموده و هیچ اقدامی علی رغم عدم کیفیت محصول و عیب موجود در آن از ابتدای تولید، از سوی مجموعه گلدیران صورت نپذیرفته است. حال جای سوال مهمی باقیست و آن اینکه مشتریان وفاداری چون من که طی پانزده سال گذشته بجای خرید لوازم خانگی بصورت قاچاق از مبادی ورودی این قسم کالاها در اقصی نقاط مرزی کشور علی الخصوص با حجم وسیع تبلیغات گول زننده به تقریبا نصف قیمت نمایندگی ها، چرا اینک بایستی نتوانم برای اولین بار طی سالیان متمادی، از خدمات واقعی گارانتی کالای خریداری شده از مجرای رسمی فروش و با احتساب کلیه اضافه مبالغ پرداختی قانونی، استفاده نمایم. مگر نه اینکه اصل و بطن تبلیغات درست در رعایت اصول بازرگانی و خدمات درست است! لذا طی این یادداشت بر خود لازم دانستم تا با انتشار این متن در برخی از خبرگزاریهای رسمی و سایتهای خبری بیطرف و نشریات کثیرالانتشار، بر حسب وظیفه نسبت به انعکاس مراتب پیشامده برای حقیر و جلوگیری از تکرار این اتفاق تلخ برای سایر هموطنان عزیزم اقدام نمایم و امیدوار باشم تا با تحقق وعده های معنونه در تبلیغات شرکتهای خدمات پس از فروش داخل کشور، فاصله زیادی در آینده ای نزدیک نداشته باشیم.

ضمنا مطلب فوق در برخی از سایتهای تحلیلی خبری و جراید کثیرالانتشار منتشر گردیده است
باتشکر
علیرضا تهرانی
٠٩١٢١٤٩٠١٠٨

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد