چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

تجربه استفاده آسان از تلویزیون با LF63000 ال‌جی

LF63_LF57(A)_49inch

تلویزیون هوشمند ۴۹ اینچ ال‌جی مدل LF63000 به نسخه جدید پلت‎‌فرم webOS مجهز است.

تلویزیون webOS ال‌جی برای استفاده آسان‌تر طراحی شده است. به واسطه وجود این فناوری، کاربر سرگرمی‌های بیشتر و یادگیری سریع‌تری را تجربه خواهد کرد. از جمله امکانات webOS باید به تغییر، جست‌وجو و اتصال ساده و پرسرعت اشاره کرد.  

تنظیمات سرگرم‌کننده

اجازه دهید این پرنده لوبیایی دوست‌داشتنی راهنمای فعالیت‌های شما باشد. پرنده لوبیایی یک دستیار بسیار خوب است که کمک می‌کند بدون هیچ استرسی کارهای خود را در تلویزیون انجام دهید. هر زمان هم بخواهید تنظیمات موردنظر شما را از طریق Quick Setting با سرعت بالا به انجام می‌رساند.

03_Fun_Setup

لانچر

با کلیک روی کلید خانه می‌توانید به منوی لانچر در پایین صفحه دسترسی پیدا و بدون هیچ اشکالی میان کانال‌ها، اپلیکیشن‌ها و وسایل متصل به تلویزیون سوئیچ کنید.

فروشگاه ال‌جی

دیگر لازم نیست برای جست‌وجو و یافتن برنامه‌های جدید و سرگرم‌کننده وقت زیادی صرف کنید. با وجود فروشگاه Content Store ال‌جی، می‌توانید انواع برنامه‌ها همانند برنامه‌های زنده تلویزیون، ویدئوهای درخواستی، برنامه‌های سه‌بعدی، اپلیکیشن و غیره را پیدا کنید و لذت ببرید.

05_LG_Content_Store

راهنمای اتصال به در گاه

هنگامی که یک دستگاه خارجی را به تلویزیون وصل می‌کنید یک پنجره روی صفحه ظاهر ظاهر می شود. در این مرحله باید پیغام اتصال که در قسمت سمت راست بالای صفحه اصلی قرار دارد را انتخاب کنید.

Smart Share

می توانید به راحتی و بدون نیاز به سیم، فایل های خود را از دستگاه های دیگر به صفحه نمایش بزرگ تلویزیون خود به کمک SmartShare منتقل نمایید. ال جی تلویزیونی هوشمند تر از هر زمان دیگری به شما هدیه می دهد.

09_Smart_Share2

کنترل جادویی

با کنترل از راه دور ال‌جی، خیلی آسان کلیک، اشاره یا اسکرول کنید. با دستورات صوتی نیز می‌توانید کانال‌ها را عوض یا موارد جدید را جست‌وجو کنید. ریموت جادویی ال‌جی همچنین برای وسایلی که به تلویزیون وصل شده‌اند نیز کارایی دارد و می‌توان با آن همه این وسایل را کنترل کرد. این ریموت همه کارها را آسان‌تر و با سرعت بیشتری انجام می‌دهد و تجربه لذت‌بخشی برای کاربر بر جای می‌گذارد.

صفحه نمایش بزرگ‌تر، تجربه‌ای وسیع‌تر

وقتی اندازه نمایشگر بزرگ‌تر است، بدون شک تجربه بصری بسیار بهتری خواهید داشت و از تماشای تصاویر لذت بیشتری خواهید برد. ال‌جی با تلویزیون هوشمند خود این امکان را برای کاربر مهیا کرده است و همچنین کاربر می‌تواند اندازه نمایشگر را نیز از میان گزینه‌های موجود انتخاب کند.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد