چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

موتور مبتکرانه اینورتر؛ دلیلی برای پیشگامی خیره‌کننده ال‌جی در جهان

medium01

موتور اینورتر قدرتمند و کارامد ال‌جی در قلب ماشین‌های لباسشویی، یخچال، جاروبرقی و دستگاه‌های تهویه مطبوع گنجانده شده است.

با اینکه تنوع گسترده امکانات در انتخاب لوازم خانگی منزل برای مشتریان سراسر دنیا اولویت دارد، بازده انرژی نیز همیشه در نظر گرفته می‌شود. ال‌جی الکترونیکس مدت زیادی است که در صنعت لوازم خانگی پیشگام جهانی است؛ بخشی از این موفقیت به دلیل توانایی ارائه لوازم خانگی است که همیشه در جهت پیشبرد آسایش و کاهش مصرف انرژی هستند. نمونه بارزی از نبوغ ال‌جی موتور اینورتر کارامد ال‌جی است و این موتور به شیوه‌های هوشمندانه‌ای در لوازم خانگی ال‌جی که پیشگام در صنعت هستند به کار می‌رود.   موتور اینورتر که در ماشین‌های لباسشویی ال‌جی گنجانده شده است از حرکات متنوعی استفاده می‌کند که نتایج شست‌وشوی بهینه‌ای را برای انوع مختلفی از پارچه مهیا می‌کند. در یخچال‌ها، این موتور اطمینان می‌دهد که مواد درون یخچال در دمایی پایدار ذخیره می‌شوند و در جاروبرقی‌های پیشرفته و بی‌سیم ال‌جی موتور اینورتر با تنظیم حجم کار جاروبرقی دوام را افزایش می‌دهد و چرخه عمر دستگاه را طولانی‌تر می‌کند. وقتی موتور اینورتر در دستگاه‌های تهویه مطبوع به کار رود، شرایط پایداری برای هوای منزل پدید می‌آورد و از نوسانات دما پیشگیری می‌کند.

موتور دایرکت درایو اینورتر در ماشین‌های لباسشویی ال‌جی

برخلاف موتورهای متداول که تنها قادرند بدون در نظر گرفتن حجم کار، میزان خروجی یکسانی را ارائه دهند، موتور دایرکت درایو اینورتر ال‌جی (Inverter Direct Drive) به صورت خودکار بازده را مطابق با وظیفه‌ای که باید انجام شود تنظیم می‌کند. با حذف تسمه و پولی در موتورهای قدیمی، موتور دایرکت درایو اینورتر ال‌جی به میزان زیادی بازده موتور را افزایش و مصرف انرژی را کاهش می‌دهد و در همان حال نیز دوام را بالا می‌برد تا کمتر در معرض آسیب و خراب شدن قرار گیرد. مکانیسم اجرایی ساده به کاهش صدا نیز کمک می‌کند. موتور انقلابی اینورتر به فناوری ۶ Motion Direct Drive یا شست‌وشو با شش حرکت نیرو می‌دهد. این فناوری ترکیبی از ۶ حرکت شست‌وشوی مختلف است که برای ارائه برنامه‌های شست‌وشوی سفارشی با هم ترکیب می‌شوند. انعطاف و سازگاری دایرکت درایو اینورتر آن را به انتخابی ایده‌آل برای ماشین‌های لباسشویی مبدل می‌کند تا از پس طیف وسیعی از پارچه‌ها بربیاید. ابتکاراتی نظیر این به ال‌جی کمک کرد تا مقام اول جهانی خود را در بازار ماشین لباسشویی حفظ کند.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد