چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

یخچال فریزرهای ال‌جی با درب ‌دولایه: هم ارگونومیگ و هم دوستدار محیط زیست

Screen Shot 2015-04-12 at 4.33.21 PM

طرح‌های درب دوتایی در یخچال‌های منحصربه‌فرد Dual Door-in-Door ال‌جی دسترسی به مواد غذایی مورد نیاز را آسان‌تر از یخچال‌های متداول می‌کند، نمی‌گذارد هوای سرد از بین برود و هزینه‌های انرژی ناشی از مصرف محصولات خانگی شما را نیز کاهش می‌دهد. یخچال‌های ال‌جی، که برای راحتی بیشتر طراحی شده‌اند، به قفسه‌های تاشونده و کشویی و همین طور کشوهای آسان بازشو مجهز هستند. این محصولات ارگونومیک به مشتریان اطمینان می‌دهد که برای سازمان‌دهی و چیدمان مواد غذایی در یخچال هیچ مشکلی نخواهند داست. بخش‌ها و طبقه‌های یخچال با ایجاد دسترسی سریع به مواد غذایی به مشتریان امکان کاهش مصرف انرژی را می‌دهد.  

یخچال‌های ال‌جی با درب دولایه و طراحی Double Door-in-Door در سلامت مشتریان نیز نقش مهمی دارد زیرا محیط یخچال را استریل، بهداشتی و سالم نگه می‌دارد.

سیستم به‌روز شده تصفیه هوا به نام Hygiene Fresh از فیلترهای چندلایه و یک فن اختصاصی برای استریلیزه کردن و از بین بردن باکتری، ویروس، قارچ و بوی نامطبوع از فضای داخلی یخچال بهره می‌برد.

سیستم پیشرفته سلامت ال‌جی از یک فرایند ۵ مرحله‌ای بسیار کارامد برخوردار است. فوتوکاتالیست دوگانه و LED فرابنفش کمک می‌کند تا ۹۹٫۹۹۹ درصد از باکتری‌ها از بین برود و بوزدای دوگانه کربن به کاهش بوهای اسیدی و قلیایی ناشی از سبزیجات و ماهی فاسد کمک می‌کند. فیلترهای بادوام که سیستم Hygiene Fresh را می‌سازند چرخه عمر پایدار را بالا می‌برند و به تمیز نگه داشتن و افزایش طول عمر یخچال کمک می‌کنند.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد