چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

مشخصات تلویزیون ال جی LF54000


49LF5400

نمایشگر

نوع صفحه نمایش: LED

رزلوشن: 1920*1080

Full HD 1080P: بله

سرعت تصویر: 300

پنل: IPS

گیرنده دیجیتال: دارد

 

تصویر

پردازنده Triple XD Engine: بله

نسبت تصویر: 8  حالت

Real Cinema 24p: بله

حالتهای تصویر: 7 حالت


صدا

سیستم پخش صدا: (Mono/Stereo/Dual (MTS/SAP

خروجی صدا: 10 وات

سیستم اسپیکر: سیستم اسپیکردوکاناله (دو اسپیکر یک طرفه)

حالتهای صدا: 5 حالت

صدای شفاف: بله Clear Voice 2



ورودی و خروجیها

USB 2.0: یک عدد

HDMI: دو عدد

ورودی آنتن: یک عدد

ورودی کامپوزیت: یک عدد مشترک با کامپوننت

خروجی هدفون: 1عدد


 USB

 قابلیت پخش Divx HD: بله

فرمتهای عکس قابل پخش: JPEG

فرمتهای صوتی قابل پخش: MP3


لوازم همراه:

کنترل معمولی

پایه رومیزی

دفترچه راهنما

ضمانتنامه

باطری کنترل


سایزهای موجود:

"43 و "49

نظرات 5 + ارسال نظر
sadegh 1395,06,18 ساعت 09:39

سلام.تلویزیون مدل lf540t-tb خریدیم.دیجتاش فعال نمیشه.

از اظهار نظر در مورد کالاهای قاچاق معذوریم

عادل 1395,04,12 ساعت 05:17

سلام LF54000 تلوزیون کابل فلت vga ساپورت میکنه

خیر
برای اتصال کامپیوتر می تونید از HDMI استفاده کنید

حسین 1394,11,30 ساعت 11:26

با سلام
دفتر چه ال ای دی مدل 43lf54000رو می خواستم
ممنون

لطفا جهت تهیه دفترچه این مدل با 02184733 تماس بگیرید

علیرضا 1394,11,19 ساعت 00:40

با سلام می خواستم بدونم راهی برای ضبط داره یا نه آخه من یه هارد 1 ترا که وصل کردم یه چیزایی ضبط کرده ولی پخش نمیکنه نه با تلویزیون نه با کامپیوتر.
آخه این قابلیت رو گیرنده های ساده هم دارند.

منظورتون کدوم مدله؟
اگه مدل بالا رو میگید، این تایم ماشین نیست و قابلیت ضبط نداره و از درگاه USB اون فقط واسه پخش فایل استفاده میشه

sina 1394,11,06 ساعت 13:49

با سلام.با عرض خسته نباشید بنده یک سوال درمورد تلوزیون ال جی LF54000 دارم.این تلوزیون رو 2 روز پیش خریدم.وقتی از شبکه دیجیتال میخوام برنامه ای رو ضبط کنم این پیغام ظاهر میشه:
(To use lg machine,connect usb Hdd devise to usb port)
در حالی که من هم فلش 32 گیگ و هم فلش 8 گیگ را بر روی این تلویزیون قرار دادم و آزمایش کردم.ولی باز هم همان پیغام روی صفحه ظاهر میشود و ضبط نمیکند.لطفا راهنمایی بفرمائید مشکل از کجاست و چطور باید ضبط کنم؟

ین مدل قابلیت ضبط تصویر نداره و از پورت USB برای پخش عکس و موزیک و فیلم میشه استفاده کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد