چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

آموزش انتقال تصویر گوشی و تلویزیون ال جی از طریق NFC در تلویزیونهای نتکست

NFC مخفف کلمه Near Field Communication است و همان طور که از اسم آن بر می آید مجموعه ای از استانداردهای مخابرات بی سیم در فاصله های بسته و کوتاه است.
در تلویزیونهای ال جی مجهز به این قابلیت، میتوانید تصویر تلویزیون را بصورت بیسیم روی گوشی هوشمند تماشا کنید و تصویر گوشی را به صفحه تلویزیون منتقل کنید. در این پست از وبلاگ فروشگاه چشم انداز استفاده از این قابلیت کاربردی و جالب را به شما آموزش میدهیم. 
 
توجه:
       1-برای استفاده از این قابلیت، گوشی شما باید قابلیت NFC داشته باشد.
       2-تلویزیون را روی ورودی آنتن (شبکه های داخلی) قرار دهید.
برای اینکار:
1-ابتدا اپلکیشنهای LG TV Tag On و LG TV Remote app را روی گوشی نصب کنید.
2-تلویزیون و گوشی را از طریق wifi به یک مودم وصل کنید.
دانلود برنامه مدیریت تلویزیون های ال جی LG TV Tag On v1.1.05LG TV Remote
3-تو منوی تلویزیون وارد قسمت  Network  شده و در بخش Network Connection وارد Miracast / Intels WiDi شده و آنرا روشن (ON) کنید.
4-تو منوی تنظیمات گوشی (این مرحله بسته به مارک و مدل گوشی میتواند متفاوت باشد) وارد Networks شده و در بخش Share & connect گزینه NFC را روشن (ON) کنید.
5-گوشی را روی برچسب NFC با فاصله 0/5 اینچ یا کمتر بگیرید. با این کار گوشی یک لحضه ویبره کرده و برنامه NfC Tag اجرا میشود.
6-در برنامه باز شده روی گوشی دو گزینه یک فلش رو به بالا و یک فلش رو به پایین وجود دارد، اگر روی فلش رو به بالا بکشید تصویر گوشی روی تلویزیون منتقل میشود و درصورتی که روی فلش رو به پایین بکشید برنامه LG TV Remote app اجراشده و تصویر تلویزیون روی گوشی دیده میشود. در این مرحله درصورتی که برای اولین بار ارتباط بین تلویزیون و گوشی را برقرار کنید، رمز 6 رقمی در تلویزیون نمایش داده میشود و در گوشی آن رمز را از شما میخواهد، رمز را در قسمت مربوطه وارد کنید. اکنون پیغامی مبنی بر تقاضای اتصال گوشی به تلویزیون روی صفحه تلویزیون ظاهر میشود که با تیک زدن و تایید آن، در دفعات بعدی این پیغام نشان داده نمیشود.
7-پس از چند لحضه (درصورتی که فلش رو به پایین را در گوشی به سمت پایین کشیده باشد) تصویر تلویزیون را در گوشی میتوانید ببینید و با استفاده از گوشی علاوه بر تماشای تلویزیون میتوانید تلویزیون را کنترل کنید.
8-برای دفعات بعدی، کافیه که گوشی را روی برچسب NFC برای یک لحضه بگیرید، برنامه در گوشی اجرا شده و با کشیدن فلش رو به پایین کانالها را روی گوشی می بینید.

نظرات 10 + ارسال نظر
ali 1398,04,22 ساعت 23:39

سلام گوشی من این قابلت را ندارد ایا میشه

محمد 1398,03,10 ساعت 01:17

یک سوال گوشی من قابلیت اسکرین میرور رو نداره آیا کار میکنه؟

عرفان 1397,09,09 ساعت 19:18

سلام . مدل تلوزیون من lb6700 و تگ داره اما ساپرت نمی کنه برنامه ریموت برنامه دیگه ای نیست؟؟؟

aryakhan 1396,09,18 ساعت 16:09

باسلام مدل تلوزیون منLG625Tهستش ومدل گوشیم شائومی،NFCوMiracastرو ساپورت نمیکنه،چطور میتونم گوشی را متصل‌کنم،باتشکر

جواد 1396,01,05 ساعت 23:58

مال من فلش نمیاد

لطفا با یه فلش دیگه تست کنید و توجه کنید فایلهایی که توو فلش میریزید، فرمتش قابل اجرا توسط تلویزیون باشه.

مسعود 1395,02,13 ساعت 16:08

سلام مدل تلویزیون من 55ub830T-TG 68 هستش و امکانات WIDI و غیره که در تنظیمات تلویزیون فرموده بودید را داره ولی تگ نداره . آیا میشه اجرا کرد یا خیر . لطفا راهنمایی کنید اگه میشه تگ را از کجا تهیه کنم . با تشکر

این مدل غیرشرکتیه و گلدیران تگ این مدلها رو نمیاره

مسعود 1395,02,01 ساعت 16:46

سلام
تلویزیون من امکاناتشو داره اما بر چسب nfc نداره . لطفا راهنمایی کنید من از کجا میتونم tag nfc ال جی را تهیه کنم . با تشکر

مدل تلویزیون چیه؟
هرکدوم که امکانشو داشته باشه معمولا تگ هم تو کارتنش هست

خسروشاهی 1395,01,07 ساعت 18:31

سلام خدمت شما؛
من میخواستم بدونم این برچسب ان اف سی رو کجای تلویزیون باید نصبش کنیم

جای خاصی نیاز نیست بچسبه
موقعی که برای اولین بار خواستین ازش استفاده کنید، یک لحظه پشت گوشی بگیرید و موقعی که دستگاه ویبره کرد و پیرشد ورش دارین و کارو ادامه بدین

حسین 1394,10,20 ساعت 20:44

با سلام نرم افزاری مشابه این برنامه نیست که بتونه برنامه در حال پخش تلوزیون روی گوشی نشون بده؟
این برنامه بروی محصولات 2015 کار نمیکنه :(

این روش رو من رو مدل 42LA66000 تست کردم و به درستی جواب داد
راجع به نرم افزار های مشابه اطلاعی ندارم، لطفا یه سرچی تو نت انجام بدین

رضا 1394,03,30 ساعت 11:23 http://AZARM39.BLAGFA.COM

سلام من برنامه lg tv remote نصب کردم کوشی nfc دارد مدل ub85000کار نکرد در لیست تلویزیونها ub85 نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد