چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

آینده تلویزیون‌ها می‌آید


seeing is believing

تلویزیون LG SIGNATURE با قابلیت ColorPrime Pro مجموعه بسیار وسیعی از رنگ‌ها را دربرمی‌گیرد که می‌تواند در نهایت تصاویر زنده‌ای را ایجاد کند که تا کنون ممکن نبوده است و نظیرش را ندیده‌اید. حالا می‌توانید از محتوایی با تنوع بیشتر رنگ‌های واقعی لذت ببرید.  

colorprime pro

کنتراست بی‌نهایت

کنتراست بی‌نهایت با پیکسل‌هایی امکان‌پذیر می‌شود که از خودشان نور می‌دهند و می‌توانند به طور کامل نور را خاموش کنند تا تصاویر واضح‌تری را بدون نشت نور ایجاد کنند. اکنون، بیان کامل سیاهی در صحنه‌های تاریک را کشف کنید؛ صحنه‌هایی که با قابلیت مشاهده بهتر و جزییات واضح‌تر جان می‌گیرند و زنده می‌شوند.

infinite contrast

قابلیت HDR Pro

قابلیت HDR Pro باعث می‌شود با انطباق و تنظیم روشنایی تصاویر درست مانند نمونه حقیقی و زنده به نظر برسند. تلویزیون‌های OLED ال‌جی مناسب‌ترین نمایشگر برای HDR هستند و باعث می‌شود سطح بی‌همتایی از واقعیت با کنتراست بی‌نهایت و قابلیت‌های مبتکرانه بیان رنگ ایجاد شود. اکنون، شما تصاویر تلویزیون را زنده تجربه می‌کنید؛ طوری که تاکنون هیچ جا ندیده‌اید.

HDR pro

طراحی تصویردرشیشه

تلویزیون برتر OLED ال‌جی با مدل G6 تصویری بی‌عیب‌ونقص بر روی بدنه شیشه‌ای باشکوه ارائه می‌دهد. پنل شگفت‌انگیز OLED این تلویزیون باریک با ضخامت ۲٫۵۷ میلی‌متر برای اولین بار به یک ورق شیشه‌ای متصل شده است. این طراحی منحصربه‌فرد تنها با فناوری انقلابی OLED که از خود نور می‌دهد و نیاز به واحد نوردهی پشت ندارد امکان‌پذیر می‌شود.

gallery_1_tv_04


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد