چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

در webOS 2.0 شخصیت مورد علاقه خود را انتخاب کنید

bean

 در webOS 2.0 شخصیت مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

آیا تا کنون با خودتان فکر کرده‌اید که دفترچه دستورالعمل کار با تلویزیون چقدر پیچیده و نصب تلویزیون جدید چقدر عذاب‌آور است؟ باید بگوییم که شما تنها نیستید. در واقع، ۴ دوست Beanbird هم همین حس را دارند. نام این دوستان عبارت است از: اریک، بث، سارا، و تام. اگر شما شبیه هر یک از چهار پرنده لوبیایی Beanbird هستید در webOS 2.0 ال‌جی به راحتی کارها را از اتصال ساده تا اکتشاف را انجام دهید.  

نسخه جدید سیستم‌عامل webOS ال‌جی برای همه خانه‌ها از ملزومات است. در مورد امکاناتی که این سیستم‌عامل ارائه می‌دهد بیشتر بدانید و پی ببرید که چطور می‌توانید از webOS 2.0 لذت ببرید.

اریک کارشناس 

 اریک دوست دارد همه چیز را تجربه کند و برای تسهیل کارها و استفاده از امکانات پیشرفته کار خود را به طور خودکار انجام دهد. همه چیز برای او باید بهینه و سفارشی شود و تعجب می‌کند اگر تلویزیونی بتواند این کار را انجام دهد.

احتمالاً اریک قابلیت My Channels را در webOS 2.0 دوست دارد!

با قابلیت My Channels می‌توانید به هر برنامه کاربردی، پخش تلویزیون، سرویس ویدئوهای درخواستی یا دستگاه‌های جانبی متصل بدون پیمایش به صفحه اصلی Home دسترسی داشته باشید. اریک نه تنها می‌تواند فوراً بین چندین محتوا ارتباط برقرار کند بلکه می‌تواند آنها را به سلیقه خود سفارشی نماید.

بث پرکار 

بث همیشه پرمشغله و گرفتار است و هر روز باید کارهای زیادی انجام دهد. او دوست ندارد یک عالمه کلید روی کنترل را برای دسترسی به محتوا فشار دهد. دوست دارد لحظات استراحت خوب و مفیدی داشته باشد و زمان خود را به پیدا کردن سرگرمی مناسبی که متناسب با ذائقه‌اش باشد هدر ندهد.

احتمالاً بث قابلیت Live Menu را در webOS 2.0 دوست دارد!

یک راهکار ساده برای این افراد گرفتار و سرشلوغ وجود دارد. با قابلیت Live Menu، بث می‌تواند هم به سرگرمی‌های خود بپردازد و هم برنامه‌های زنده تلویزیونی، برنامه‌های ضبط شده و همین طور پرطرفدارترین محتوایی که به او پیشنهاد می‌شود را ببیند. سخت کار کردن به معنی سرگرمی نداشتن نیست. اگر شما هم شبیه بث هستید، بهترین سرگرمی‌هایی که لایقش هستید را پیدا کنید.

سارا فعال اجتماعی 

سارا به سرگرمی و انجام فعالیت‌های اجتماعی علاقه دارد. او یک آدم فوق‌العاده اجتماعی است و دوست دارد همیشه از مطالب و اطلاعات روز باخبر باشد. می‌خواهد با یک نگاه ساده داغ‌ترین محتوا را کشف کند. در تعجب است که آیا چنین چیزی وجود دارد که با یک کلیک تمام اطلاعات داغ را در اختیارش گذارد یا نه.

احتمالاً سارا قابلیت Today در webOS 2.0 را دوست دارد!

با قابلیت Today، سارا می‌تواند به بهترین محتوا از پخش زنده تلویزیون تا سرویس ویدئوهای درخواستی دسترسی داشته باشد. سارا می‌تواند هر چیزی را که دوست دارد پیدا کند؛ فقط کافیست به LG Content Store سر بزند. بهتر از آن این است که او می‌تواند حتی یک چیزی را تماشا کند و چیز دیگری را بدون تداخل ببیند.

تام کارفرما (Tom the Taskmaster)

تام همیشه باید همه چیز را مرتب و ساماندهی کند و بزرگترین مشکلش این است که فایل‌های کامپیوتری‌اش کدهای رنگی ندارند و نمی‌تواند آنها را به خوبی مرتب کند. تام می‌خواهد به راحتی پیمایش کند و فوراً به برنامه‌های کاربردی دلخواه، موسیقی و برنامه‌های تلویزیون دسترسی داشته باشد.

احتمالاً تام قابلیت Smart Share یا اشتراک‌گذاری هوشمند را در webOS 2.0 دوست دارد!

ویدئوها، عکس‌ها، موسیقی، ویدئوها و فایل‌هایی که از دستگاه‌های دیگر ذخیره کرده‌اید! رویای تام با قابلیت Smart Share یا اشتراک‌گذاری هوشمند به واقعیت می‌پیوندد. او دیگر به دنبال فایل‌هایش نمی‌گردد زیرا آنها در یک فهرست الفبایی، تاریخی یا چیدمان دلخواه تام در Content ساماندهی شده‌اند. قابلیت اشتراک‌گذاری هوشمند به شما امکان می‌دهد تا محتوایی که در دستگاه‌های هوشمند ذخیره شده است را در صفحه بزرگ تلویزیون با دوستان و خانواده ببینید و از آنها لذت ببرید.

منبع: ال جی بلاگ

نظرات 1 + ارسال نظر
alireza 1394,05,07 ساعت 20:22 http://http://lgkaraj.ir

سلام و خسته نباشید چرا به تازگی پشت بدنه مدل های جدید tv پلاستیکی شده ؟

مدلهایی که برای رقابت قیمتی تولید بشه پشتش پلاستیکی میشه که البته تاثیری تو کارکرد تلویزیون نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد