چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

ال‌جی UF85000؛ یک تلویزیون Prime UHD شیک با قیمتی مناسب

UF86_UF85_B_high_1_inscreen

تلویزیون Ultra HD جدید ال‌جی با مدل UF85000 برای مشتریان ۷ انتخاب ارائه می‌دهد تا از کیفیت بسیار بالای تلویزیون Ultra HD با قیمتی مناسب لذت ببرند.

تلویزیون UF85000 ال‌جی مجموعه‌ای از امکانات شاهکار را در خود گنجانده است. فناوری ULTRA Luminance به صورت مداوم روشن‌ترین و تاریک‌ترین قسمت‌های محتوای نمایش داده شده را تحلیل می‌کند تا روشنایی و وضوح را بهتر می‌کند. 

 

این تلویزیون تصاویر ۴K استثنایی را با ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل در پنل IPS 4K خلق می‌کند و تجربه مشاهده ۴K بی‌نظیری را با رنگ‌های طبیعی، واضح و زاویه دید وسیع فراهم می‌نماید. علاوه بر این، از آنجا که پنل‌های IPS بسیار مستحکم و در برابر ضربه مقاوم هستند، در زمان وارد کردن تلنگر یا ضربه، بینندگان کمتر با اعوجاج تصویر روبه‌رو می‌شوند.

علاوه بر کیفیت تصویر خیره‌کننده، این تلویزیون مجهز به قابلیت ۴K Upscaler ال‌جی یا ارتقا کیفیت تصویر به ۴K است. با استفاده از این قابلیت، محتوای SD، HD و Full HD به صورت خودکار به کیفیتی نزدیک Ultra HD ارتقا می‌یابد. در نتیجه، کاربران به صورت یکپارچه و به آسانی به محتوای ۴K دسترسی پیدا می‌کنند. همچنین، رمزگشای ۴K HEVC محتوایی که از دستگاه‌های جانبی پخش می‌شود مدیریت می‌کند تا آنها هم با کیفیت ۴K به نمایش درآیند.

ایده Ultra Slim ال‌جی و طراحی شیک و ظریف CINEMA SCREEN نیز برای این تلویزیون در نظر گرفته شده است. این ویژگی‌ها لبه باریکی را برای این تلویزیون میسر می‌کند که تجربه مشاهده را بهبود می‌بخشد و با هر دکوراسیون داخلی مطابقت دارد.

با همکاری هارمان/کاردون، که سازنده صدای مرغوب است، سیستم بلندگوی ULTRA Surround در این تلویزیون تعبیه شده است تا بلندگوی جلو را به صورت کامل در معرض نمایش گذارد. در مجموع، نرم‌افزار سیستم و تجهیزات آن صدایی غنی و عمیقی را برای ارائه تجربه شنیداری روان و شفاف ایجاد می‌کند. در ضمن، قابلیت Sound Station به تلویزیون امکان می‌دهد تا به عنوان دستگاه پخش موسیقی در زمانی که صفحه‌نمایش خاموش است عمل کند.

پلت‌فرم webOS 2.0 نسخه بهبودیافته از پلت‌فرم اختصاصی ال‌جی برای تلویزیون هوشمند است که آن هم در این تلویزیون گنجانده شده است. این نسخه به‌روز شده و جدید ساده‌تر و ملموس‌تر است و کاربران می‌توانند از پیمایش ساده‌تر وسریع‌تر در این سیستم لذت ببرند.

این تلویزیون در ابعاد ۴۹، ۵۵، ۶۰ و ۶۵ اینچ عرضه خواهد شد.

منبع: ال جی بلاگ

نظرات 2 + ارسال نظر
mohammad 1394,09,10 ساعت 13:39

با سلام من این tv رو چند روز پیش گرفتم خواستم بدونم چطور میشه روش برنامه نصب کرد و یا فایلی رو دانلود کرد اخه مینویسه دان..پشتیبانی نمیشه

امکان دانلود فایل وجود نداره
برای نصب ا÷ میتونید از استور خود تی وی استفاده کنید، نحوه نصب و استفاده هم تو منوی تلویزیون تو قسمت راهنمای کاربر به زبان فارسی توضیح داده شده

alireza 1394,05,01 ساعت 15:55 http://http://lgkaraj.ir

سلام و خسته نباشید این tv الان موجوده و قیمت 49 اینچ رو میفرمایید ممنون میشم با سپاس

این مدل هنوز وارد بازار ایران نشده و قیمتش هم به محض اینکه از طرف شرکت اعلام بشه تو لیست قیمت وبلاگ قرار می گیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد