چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

مشخصات BF-214 ال‌جی

LG-Refrigerator-Freezer-BF-214

نسل جدید یخچال‌های پایین فریزر 14 فوت ال‌جی برخوردار از مجموعه‌ای از شگفت‌انگیزترین ویژگی‌ها هستند که تمام انتظارات خانواده نوجوی ایرانی را برآورده می‌سازند.

اگر بگوییم در بین لوازم خانگی، یخچال مهمترین وسیله موجود در آشپزخانه است، اغراق نکرده‌ایم. این وسیله رفاهی ارزشمند با پیشرفت فناوری تغییر کرده و بخش تحقیق و توسعه شرکت ال‌جی توانسته بهبودی مستمر و حیرت‌انگیز در قابلیت های آن ایجاد کند. به گونه ای که یخچال‌های امروز ال‌جی و به خصوص نسل جدید BF-214 را می‌توان شاهکاری معنایی در بازار لوازم خانگی به حساب آورد. 

 

کمپرسور اینورتر خطی: صرفه جویی انرژی بالاتر از استانداردها !

با کمپرسور اینورتر خطی، برچسب انرژی A++ نسل جدید BF-214 دیگر قابل مقایسه با محصولات سایر برندها نیست. تست‌ها نشان می‌دهد که حتی در صورت افزایش فرآیند سرمایشی درون یخچال، مصرف انرژی کمپرسور اینورتر خطی ثابت باقی می ماند. به این فکر کنید که میزان زیادی مواد خوراکی و حتی غذای تازه طبخ شده را در یخچال گذاشته‌اید. در این شرایط کاملاً درک خواهید کرد که بهره‌وری ثابت چقدر مهم است.

قابلیت Total No Frost: جایی برای برفک‌ها نیست!

با قابلیت Total No Frost ال‌جی می‌توانید از تازگی بی حد و مرز لذت ببرید. یخچال‌های همه برندها قابلیت بدون برفک دارند، اما چرا Total No Frost ال‌جی؟ سازمان‌های بی‌طرف تست محصولات اعلام کرده‌اند که Total No Frost ال جی با فناوری Multi Air Flow خود در بین رقبا بهترین است.

عیب‌یابی هوشمند: یخچالی که «تعمیرکار درون» خود را دارد!

حتماً می‌دانید چنانچه ایرادی در عملکرد هر دستگاهی به وجود بیاید، چقدر سخت است تا آن اشکال را برای تعمیرکار توضیح دهید. با قابلیت عیب‌یابی هوشمند، بدون هیچ دردسری ایراد دستگاه پیدا می‌شود. با این قابلیت، مرکز خدمات مشتریان گلدیران به صورت خودکار ایراد را شناسایی کرده و آن را رفع می‌نماید.

۱۰ سال گارانتی: یخچالی با قلب جاودانه!

دیگر لازم نیست نگران طول عمر یخچال خود باشید. کمپرسور دستگاه ۱۰ سال گارانتی دارد. کمپرسور را می‌توان با موتور اتومبیل مقایسه کرد که اگرچه در برابر دیدگان قرار ندارد ولی مهمترین بخشی است که هفت روز هفته و ۲۴ ساعته در حال کار است. با گارانتی ۱۰ ساله، دیگر دوام یخچال پایین فریزر محبوبتان تضمین شده است.

نمایشگر LED: پنل کاربرپسند در دستان شما!

این نمایشگر یکی از قابلیت‌های کنترلی پیشرفته یخچال است. شما می‌توانید به آسانی شرایط دستگاه را با نمایشگر LED چک کنید. همچنین، کنترل یخچال از این طریق بسیار ساده و کاربرپسند خواهد بود. ضمن این که طراحی این نمایشگر بسیار شیک و گیراست.

طراحی شیک: هم مواد غذایی را به بهترین وجه نگه دارید و هم دکوراسیون خانه را ارتقاء دهید!

به دلیل استفاده از مرغوبترین مواد اولیه، طراحی این یخچال بسیار شیک از کار درآمده است. وقتی که این یخچال را با یخچال‌های سایر برندها مقایسه می‌کنید، درمی‌یابید که چقدر سطوح صاف و براقی دارد.

قابلیت Fresh 0 Zone : ناحیه معتدل زمستانی برای گوشت و ماهی و هرآنچه که باید تازه بماند!

این قابلیت، دمای فریزر را در صفر درجه نگه می‌دارد و از یخزدگی غذاها جلوگیری می‌کند. بنابراین غذاها تازه‌تر می‌مانند و شما می‌توانید بدون اینکه منتظر باز شدن یخ غذاها بمانید آن‌ها را طبخ کنید.

حسگر دیجیتال: خداحافظی با ترموستات‌های دردسر آفرین!

با استفاده از حسگر دیجیتال، دمای یخچال می‌تواند بهتر کنترل شود و غذاها تازه‌تر بمانند.

در گذشته دمای یخچال با روش مکانیکی، ساده و ابتدایی ترموستات ها اندازه‌گیری می‌شد. اما در این یخچال، با به کارگیری حسگر دیجیتال، دما با دقت فوق‌العاده بالایی اندازه‌گیری می‌شود.

دستگیره‌های مخفی: زیبایی در کنار کارایی!

هر چند این قابلیت کوچک به نظر می‌رسد، اما یکی از مهمترین خواسته‌های مصرف‌کنندگان بوده است. دستگیره‌های مخفی این یخچال، برای گرفتن و تمیز کردن بسیار راحت هستند. این ویژگی نشان می‌دهد که طراحان ال‌جی از توجه به کوچکترین جزئیات هم فروگذار نکرده‌اند.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد