چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

بلندگوی بلوتوث P7 ال‌جی از سری Music Flow در اینوفست 2015

LG P7 Music Flow Bluetooth speaker hands-on: Colour, quality and portability - photo 11

در بلندگوی P7 Music Flow ال‌جی رنگ‌های متنوع، کیفیت و قابلیت حمل را یک‌جا خواهید دید

ال‌جی، طی نمایشگاه منطقه‌ای اینوفست ۲۰۱۵ خود که در کشور پرتغال برگزار شد، بلندگوی بلوتوث P7 را به سری بلندگوهای Music Flow خود افزود.

این بلندگو بسیار شبیه به بلندگوی همراه وای-فای Music Flow است که در CES 2015 به نام H4 معرفی شد اما با این تفاوت که بسیار کوچک و در رنگ‌های متنوعی است و قابلیت حمل‌ بهتری دارد.

بلندگوی P7 از بافت لاستیکی خاصی در اطرافش برخوردار است که در رنگ‌های متنوعی نظیر سبز، نارنجی، قرمز و زرد عرضه می‌شود. همین رنگ‌های شیک و زیبا یکی از دلایل جذابیت این بلندگو است. 

 

بر روی P7 پد کنترل مدور فلزی یافت می‌شود که می‌توانید برای کنترل آهنگ‌ها، برقراری اتصال بلوتوث، کم یا زیاد کردن صدا یا خاموش و روشن کردن خود بلندگو استفاده کنید. کنترل‌های دیگر را می‌توانید در برنامه‌ کاربردی خاص این بلندگو در گوشی هوشمند بیابید.

در یک طرف P7 پورت شارژ میکرو یو.اس.بی و خروجی صدا را می‌بینید. کلید راه‌اندازی مجدد یا ریست نیز در آن سوی دیگر دستگاه قرار دارد.

این بلندگو بسیار ساده، بدون دردسر و شیک است. رنگ‌هایش دوست‌داشتنی و روشن هستند و خود بلندگو نیز ظاهر مرغوب و مستحکمی دارد که حتماً دوستش خواهید داشت. کیفیت صدا نیز بسیار واضح و خوب است.

از P7 می‌توانید به تنهایی با با اتصال به یک P7 دیگر و همین‌طور اتصال به گوشی هوشمند استفاده کنید. این قابلیت به دلیل وجود ویژگی Dual Play در این بلندگو است و شما می‌توانید آن را به تلویزیون ال‌جی نیز متصل کنید تا با استفاده از قابلیت سینک صدای تلویزیون یا TV Sound Sync صدای به مراتب بهتری را دریافت کنید. قابلیت بخش خودکار موسیقی یا Auto Music Play نیز در این بلندگو وجود دارد. به این معنی که وقتی به یک متری بلندگو می‌رسید موسیقی در گوشی هوشمند شما به صورت خودکار پخش خواهد شد. با Multi Point نیز می‌توان همزمان بلندگو را به سه دستگاه بلوتوث متصل کرد.

سه مدل ساندبار جدید نیز در نمایشگاه InnoFest 2015 معرفی شد که شامل LAS550، LAS450 و LAS350 می‌شدند. هر سه ساند بار با قابلیت‌های Multi Point و TV Sound Sync عرضه می‌شوند و به صورت خودکار صدا را برای همه محدوه‌های فرکانس به تعادل می‌رسانند.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد