چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

تلویزیون پیشرفته EG9600 ال‌جی… به زودی در ایران

LG-OLED-TV-EG9600

اگر می‌خواهید تلویزیونی داشته باشید که در آن مشکی مطلق را تجربه کنید، تصاویری با کیفیت را ببینید و در عین حال طراحی شیکی داشته و زیبنده دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن شما باشد منتظر تلویزیون ۶۵ اینچ EG9600 ال‌جی باشید. این تلویزیون OLED منحنی به زودی وارد بازار ایران خواهد شد.  

+۴K 3D

تلویزیون Ultra HD با فناوری +۴K 3D زنده می‌شود. راحت‌ترین سه‌بعدی دنیا تیزترین سه‌بعدی در وضوح ۴K نیز هست. با وضوح ۴ برابر، تصاویر سه‌بعدی شفاف‌تر از همیشه است و واقع‌گرایی بیشتر از همیشه نمود پیدا می‌کند.

webOS 2.0

پلت‌فرم ال‌جی WebOS برای راحتی شما طراحی شده است پس سرگرمی و یادگیری را برای شما ساده تر کرده است. هم اکنون تنها کاری که شما باید انجام دهید آرامشی عمیق است و تلویزیون WebOS تجربه تماشای تلویزیون را برای شما ساده تر از قبل می‌کند.

بلندگوهای طراحی شده توسط هارمان/کاردون  

صدای شفاف با هارمان/کاردون به شما تجربه شنیداری فوق العاده‌ای را می‌دهد.

وضوح تصویر۴K

تلویزیون Ultra HD با وضوح ۴ برابر Full HD، تصاویر شفاف‌تر از همیشه است و واقع‌گرایی بیشتر از همیشه نمود پیدا می‌کند.

طراحی باریک

طراحی فوق‌العاده باریک تلویزیون‌های OLED نوآوری فناوری و زیبایی لمس یک زیبایی را برای شما به ارمغان می‌آورد. تلویزیون‌های OLED ال‌جی آمیخته‌ای از زیبا ترین تصاویر و طراحی باریک است.

جابه‌جایی سریع

سرعت پاسخگویی سریع به شما امکان می‌دهد تا از صحنه‌های سریع، مانند فیلم‌های اکشن یا صحنه‌های ورزشی، بدون جاماندگی و با تصاویر شفاف و واضح لذت ببرید.

نوردهی مجزای هر پیکسل

پیکسل‌های تلویزیون‌های OLED نوردهی مجزا دارند. از آنجا که هر پیکسل خودش به تنهایی و مستقل خاموش و روشن می‌شود، میزان سیاهی که در صحنه‌های تاریک نمایش داده می‌شود به گونه‌ای است که شما تا کنون ندیده‌اید. همین امر، عمق و زنده بودن رنگ‌ها را با بیان دقیق هر پیکسل بهبود می‌بخشد.

انحنای واقعی

انحنای تلویزیون‌های OLED تصویر را برای شما واقعی‌تر می‌سازد. این جداسازی رنگ‌ها و شفافیت تصویر از همه زوایا فقط توسط تلویزیون‌های منحنی ال‌جی ممکن است.

رنگ‌های زنده

رنگ مشکی مطلق تعریف جدیدی از معنی واقعی رنگ‌ها و نهایت حس واقع‌‌گرایانه را به شما القا می‌کند. تصاویر با بالاترین جزئیات ممکن رندر، به صورت واقعی که پیش از این قابل تصور نبوده نمایش داده می‌شوند و دنیایی از رنگ‌های زنده را برای بیننده به تصویر در می آورند. در حال حاضر، واضح‌ ترین تصویر شناخته شده در دنیا توسط تلویزیون OLED ال‌جی با فناوری نوردهی مجزای هر پیکسل قابل نمایش است.

مشکی مطلق

تجربه‌ای از مشکی مطلق داشته باشید که تا کنون با هیچ تلویزیون دیگری تجربه نکرده‌اید. مشکی مطلق، کنتراست بی‌نهایت و نهایت جلوه‌گری رنگ‌ها را در صفحه‌نمایش تلویزیون خود احساس کنید. فناوری نوردهی مجزای هر پیکسل تجربه‌ای از کنتراست بی‌نهایت را درست در جلوی چشمان شما می‌آورد.

هم اکنون با تلویزیون OLED ال‌جی جزیی ترین تصاویر را هم با کیفیت بالا خواهید دید.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد