چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

مشخصات جاروبرقی کمپرسور 7120 ال‌جی

medium01

جاروبرقی ال‌جی مدل VB-7120 از سیستم کمپرسور برای فشرده‌سازی گردوخاک برخوردار است. این جاروبرقی قدرت مکش پایداری دارد و می‌توان به راحتی و به شیوه‌ای بهداشتی مخزن بزرگ آن را تخلیه کرد. جاروبرقی کمپرسور VB-7120 در سه رنگ نقره‌ای، بنفش و قرمز در فروشگاه‌های ال‌جی-گلدیران عرضه می‌شود. ویژگی‌های مهم این جاروبرقی عبارت‌اند از:

کمپرسور (سیستم فشرده‌سازی زباله)

جاروبرقی‌های پاکتی معمولی به سرعت پر می‌شوند، خالی نمودن آن دشوار است و محیط اطراف را آلوده می‌کنند. فناوری کمپرسور که در جاروبرقی‌های ال‌جی به کار رفته است ذرات گردوغبار جمع‌آوری شده را وارد مخزن مخصوصی کرده و با یک تیغه فشرده‌ساز منحصربه‌فرد به تکه‌های متراکم تبدیل می‌کند.  
در نتیجه، شما می‌توانید عرض چند ثانیه زباله متراکم شده را از داخل مخزن خالی کنید؛ بدون اینکه گرد و غبار و ذرات غیر بهداشتی در فضا منتظر شود.

قدرت مکش پایدار

سیستم گردبادی (CYCLONE) در جاروبرقی‌های ال جی، با بازدهی بالا ذرات گرد و غبار را از هوا جدا می‌سازد و جارو برقی را قادر به حفظ قدرت مکش برای مدت زمان بیشتری می‌کند.

تخلیه آسان و بهداشتی مخزن

ذرات گرد وغبار و خاکروبه، توسط سیستم فشرده‌ساز زباله (کمپرسور) ال‌جی فشرده می‌شوند. این باعث می‌شود محفظه جاروهای کمپرسور ال‌جی، قابلیت ذخیره‌سازی زباله تا ۳ برابر بیشتر از جاروهای رقیب را داشته باشند.
از طرفی خالی کردن این محفظه که دارای قطعات فشرده‌شدۀ زباله است آسان و بهداشتی‌تر است و باعث پخش ذرات گرد و غبار در محیط نمی‌شود.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 2 + ارسال نظر
Roya 1397,01,20 ساعت 12:55

سلام خسته نباشید
مدل جاروبرقی ما 7120 است مدتی هست که مکشش کم شده و تازگی ها بعداز جارو زدن یهو خاموش میشه و پشتش داغ میشه... با اینکه مرتب مخزنش و خالی میکنم و فیلترش را هم میشورم.
راهنمایی کنید که عیبش از چیه؟

ali 1394,05,06 ساعت 10:25 http://http://lgkaraj.ir

سلام خسته نباشید یه جارو برقی خوب قیمت مناسب کم صدا مکش خوبی داشته باشه کدوم مدل رو پیشنهاد میدین ؟؟

مدل 7320

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد