چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

کانوکشن در مایکروویوهای ال‌جی

SolarDOM - SD-3855*CR

داشتن کانوکشن به ماکروویو این امکان را می‌دهد که گرما به طور یکنواخت به اطراف غذا هدایت شده و در نتیجه غذا سریع‌تر پخته شود، ولی درون آن آبدار باقی بماند و درنتیجه غذا طعم بهتری پیدا کند.

این قابلیت به ما امکان پختن کیک در مایکروویو را همانند فر معمولی ولی با سرعت و کیفیت بهتر می‌دهد. با استفاده از فن کانوکشن می‌توان محفظه داخلی را از قبل گرم کرد و سپس قالب محتوی مواد کیک را داخل مایکروویو قرار داد و برنامه پخت را به آن داد.  

در مایکروویوهای ال‌جی که از این قابلیت برخوردارند، از طریق یک المنت هوای داغ ایجاد شده و سپس این هوا به وسیله یک فن به گردش در می‌آید. با استفاده از سیستم گردش هوای داغ، غذا به صورت یکنواخت بدون از دست دادن آب و ویتامین های خود طبخ می‌شود.

فر سولاردم مجهز به پخت نوری در مایکروویوهای سولاردم که فناوری انحصاری شرکت ال‌جی است، علاوه بر ترکیبی از مایکروویو، گریل و کانوکشن، یک لامپ هالوژنه هم در دستگاه تعبیه شده است. این لامپ سرعت گرم و سرخ شدن مواد غذایی را بالا برده و علاوه بر پخت سریع‌تر و صرفه جویی در زمان، مصرف برق و انرژی کمتر و نیز حفظ شدن بیشتر خاصیت مواد غذایی را سبب می‌شود.

کانوکشن همان حالت فر برقی است که به شما کمک می‌کند کلیه غذاهای خمیری را در دمایی مانند فر و با زمان طولانی در ظروف فلزی طبخ نمایید.

برای استفاده از این دکمه می‌باید زمان را مطابق فر گاز معمولی یا آون برقی تنظیم کنید. در این حالت امواجی برای پخت وجود ندارد و غذا فقط با هوای داغ پخته می‌شود.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 2 + ارسال نظر
Leila 1395,06,12 ساعت 18:10

با سلام وخسته نباشید.
من دو روزه مایکروویو خریدم ولی ظاهرا کیک پختن اونم با این مدل که اونم دکمه کانویکشن نداره ،انجام شدنی نیس ، میخوام بدونم بهترین کار چیه اینکه برم پس بدم ومدل مایکروفر بگیرم
چون ما قرار بر خرید مایکروفر داشتیم وفروشنده گفت که همه کارانجام میده
من بیشتر برا پخت کیک خرید کردم
میخوام بدونم چیکار کنم ضمنا أشعه ایی هم نمیخواستیم باشه
که باز فروشنده گفت أشعه نداره
لطفا راهنمایی کنید

ماکرویو از اسمش مشخصه که کلا با اشعه کار میکنه اگه میخواین اشعه اصلا نداشته باشه باید فربرقی یا گازی بگیرید و اینکه پس بدین یا نه به خودتون و فروشنده برمیگرده که چه تصمیمی بگیرید

طیبه 1395,04,24 ساعت 20:51

سلام.من یه ساله ماکرویوو الجی خریدم ولی دکمه کانوکشن نداره ونمیتونم باهاش کیک درست کنم توروخدامنوراهنمایی کنیددیگه خسته شدم بس که کیک درست کردموخراب شد

مدل دستگاتون چیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد