چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

مشخصات تلویزیون ULTRA HD ال‌جی مدل UB83000GI

4K 3D+_UB83

تلویزیون ۴۹ اینچ ULTRA HD ال‌جی مدل UB83000GI سطح جدیدی از کیفیت تصویر ارائه می‌کند، کیفیتی ۴ برابر Full HD تصویر این تلویزیون به طرز باور نکردنی حتی از فاصله دور نیز واضح و شفاف است.  

این تلویزیون ULTRA HD تصویری با جزئیات دقیق به تماشاگر ارائه می‌کند. تلویزیون ULTRA HD ال‌جی شما را به سطح جدیدی از کیفیت تصویر دعوت می‌کند. ۸٫۳ مگاپیکسل، تصویری شفاف با جزئیات خارق‌العاده ارائه می‌دهد. این تلویزیون تصویری با تعداد پیکسل‌های ۴ برابر Full HD و ۸ برابر HD ارائه می‌دهد. از تصویری با کیفیت بی‌نهایت لذت ببرید.

دقت رنگ حقیقی

پنل IPS طیف رنگی فوق‌العاده‌ای ارائه می‌کند که تقریبا با حقیقت ذاتی تصویر یکسان است. رنگ‌ها به طرز قابل توجهی به رنگ‌های طبیعی نزدیک بوده و تجربه‌ای آرامش‌بخش از تماشای تصاویر را برای چشم‌ها به ارمغان می‌آورند.

True Color Accuracy_UB83

زاویه دید گسترده

در میان پنل‌های LCD، بدون تردید  IPS، رنگ‌ها و کنتراستی بسیار دقیق‌تر را از تمامی زوایا نسبت به دیگران ارائه می‌کند. با حفظ کنتراست و صحت رنگ در هر شرایطی، این پنل گزینه‌ای ایده‌آل برای بسیاری از کاربردها محسوب می‌شود.

صفحه نمایش مقاوم

پنل‌های  IPS، مستحکم و بسیار مانا هستند و در مقایسه با پنل‌های رقبا، در برابر آسیب ها مقاوم‌ترند. تنها کافیست ضربه‌ای کوچک به پنل بزنید و خودتان از نزدیک این واقعیت را درک کنید.

+۴K 3D

تلویزیون Ultra HD با فناوری +۴K 3D زنده می‌شود. راحت‌ترین سه‌بعدی دنیا تیزترین سه‌بعدی در وضوح ۴K نیز هست. با وضوح ۴ برابر، تصاویر سه‌بعدی شفاف‌تر از همیشه است و واقع‌گرایی بیشتر از همیشه نمود پیدا می‌کند.

Triple XD Engine_UB83

موتور Tru-ULTRA HD

موتور Tru-ULTRA HD هسته اصلی پنل‌های ULTRA HD است که وظیفه تغییر وضوح تصاویر عادی به ULTRA HD را به عهده دارد.
هنگامی که وضوح تصاویر معمول تغییر داده شود این موتور تا حد ممکن کیفیت آنها را به تصاویر ULTRA HD نزدیک می‌کند.

صفحه‌نمایش سینمایی

نهایت سادگی برای مشاهده کامل و غرق‌کننده. همه ما می‌دانیم که بهترین راه برای لذت بردن از یک فیلم در سینما است؛ با صفحه‌نمایش بزرگ و جذابی که نه قاب دارد و نه مانع مسدودکننده‌ای، اکنون، تلویزیونی وجود دارد که همان تجربه سینمایی را به خانه شما می‌آورد. این تلویزیون با الهام محض و فناوری پیشرفته طراحی شده است. وقت آن رسیده است که طراحی را به خانه بیاورید.

تلویزیون هوشمند ال‌جی

اکنون، با تلویزیون هوشمند به دنیای نامحدودی از سرگرمی دسترسی پیدا کنید. بهترین انتخاب از محتوای لذت‌بخش برای دسترسی آسان شما مهیا شده است. از بهترین سرگرمی هر وقت که می‌خواهید لذت ببرید. پرطرفدارترین و مفیدترین محتوا در کشور شما از طریق مشارکت با بهترین تولیدکنندگان محتوا ارائه می‌شود.

LG Smart TV_UB83

کنترل جادویی Magic Remote

کنترل جهانی، اشاره کردن، چرخک و صدا راحت‌ترین و پیشرفته‌ترین کنترل از راه دور برای یک تلویزیون هستند. کنترل جهانی: به ست‌تاپ باکس، بلندگوها، پخش‌کننده بلو-ری و حتی تلویزیون ماهواره‌ای با یک کنترل ساده دسترسی داشته باشید و آنها را کنترل کنید؛ یک راهکار برای راحتی بیشینه. اشاره کردن: فقط کافیست اشاره کنید و کلیک کنید.

صدایی فراتر واقعی

صداهای تلویزیون Ultra HD ال‌جی درست مانند قدرت تصویر خیره‎کننده است. با تأثیر کامل یک سیستم بلندگوی چندکاناله و روبه‌جلو، پایین تلویزیون یک ساندبار درون خود تلویزیون گنجانده است. صدای حیرت‌انگیزش قدرتمندتر از همیشه است؛ حتی زمانی که با کیفیت تصویر شگفت‌انگیزش مقایسه می‌شود.

بلندگوی چندکاناله

با سیستم بلندگوی چندکاناله و روبه‌جلو، شما از صدایی واقعاً قدرتمند و فراگیر برای ایجاد تجربه سرگرمی شگفت‌انگیز لذت ببرید که به زیبایی هرچه‌تمام‌تر با جلوه‌های بصری Ultra HD درخشان درهم‌می‌آمیزد.

ULTAR Surround_UB83

صدای فراگیر ULTRA Surround

این تلویزیون با فناوری‌های باورنکردنی ULTRA Surround می‌تواند صدای فراگیر مؤثری ارائه ‌دهد که انگار از هفت جهت مختلف پخش می‌شود. صدای فراگیر چندکاناله شما را از بالا تا پایین، چپ و راست، جلو، عقب و مرکز در خود غرق می‌کند.

موتور Triple XD Engine

موتور Triple XD Engine ال‌جی جدیدترین و پیشرفته‌ترین میزان از دقت رنگ، کنتراست و وضوح را با بهترین کیفیت تصویر و عملکرد ارائه می‌دهد.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد