چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

شستشوی تمیزتر لباس‌ها، صرفه‌جویی در زمان و انرژی با جدیدترین ماشین لباس‌شوئی‌های ال‌جی

F14U1JBS2

با استفاده از ویژگی ۶ Motion Direct Drive، فناوری « TurboWash» آخرین ماشین لباسشوئی‌های ال‌جی را کاراتر و بهره‌ورتر کرده است.

 

شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG) از رونمایی گستره جدیدی از ماشین لباسشوئی‌های دوستدار طبیعت خود خبر داده است. این ماشین لباسشوئی‌های درب از جلو،  دارای ویژگی « TurboWash» هستند که این ویژگی از فناوری ۶ Motion Direct Drive بهره مند است و با صرفه‌جویی در انرژی شستشو را به بهترین نحو تنها در ۵۹ دقیقه انجام می‌دهد. همچنین به لطف ویژگی « TurboWash» تمامی مدل‌های جدید دارای برچسب انرژی +++A هستند. با کاهش مصرف انرژی ۱۵ درصدی، این ماشین لباسشوئی‌های نوین ال‌جی می‌توانند  به کاهش هزینه‌های قبض برق مصرف‌کنندگان کمک و الگوی مصرف انرژیشان را اصلاح کنند. 

 

اضافه شدن فناوری « TrueSteam» این ماشین لباسشوئی‌ها را قادر می‌سازد تا لکه‌های سرسخت، بوی بد و چین و چروک‌های لباس را به آسانی پاک کنند. با حفظ لطافت و طراوت حتی ظریف ترین پارچه، این فناوری هوشمند کیفیت اصلی پارچه را حفظ می کند و نیاز به نرم‌کننده‌های شیمیایی را از بین می‌برد.

سئونگ جین جو، رئیس و مدیر اجرائی بخش لوازم خانگی شرکت ال‌جی، می‌گوید: “با آهنگ تند و بی‌قرار زندگی مدرن، بیشتر مردم نمی‌توانند ساعات زیادی را منتظر بمانند تا ماشین لباسشوئی شستشوی لباس‌ها را به اتمام برساند. ماشین لباس‌شوئی‌های جدید ال‌جی، با قابلیت « TurboWash» شستشو را بسیار سریع و بدون کاهش کیفیت انجام می‌دهد. سیکل‌های سریعتر شستشو به مصرف‌کنندگان این آزادی عمل را می‌دهد تا زمان بیشتری به استراحت و فعالیت‌های سرگرم‌کننده بپردازند”.

فناوری« TurboWash» شرکت ال‌جی

فناوری بی‌نظیر « TurboWash» شرکت ال‌جی، ویژگی Jet Spray را برای کاهش مؤثر زمان، بهبود شستشو و ذخیره انرژی به کار گرفته است. ترکیب اسپری مستقیم آب به لباس‌ها (در زمان حدود ۱۲۰ ثانیه) با عملکرد شستشو و آبکشی بی نظیر ناشی از فناوری  «۶ Motion Direct Drive»،  ویژگی «TurboWash» را قادر می‌سازد تا در زمانی کم، بیشترین کارائی را داشته باشد. با این نوآوری‌های شرکت ال‌جی، برنامه های پرکاربرد ماشین لباسشوئی نظیر، Cotton، Cotton Large، Mix و Easy Care از لحظه آغاز تا پایان تنها ۵۹ دقیقه طول می‌کشند. زمانی که دستگاه بر روی TurboWash تنظیم می‌شود، ماشین لباسشوئی‌های درب از جلوی ال‌جی، مصرف انرژی را تا ۱۵ درصد کاهش می‌دهند و در مصرف آب تا ۴۰ درصد صرفه جویی می‌شود. بنابراین، مصرف‌کنندگان می‌توانند لباس‌هایشان را سریعتر بشویند و قبض آب و برق با هزینه کمتری داشته باشند.

فناوری ۶ Motion Direct Drive  ال جی   

با استفاده از ترکیب شش حرکت شستشوی متفاوت، سیستم «۶ Motion Direct Drive» کمک می‌کند تا برنامه های شستشوی مختلفی متناسب با گستره وسیعی از پارچه‌ها وجود داشته باشد. این سیستم هوشمند همچنین باعث می‌شود تا لباس آسیب نبیند و چروک کمتری داشته باشد. به لطف موتور  Inverter Direct Drive  ماشین لباسشوئی‌های ال‌جی، دارای قابلیت اطمینان بالا و بسیار کم ‌صدا هستند. شرکت ال‌جی زمان کارکرد این موتور را تا ۱۰ سال ضمانت می‌کند.

فناوری «TrueSteam™» ال‌جی

آخرین ماشین لباسشوئی‌های ال‌جی، از فناوری «TrueSteam» بهره می‌برند که در ویژگی‌های  «Steam Refresh»، «Allergy Care» و «Steam Softener» کاربرد دارد. ویژگی «Steam Refresh» با استفاده از بخار به جای آب،  لکه‌ها و بوهای نامطبوع را در ۲۰ دقیقه از بین می‌برد و یک شستشوی عمیق را ممکن می سازد.  فناوری «TrueSteam» همچنین برای از بین بردن آلرژی، موجودات موذی و مواد شوینده باقی‌مانده در لباس که همه آنها عامل ایجاد ناراحتی‌های پوستی و تنفسی هستند، مؤثر است. برای حفظ سلامت مصرف‌کنندگان، ویژگی «Steam Softener» جایگزینی سالم و مؤثر برای نرم‌کننده‌های شیمیایی است.

کاربری هوشمند

قابلیت NFC ب اتصال و تبادل داده سریع را بین گوشی تلفن همراه هوشمند  و لوازم خانگی هوشمند ال‌جی ممکن می‌کند. با استفاده از فناوری تگینگ NFC، کاربر می‌تواند جدیدترین برنامه‌های شستشو نظیر Wool، Baby Care و Cold Wash را از اینترنت دانلود کنند. به علاوه، فناوری NFC می‌تواند در ویژگی    «Smart Diagnosis» جهت عیب‌یابی کارا و سریع قبل از اینکه مشکلی کوچک به دردسری بزرگ تبدیل شود، مورد استفاده قرار گیرد.


 

طراحی ظاهری هوشمند یکپارچه

ماشین لباس‌شوئی‌های ال‌جی پرداختی یکپارچه وطراحی شفافی دارندکه زیبائی را به خانه شما می‌آورند. تمامی مدل‌ها، دارای پنل کنترل کاملاً لمسی با نمایشگر LED سفید و درب کرومی مشکی رنگ با دستگیره پنهان می‌باشند.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد